معروف ترین فستیوال های ژاپن در فصل بهار

معروف ترین فستیوال های ژاپن در فصل بهار دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - جهان گردی,گردشگری از آنجا که تعطیلات نوروزی با اولین روزهای فصل بهار مصادف است می توانید برنامه ی سفر خود را به گونه ای تنظیم ...

از آنجا که تعطیلات نوروزی با اولین روزهای فصل بهار مصادف است می توانید برنامه ی سفر خود را به گونه ای تنظیم کنید که از طبیعت زیبای ژاپن لذت ببرید. درخت های پر شکوفه و فستیوال های شاد و مفرح این کشور در فصل بهار زیبایی های خودش را دارد، کافی است با ثبت نام در یکی از تورهای نوروزی ژاپن از مناظر این کشور دیدن کنید. در زیر به لیست جذاب ترین فستیوال های این کشور در فروردین ماه اشاره خواهیم کرد می توانید برنامه ی سفر خود را به گونه ای تنظیم کنید که با این رویدادها مصادف باشد. ژاپن به رغم بهره مندی از فرهنگی غنی، طبیعتی زیبا و فستیوال های سنتی فرهنگی، مقصد بسیاری از تورهای مسافرتی از سراسر دنیا است . به طور حتم سفر با تور نوروزی به ژاپن یکی از به یاد ماندنی ترین تعطیلات را برای شما رغم خواهد زد.

1) Sakura Season

هر ساله ( 18 اسفند تا 12فروردین ) اواخر اسفند تا اواسط فروردین می توانید شاهد سیل عظیم شکوفه های گیلاس در شهرهای کیوتو ، توکیو و اوزاکا باشید. طبیعت زیبای شکوفه های گیلاس مقصد سیل عظیمی از گردشگران از سراسر دنیاست.

2) miyako odori dance festival

نمایش رقص گیشا در کیوتو که از سال 1873 هر ساله از 13 فروردین تا 11 اردیبهشت برگزار می شود یکی از زیبا ترین نمادهای ژاپن محسوب می شوند. این نمایش در سالن نمایش تاریخی Kaburenjo برگزار می شود و قبل از شروع نمایش از میهمانان در مراسم چای سنتی ژاپنی پذیرایی خواهد شد.

3) Tateyama Kurobe Alpine Route

این مسیر که توسط دو دیواره ی برفی به ارتفاع 20 متر احاطه شده، از اوایل آوریل تا اواخر آوریل، منظره ای جالب و دیدنی است و یکی از زیبا ترین مسیر های پیاده روی در تورهای نوروزی شما به حساب می آید.

4) Inuyama

شهر کوچک ماتسوری که در اطراف قلعه ی اینویاما واقع شده محل برگزاری این فستیوال سنتی فرهنگی است . فستیوال اینو یاما از سال 1635 هر ساله در تاریخ 14 و 15 فروردین، در این شهر برگزار می شود و در روند خود چندین داستان حماسی اساطیری ژاپنی را به همراه عروسک بازی و رقص به نمایش می گذارد. فستیوال اینو یاما یکی از معروف ترین فستیوال های سنتی است که تورهای مسافرتی زیادی از سراسر دنیا را به خود جذب می کند.

5) فستیوال بهار Takayama

این فستیوال هر ساله در تاریخ 26 تا 27 فروردین و در شهر تاکایاما برگزار می شود . این شهر از سردترین مناطق برف گیر ژاپن است و اهالی این شهر با برگزاری این فستیوال به فصل بهار خوش آمدگویی می کنند. حضور در این فستیوال برای توریست ها هیجان انگیزخواهد بود.

6) Earth Day Toky

اگر برنامه ی سفر خود را به بعد از فروردین منتقل کرده اید می بایست در تاریخ 4 تا 5 اردیبهشت، از این فستیوال رقص و موسیقی دیدن نمائید. این فستیوال به دلیل جو شاد و مفرح، برگزاری رقص های سنتی، از معروف ترین فستیوال های ژاپنی به حساب می آید و همه ساله مقصد بسیاری از تورهای مسافرتی است.

7) Awashima Doll

 اگر به هر ترتیب برای سفر به ژاپن تورهای نوروزی اسفند را انتخاب کرده اید. فستیوال عروسک های Awashima  در تاریخ 13 اسفند را از دست ندهید. این فستیوال به منظور روز دختر در ژاپن برگزار می شود و از فراگیر ترین فستیوال های این کشور است. ژاپنی ها در این روز هزاران عروسک سنتی را به آب دریا می دهند. آنها اعتقاد دارند که با این روش انرژی های منفی و بدشانسی از دخترانشان به عروسک ها منتقل می شود و در طول سال مشکلی برای دخترها پیش نخواهد آمد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان