معروف ترین مسیر های کوه نوردی در اروپا

معروف ترین مسیر های کوه نوردی در اروپا دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - جهان گردی,گردشگری اگر از دوست داران کوهنوردی و طبیعت گردی هستید به طور حتم می بایست بیشتر راجع به زیباترین های این قلمرو بدانید

اگر از دوست داران کوهنوردی و طبیعت گردی هستید به طور حتم می بایست بیشتر راجع به زیباترین های این قلمرو بدانید. شاید در تورهای مسافرتی بعدی به کشوری سفر کنید که خواستگاه یکی از این مسیرهای زیبا و خارق العاده باشد. در این صورت بهتر آن است که یا به صورت شخصی و یا به همراه یکی از تورهای یک روزه ی طبیعت گردی از این مناظر زیبا و خارق العاده دیدن نمائید.

1) Tour Du Mont Blanc

این مسیر زیبای پیاده روی که در فرانسه واقع شده با 105 مایل مسافت در دامنه ی یکی از بلند ترین رشته کوه های این کشور واقع شده و در امتداد دره ای که فرانسه،سوئیس و ایتالیا را به هم وصل می کند امتداد دارد. سفر به این مسیر در فصل بهار به مسافرین پیشنهاد می شود.

2) Kungsleden

این مسیر کوهنوردی در شمال سوئد واقع شده و یکی از مناطق بکر و دست نخورده در طبیعت این کشور است، که با مسافت 270 مایل در اختیار کوهنوردان قرار گرفته است. این ناحیه در زمستان به خاطر پیست های اسکی فوق العاده و یکدست و در تابستان به دلیل برخورداری از مسیری جذاب و چشم اندازی زیبا مد نظر کوهنوردان از سراسر جهان قرار گرفته.

3) Laugavegurinn

به طور حتم این مسیر کوهنوردی که با مسافت 34 مایل در ارتفاعات ایسلند واقع شده از زیباترین مقاصد سفر شما خواهد بود. این منطقه به دلیل طبیعت بکر و دست نخورده، آتش فشان های همچنان فعال و دره های سبز و پر آب و همچنین کنتراست رنگی فوق العاده زیبا از جذاب ترین های جهان به شمار می آید. جالب ترین نکته در این مسیر کوهنوردی می تواند این باشد که شما با طی کردن هر قسمت از مسیر به طبیعتی خاص و متفاوت می رسید و همین تنوع در مسیر این تور را از خاص ترین تورهای مسافرتی شما بدل خواهد کرد.

4) Bernese Oberland Trails

این منطقه که در بین کوهنوردان اروپایی معروفیت خاصی دارد در ارتفاعات سوئیس واقع شده و یکی از زیبا ترین منظره های طبیعی اروپا را به شما عرضه می کند. کوهستان سر سبز، آبشارهای طبیعی ، گل های وحشی و مناظر خاص و دیدنی به این مسیر جذابیت هایی خاص بخشیده.

5) El Camino Del Rey

این مسیر کوهنوردی که از معروف ترین مسیرهای اسپانیا به شمار می آید و به دلیل طبیعت جالب و رودخانه ای که در اواسط مسیر واقع شده، جذابیت های طبیعی قابل توجهی را در اختیار کوهنورد قرار می دهد. کوهنوردان این شانس را خواهند داشت که در طول مسیر از چندین دهکده ی زیبای اسپانیولی دیدن کنند و از طعم لذیذ غذاهای محلی این ناحیه بهره مند شوند.

6) Knivskjellodden

می توان گفت اگر به نروژ سفر می کنید می بایست بازدید از این منطقه را جزو برنامه ی تورهای یک روزه ی خود قرار دهید. چراکه  از دیدن این حجم عظیم از زیبایی های طبیعی شگفت زده خواهید شد. این منطقه که به عنوان قلب اروپا لقب گرفته مملوء از جاذبه های طبیعی منحصر به فرد اروپایی است. می توانید بنا بر تمایل شب را در طبیعت بکر این منطقه چادر بزنید و صبح فردا مسیر را به سمت خانه ادامه دهید.

7) Alta Via

به طور حتم ایتالیا به خاطر کوهستان های زیبا و صخره ای خود معروف است. در این بین این مسیر کوهنوری که در مسافتی 93 مایلی در اختیار کوهنوردان قرار گرفته سالانه پذیرای حجم عظیمی از دوست داران این حوزه است. این منطقه به خاطر صخره های جالب، دریاچه ی زیبا و طبیعت خارق العاده اش معروف است. از این گذشته کوهستان Dolomites به خاطر بافت صخره ای خود منظره ای خاص و متفاوت را به این کوهستان بخشیده.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان