چیز کیک نوتلا مناسب برای یک منوی رمانتیک

نوتلا (Nutella) برندی تجاری از شکلات فندقی است که احتمالا با آن آشنا هستید. این نوع چیز کیک برای مناسبت‌های رمانتیک و عاشقانه بسیار مناسب است 😊. یک پایه اصلی برای چیز کیکی که امروز قصد داریم تهیه کنیم، نوتلا است. در ادامه تمام مواد اولیه برای تهیه چیز کیک نوتلا خوشمزه را خواهید دید.

چیز کیک نوتلا مناسب برای یک منوی رمانتیک

چیز کیک‌ها انواع مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها بدون نیاز به فر تهیه می‌شوند که به آن‌ها چیز کیک بدون فر یا چیز کیک یخچالی می‌گویند. برای تهیه بعضی از چیز کیک‌ها هم نیاز به فر دارید – مانند چیز کیک نوتلا 😋. با روزچین همراه شوید و طرز تهیه چیز کیک نوتلا خوشمزه را ببینید.

(Nutella) برندی تجاری از شکلات فندقی است که احتمالا با آن آشنا هستید. این نوع چیز کیک برای مناسبت‌های رمانتیک و عاشقانه بسیار مناسب است 😊. یک پایه اصلی برای چیز کیکی که امروز قصد داریم تهیه کنیم، نوتلا است. در ادامه تمام مواد اولیه برای تهیه چیز کیک نوتلا خوشمزه را خواهید دید.

مواد لازم برای تهیه چیز کیک نوتلا

بیسکوییت اوریو یا هر نوع بیسکوئیت کاکائویی دیگر: 150 گرم
کره ذوب شده: نصف پیمانه
پنیر خامه‌ای: 200 گرم
شیر پرچرب: یک پیمانه
شکر: دو پیمانه
عصاره وانیل: یک قاشق چای‌خوری
تخم‌مرغ: یک عدد
نوتلا: یک پیمانه
خلال بادام: به مقدار لازم

طرز تهیه پایه چیز کیک نوتلا

برای تهیه چیز کیک نوتلا، اگر از بیسکوئیت اوریو استفاده می‌کنید، مطابق ویدئو کرم بیسکوئیت‌ها را جدا کنید. دقت داشته باشید که به جای بیسکوئیت اوریو، می‌توانید از هر نوع بیسکوئیت کاکائویی دیگری هم استفاده کنید. در مرحله بعدی، بیسکوئیت‌ها را در دستگاه خرد‍‌کن ریخته و حسابی خرد کنید. حالا کره ذوب شده را به آن اضافه کنید. ملات آماده شده را در قالب کمربندی ریخته و حسابی فشرده کنید. پایه چیز کیک شما آماده است.

طرز تهیه کرم چیز کیک نوتلا

برای تهیه کرم چیزکیک، پنیر خامه‌ای را با نصف پیمانه شیر پرچرب، یک پیمانه شکر و یک قاشق چای‌خوری عصاره وانیل مخلوط کنید. بخشی از کرم به دست آمده را جدا کرده و با یک پیمانه نوتلا و نصف پیمانه شیر مخلوط کرده و حسابی هم بزنید. به این ترتیب، کرم کاکائویی شما هم آماده است.

حالا به ترتیب کرم وانیلی و کرم کاکائویی را روی پایه چیز کیک بریزید و مطابق ویدئو آن را برای 30 دقیقه در فر 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. چیز کیک را از فر خارج کرده و اجازه دهید کمی سرد شود.

برای تزیین چیز کیک، مقداری نوتلا را با نصف پیمانه شیر پر چرب مخلوط کنید تا یک روکش کاکائویی خوش‌رنگ درست شود. مطابق ویدئو، روکش را روی چیز کیک کشیده و روی آن را با خلال بادام یا فندق بیارایید. نوش جان 😊

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان