۱۰ شلوار زنانه پر کاربرد

اگر خیلی هم طرفدار پر و پا قرص شلوار نباشید، داشتن سبک‌های متفاوت آن در کمد شما ضروری است. برای زمانی که از دامن‌ها خسته می‌شوید، شلوارها گزینه‌هایی راحت و شیک خواهند بود. این ۱۰ شلوار زنانه پرکاربرد را با دیگر لباس‌هایتان ترکیب کنید تا در هر موقعیتی شیک‌پوش باشید.

اگر خیلی هم طرفدار پر و پا قرص شلوار نباشید، داشتن سبک‌های متفاوت آن در کمد شما ضروری است. برای زمانی که از دامن‌ها خسته می‌شوید، شلوارها گزینه‌هایی راحت و شیک خواهند بود. این 10 شلوار زنانه پرکاربرد را با دیگر لباس‌هایتان ترکیب کنید تا در هر موقعیتی شیک‌پوش باشید.

1-شلوارهای جین تیره

10 شلوار زنانه پر کاربرد

شلوار جین تیره همیشه اولین انتخاب است، چون برای بیرون رفتن در روز یا شب و هماهنگ شدن با بیشتر لباس‌های کمدتان، آماده است. به‌جای خرید چندین جفت شلوار مختلف، چند جفت جین جذب سنگ‌شور  شده یا ساده بخرید. شاید خریدن این شلوار زنانه هیجان‌انگیز به نظر نرسد، اما روزی از این کار خود خوشحال خواهید شد.

2- لگینگ‌های مناسب

10 شلوار زنانه پر کاربرد

لگینگ‌های بسیاری برای سر کار رفتن مناسب‌اند. تعدادی هم برای پوشیدن در خرید و تفریح. اگر نگران فرم جذب لگینگ هستید، سراغ لگینگ‌هایی با طرح جین (Jeggings) بروید، که الگو و برش جین‌ها را دارند. این لگینگ‌ها را با پالتو  و بوت‌های بلند بپوشید و ظاهر شیکی بسازید.

3- شلوارهای کتان ضخیم

10 شلوار زنانه پر کاربرد

داشتن یک جفت شلوار ضخیم کتان خاکی یا کرم در کمدتان، می‌تواند برای گردش یا سفرهای صحرایی بسیار مفید باشد. همچنین، حال و هوای جهانگردی شیک‌پوش پیدا خواهید کرد. این سبک شلور زنانه را می‌توانید با کت‌های کوتاه چرمی و نیم‌بوت‌های پاشنه‌دار هم استفاده کنید و پوشش خاصی داشته باشید.

4- شلوارهای رنگی یا روشن

10 شلوار زنانه پر کاربرد

شلواری با سبک و جنس مورد علاقه خود انتخاب کنید که مناسب رنگ پوستتان باشد. رنگ‌های شاد و زنده، با ترکیب رنگ‌های روشن در تابستان بسیار جذاب می‌شوند. لزومی ندارد دنبال شلوارهایی با رنگ خیره‌کننده بروید. حتی با ترکیب آشنای سفید و مشکی هم جلوه متمایزی خواهید داشت. میان لباس‌های زمستانی خود نیز، رنگ‌هایی متضاد شلوار خود انتخاب کنید.

5- شلوارهای نیمه‌رسمی

10 شلوار زنانه پر کاربرد

شلوارهای کرپ برای مهمانی‌های دوستانه و غیررسمی بسیار مناسب‌اند. یا برای وقت‌هایی که هوا برای پوشیدن دامن سرد باشد. بهتر است در این شرایط شلوارهایی فاق بلند بپوشید. ترکیب این شلوارها با تاپ‌های رسمی ابریشمی، مانند یک پیراهن عمل می‌کند.

6- شلوارهای آزاد و گشاد

10 شلوار زنانه پر کاربرد

لازم به گفتن نیست که هرکسی به یک جفت شلوار جین راحت در کمدش احتیاج دارد. یکی از سبک‌های  همیشه محبوب شلوار جین، شلوار آزاد و گشاد با ظاهری قدیمی و سنگ‌شور شده است. جذب و حتی اندازه نبودن این شلوارها باعث می‌شود به نظر برسد شلوار مردانه بزرگ‌تر از خود پوشیده‌اید.

7- شلوارهای رسمی

10 شلوار زنانه پر کاربرد

در اغلب کشورها، شلوارهای راسته این‌چنینی به عنوان شلوار اداری استفاده می‌شوند. این شلوارها را با کت‌های رنگی یا طرح دار بپوشید تا اعتمادبه‌نفس خاصی پیدا کنید. انتخاب شلوار های خیلی جذب یا گشاد و رنگ‌های شاد، برای این سبک مناسب نیست. برای ظاهر مدرن‌تر نیز، بهتر است دم پای جذب‌تر و کمی بالای مچ انتخاب کنید تا با کفش‌های پاشنه‌بلند ساده، کلاسیک به نظر برسید.

8- شلوارهای طرح دار یا چاپ دار

10 شلوار زنانه پر کاربرد

همیشه که نباید بلوز یا پیراهن‌ها خوش‌طرح و رنگ باشند. یک جفت شلوار طرح دار بخرید و با بلوزهای ساده و تک‌رنگ خود، ترکیب کنید. از طرح‌های راه‌راه، چهارخانه، خال‌خالی یا هر طرح هندسی دیگری استفاده کنید. برای ظاهری زنانه‌تر سراغ پارچه‌های گل‌دار یا ژاکارد بروید. تضاد رنگ‌های بالا و پایین‌تنه، ترکیب جذاب‌تری برای این مدل‌ است.

9- شلوار دم پا گشاد

10 شلوار زنانه پر کاربرد

برای همه افرادی که پاهای بلند و کشیده دارند، شلوار دم پا گشاد برازنده خواهد بود. همچنین قدم زدن با این شلوارها، وقار و اعتمادبه‌نفس مدل‌های مد را القا می‌کند . هر رنگ و جنسی که استفاده می‌کنید، با این شلوار، بلوز جذب بپوشید. اگر هم مدل‌های کمی آزاد را می‌پسندید، سراغ بلوزهای کلوش و گشاد نروید تا اندام متناسب خود را همچنان زیبا نشان دهید.

10- شلوارهای خاص

10 شلوار زنانه پر کاربرد

جدا از شلوارهای معمول همیشگی که سال‌هاست استفاده می‌کنید، یک شلوار خاص برای خود بخرید. هر طرح، اندازه و رنگی که مختص خود شما باشد. اگر طرح هندسی طرح موردعلاقه شماست، یا همه شما را با پارچه‌های پولکی و براق می‌شناسند و یا اطرافیانتان همیشه با دیدن گل‌های رز یاد شما می‌افتند، این طرح، طرح خاص شماست و نشان‌دهنده علاقه و شخصیتتان. شلوار محبوب خود را پیدا کنید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان