معروف ترین مراکز خرید دبی را بشناسید

معروف ترین مراکز خرید دبی را بشناسید دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - جهان گردی,خرید,گردشگری,تفریح و سرگرمی یکی از جذاب‌ترین بخش تور دبی شما به خرید و یا بازدید مجتمع‌های خرید و بوتیک‌های لوکس ...

یکی از جذاب‌ترین بخش تور دبی شما به خرید و یا بازدید مجتمع‌های خرید و بوتیک‌های لوکس و تراز اول این شهر خارق العاده اختصاص خواهد داشت. به همین دلیل شاید جالب باشد بیشتر در رابطه با تراز اول ترین مجتمع خرید‌های دبی اطلاعات کسب کنید. این شهر یکی از بهترین نقاطی است که می‌توانید در آن به انواع و اقسام برندهای بین المللی دسترسی داشته باشید. از برندهای معمولی و مردمی گرفته تا کالاهای لوکس و گران قیمت که مشتریان خاص خود را دارند را می توان در دبی پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم به بهترین و محبوب ترین مجتمع‌های خرید دبی سری بزنیم با همگردی همراه باشید.

1) Burjuman Centre

این مجتمع خرید یکی از محبوب‌ترین مراکز بین گردشگران تور دبی به حساب می آید جدای از طراحی خاص و منحصر به فرد کل فضا می‌توانید انواع و اقسام نمایندگی برندهای بین المللی را دراین مرکز خرید مشاهده نمائید. برندهایی مثل دیور، شانل، ورساچی و ... با بوتیک‌های جذاب خود چشم گردشگران تور مسافرتی دبی را به خود خیره کرده اند. از جهت دیگر لیست بلند بالایی از رستوران‌های فوق العاده ی دبی در این مجتمع خرید مشاهده می‌شوند که می‌توانید در کنار خرید برای رفع خستگی به آنها پناه ببرید و از فضای جالب و سرویس های فوق العاده‌ی آنها لذت ببرید.

2) Mall of the Emirates

این مجتمع خرید به عنوان بهشت مسلم علاقه مندان به صنعت مد به حساب می‌آید. لیستی بلند بالا از بهترین برندهای دنیا در این مجتمع دیده می شود زارا، اچ اند ام ، گوچی و ... . از جهت دیگر می توانید به بهترین کتاب فروشی های دنیا دسترسی داشته باشید. در این مجتمع خرید هر آنچه که در ذهن دارید را به واقعیت نزدیک کنید. از انواع خوراکی‌های لوکس گرفته تا پوشاک اشرافی همه و همه در دسترس شما خواهند بود. از جهت دیگر بهترین رستوران ها و فست های دبی را می‌توان در این مجتمع مشاهده کرد و از خدمات عالی آنها لذت برید این مجتمع خرید به عنوان یکی از محبو ب‌ترین مقاصد گردشگری دبی همواره مورد بازدید گردشگران تور دبی قرار می‌گیرد.

3) The Dubai Mall

این مجموعه در سال 2008 افتتاح شد و از آنجا که در راستای برج خلیفه قرار گرفته به عنوان یکی از معروف‌ترین مجتمع های خرید دبی محسوب می‌شود. می توانید از انواع بوتیک‌ها در این مجموعه بهره مند شوید. از جهت دیگر انواع رستوران ها و کافی شاپ های تراز اول رنگ و بویی خاص به این مجتمع خرید داده اند تا جایی که بهترین برندهای غذایی دنیا در آن شعبه دارند و به عنوان یکی از محبوب ترین ایستگاه های غذایی در دبی همواره مورد توجه گردشگران تور دبی قرار می گیرد.

4) Dubai Outlet Mall

این مجتمع خرید در سال 2007 به صورت رسمی افتتاح شد و در حال حاضر بیش از 240 فروشگاه را در دل خود جای داده است. می توانید انواع و اقسام اجناس و پوشاک ها با برندهای تراز اول بین المللی را با قیمتی باورنکردی در این مجتمع خریداری کنید. اغلب اوقات این برندها با بیش از 90 درصد تخفیف اجناس خود را به گردشگران تور مسافرتی دبی ارائه می دهند. می توانید در این مجتمع خرید از اجناس بیش از 800 برند بین المللی و معروف در دنیا بهره مند شوید و خریدی لذت بخش و مقرون به صرفه را در تور دبی خود تجربه کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان