تاریخ عرضه‌ی Dynasty Warriors ۹ مشخص شد

شرکت بازی‌سازی «کوئی تکمو» (Koei Tecmo) تاریخ عرضه‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «مبارزان سلحشور» یا همان Dynasty Warriors را مشخص کرده است. طبق خبری که این شرکت دیروز اعلام کرد، قرار است Dynasty Warriors ۹ در روز ۱۳ فوریه سال آینده‌ی میلادی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

تاریخ عرضه‌ی Dynasty Warriors 9 مشخص شد
Dynasty Warriors 9
تاریخ عرضه‌ی Dynasty Warriors 9 مشخص شد

شرکت بازی‌سازی «کوئی تکمو» (Koei Tecmo) تاریخ عرضه‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «مبارزان سلحشور» یا همان Dynasty Warriors را مشخص کرده است. طبق خبری که این شرکت دیروز اعلام کرد، قرار است Dynasty Warriors 9 در روز 13 فوریه سال آینده‌ی میلادی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

Dynasty Warriors 9 در روز 13 فوریه سال آینده‌ی میلادی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

پیش از این زمان عرضه‌ی بازی در ژاپن 8 فوریه اعلام شده بود.

طبق گفته‌ی Koei Tecmo با پیش خرید بازی، چه به صورت دیسکی و چه به صورت دیجیتالی، هفت لباس برای هفت شخصیت مختلف دریافت خواهید کرد.

Dynasty Warriors 9 screenshot

استودیوی بازی‌سازی Omega Force تغییرات و پیشرفت‌های بزرگی را در Dynasty Warriors 9 جای داده است. در حالی که از نظر ساختار و اساس، بازی هنوز هم یک قهرمان را در مقابل ارتشی از هزاران دشمن قرار می‌دهد، ولی سیستم‌های مبارزه و کنترل Dynasty Warriors 9 با قسمت‌های قبلی فرق می‌کنند.

بازی همچنین برای اولین بار یک نقشه‌ی بزرگ و متنوع دارد که می‌توانید آزادانه در آن گشت و گذار کنید. می‌توانید درباره‌ی تغییرات سیستم‌های بازی و محیط‌های آن، از اینجا بیشتر بخوانید. تریلر روند بازی Dynasty Warriors 9 را هم می‌توانید از اینجا ببینید.

منبع: Gematsu

4+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان