جلوه رنگ قهوه ای در لباس آقایان

شاید رنگ قهوه ای رنگ مورد علاقه ی خیلی از افراد نباشد. اما بهتر است یک بار دیگر در این مورد فکر کنیم

جلوه رنگ قهوه ای در لباس آقایان

شاید رنگ قهوه ای رنگ مورد علاقه ی خیلی از افراد نباشد. اما بهتر است یک بار دیگر در این مورد فکر کنیم. همه ی رنگ ها، جلوه ی خاص خود را داشته و می توانند سبک پوشش شما را متحول کنند. کافی است کمی خلاقیت داشته باشیم و از هر رنگ در جای خود استفاده کنیم. رنگ قهوه ای از رنگ هایی است که بیشتر به مردها نسبت داده می شود اما خانمها نیز می توانند از آن استفاده کنند. در ادامه چندین تصویر زیبا از تبلور این رنگ در پوشش آقایان را با همدیگر مشاهده می کنیم.

کت و شلوار قهوه ای

کت و شلوار قهوه ایدر این تصویر دونالد گلووِر (Donald Glover) هنرپیشه ی آمریکایی را در مراسم گلدن گلوب با یک ظاهر سرتاپا قهوه ای مشاهده می کنید که پوشش وی بسیار زیبا به نظر می رسد. البته رویه ی کت و شلوار از جنس خز است و ممکن است تصویر خرس های قهوه ای را برای برخی تداعی کند. اما در کل ظاهری زیبا دارد و ما را وادار می کند دوباره با این رنگ آرامش بخش آشتی کنیم.

کاپشن و گرم کن

کاپشن قهوه ایرنگ های قهوه ای و سرمه ای ترکیبی چشم نواز به وجود می آورند که در این کاپشن مشاهده می کنید. هیچ وقت در یک لباس یا سبک سعی نکنید 2 رنگ بسیار متفاوت را ترکیب کنید. در این کاپشن ترکیب رنگ بسیار خوبی به کار گرفته شده است.

کفش

کفش قهوه ایرنگ قهوه ای برای کفش های چرمی رسمی بسیار ایده آل است و این موضوع در خصوص کفش های جیر و نیم بوت نیز صدق می کند. اگر شلوار قهوه ای به تن دارید سعی کنید رنگ کت و شلوار با کفش یکسان نبوده و مقداری تیره تر باشد. در صورتی که رنگ آنها یکسان باشد ظاهر جالبی نخواهد داشت.

کت (یا بارانی)

کت قهوه ایاگر به دنبال یک پیشنهاد گرمتر هستید این کت زیبا را مشاهده کنید. یک بلوز قهوه ای به رنگ دکمه های کت، پیراهن سفید و شلوار سرمه ای می تواند همراه آن بسیار زیبا جلوه کند.

رنگ مورد علاقه ی شما کدام است؟ شاید قهوه ای؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: theguardian

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان