نینتندو تاریخ عرضه‌ی Animal Crossing موبایل را مشخص کرد

نینتندو تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی موبایل بازی Animal Crossing را مشخص کرده است. بر اساس خبری که این شرکت دیروز اعلام کرد، بازی Animal Crossing: Pocket Camp در روز ۲۲ نوامبر، یعنی پس فردا، به صورت جهانی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

نینتندو تاریخ عرضه‌ی Animal Crossing موبایل را مشخص کرد
Animal Crossing Pocket Camp
نینتندو تاریخ عرضه‌ی Animal Crossing موبایل را مشخص کرد

نینتندو تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی موبایل بازی Animal Crossing را مشخص کرده است. بر اساس خبری که این شرکت دیروز اعلام کرد، بازی Animal Crossing: Pocket Camp در روز 22 نوامبر، یعنی پس فردا، به صورت جهانی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی موبایل Animal Crossing از نظر وسعت، کوچکتر از قسمت‌های اصلی این مجموعه است.

این بازی مجانی در کنار Super Mario Run و Fire Emblem Heroes قرار می‌گیرد و سومین بازی موبایل نینتندو است.

همانطور که از اسم بازی پیداست، نسخه‌ی موبایل Animal Crossing از نظر وسعت، کوچکتر از قسمت‌های اصلی این مجموعه است. به جای یک شهر و روستا، این بار مدیریت کمپ کوچکی را بر عهده می‌گیرید. با این حال، عناصر اصلی Animal Crossing در این بازی موبایل هم پیدا می‌شود. برای مثال زمان بازی، شبیه به زمان واقعی کار می‌کند و اگر در روز بازی کنید، زمان داخل بازی هم روز است و بلعکس.

Animal Crossing mobile screenshots

مثل همیشه شخصیتی انتخاب و او را شخصی‌سازی می‌کنید. سپس بازی این امکان را به شما می‌دهد تا مدیریت یک کمپ را به دست بگیرید، ظاهر آن را به دلخواه دستکاری کنید و در نهایت هم با همکاری دیگر افراد حاضر در کمپ، یک جامعه‌ی کوچک بسازید.

تمام اتفاقات هم در این کمپ رخ نمی‌دهند. می‌توانید به مناطق دیگری هم در نقشه سر بزنید؛ مناطقی مثل یک جنگل یا ساحل. در بازار هم می‌توانید برای کمپ یا خودتان وسایل مختلفی بخرید.

می‌توانید در ادامه تریلری از Animal Crossing: Pocket Camp را ببینید.

منبع: Digital Trends

1+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان