پیراهن های روی شلوار همیشگی را به روز کنیم

گذاشتن پیراهن یا هر نوع لباس دیگری داخل شلوار بسیار مرسوم است و هرکس سبک خاص خود را برای آن دارد. برخی پیراهن های گشاد و بسیار بلند را داخل شلوار گذاشته و اطراف آن را مقداری بیرون می کشند

گذاشتن پیراهن یا هر نوع لباس دیگری داخل شلوار بسیار مرسوم است و هرکس سبک خاص خود را برای آن دارد. برخی پیراهن های گشاد و بسیار بلند را داخل شلوار گذاشته و اطراف آن را مقداری بیرون می کشند. برخی دیگر نصف پیراهن خود را داخل شلوار می گذارند و عده ای نیز تنها در حدی که کمربند آنها مشخص باشد این کار را انجام می دهند. ممکن است حتی سویشرت یا ژاکت خود را نیز داخل شلوار جین بگذارید. این عمل اولین بار در سال 2013 به عنوان یک ترفند مد شناسایی شد.

در آن زمان بیشتر افراد، سه چهارم پیراهن خود را داخل شلوار می گذاشتند و تنها یک طرف آن را بیرون می گذاشتند. اما رفته رفته شیوه های مختلفی از این سبک متداول شد. برخی پیراهن هایی را که ظاهراً برای گذاشتن داخل شلوار طراحی شده و حدود 25 تا 35 سانتی متر از کمربند آنها پایین تر است را بیرون می گذارند و به نظر می رسد دیگر قاعده و قانون کلی برای این عمل وجود ندارد. در ادامه بررسی خواهیم کرد چه لباسی برای این کار مناسب است؟ کدام پیراهن را باید داخل شلوار گذاشت و کدام را خیر؟

چه لباسی انتخاب کنیم؟

تن خور مناسب

قبل از اینکه لباس خود را خریداری کنید به این مسأله فکر کنید که قرار است داخل شلوار باشد یا خیر. لباسی که داخل شلوار گذاشته می شود، در وهله اول باید کاملاً اندازه شما بوده و گشاد نباشد. موقعی که پیراهن گشاد داخل شلوار گذاشته می شود، بخش زیادی از آن بیرون مانده و کناره های آن نیز در اطراف کمر چین می خورد.

طول مناسب

پیراهن یا هر لباس دیگری که تهیه می کنید باید حدأقل 8 سانتی متر پایین تر از کمربند شما باشد. پیراهنی که کوتاه تر از این مقدار است برای بیرون گذاشتن طراحی شده و در صورتی که آن را داخل شلوار بگذارید در طول روز از آن بیرون می آید و ظاهر نامناسبی ایجاد می کند. بدون شک پیراهنی هم که بسیار بلند باشد و بیش از 30 سانتی متر پایین تر از کمربند قرار بگیرد را باید توسط خیاط کوتاه کرد. پیراهنی که حدود 35 الی 40 سانتی متر پایین کمربند شما باشد، زیر شلوارهای پارچه ای مشخص شده و به سبک پوشش شما آسیب می زند.

خط تقارن

موقعی که پیراهن خود را داخل شلوار می گذارید این نکته را مدنظر داشته باشید که خط دکمه های پیراهنتان با سگگ کمربند و زیپ شلوار در یک راستا قرار بگیرد. این کار باعث می شود ظاهر پوششتان به بهترین نحو خودنمایی کند و شیک و مرتب به نظر برسید.

جنس مناسب

بیشتر مواردی که اشاره کردیم در مورد پیراهن ها بودند، اما بسته به فصل و سبک شما هیچ لباسی از این قاعده مستثنا نیست. ژاکت، هودی، سویشرت و پلیور از دیگر لباس هایی هستند که می توان آنها را به این سبک پوشید. اما موقع پوشیدن دقت کنید ضخامت لباس در حدی نباشد که سایز کمر شما را چند برابر نشان دهد.

چگونه پیراهن را داخل شلوار بگذاریم؟

روش ساده

یک روش کاملاً ساده این است که پیراهن خود را داخل شلوار بگذارید و تمام. خیلی افراد این کار را انجام می دهند و نیازی به قاعده و قانون نیز ندارند. اما مشکل اینجاست که در این روش پیراهن در طول روز از شلوار بیرون می آید. برای حل این مشکل یک راهکار مناسب وجود دارد. مسأله از جایی شروع می شود که زیرپیراهن شما (اگر داشته باشید) به دلیل جنسی که دارد به پیراهن شما می چسبد و کم کم آن را به بالا می کشد. برای حل این مشکل، زیرپوش خود را زیر شلوار محکم کنید و سپس پیراهن را داخل شلوار بگذارید.

روش نیمه کاره

در این روش کافی است نصف لباس را بیرون گذاشته و نصف دیگر را داخل شلوار بگذارید. این روش حالتی شلخته و سبکی متفاوت ایجاد می کند. شاید برخی آن را دوست داشته و بعضی آن را نامرتب بدانند. این سبک بیشتر برای پیراهن های دکمه دار جوابگوست و در دیگر لباس ها کاربردی نخواهد داشت.

روش کمربندی

در این روش کافی است بخش جلوی لباس خود را در حدی که سگگ کمربند مشخص باشد نیمه کاره داخل شلوار بگذارید، تا سبکی متفاوت به وجود بیاورید. این روش مخصوصاً برای لباس های ضخیم و بافت مناسب و زیباست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان