کفش هوشمند نایکی، معرفی تکنولوژی بستن بند خودکار

کفش هوشمند نایکی موسوم به مدل (Nike HyperAdapt ۱.۰) نحوه بستن بند را وارد عرصه ای جدید می کند. شاید عبارت کفش هوشمند به تنهایی خارج از تصور ما بود. چه کسی فکرش را می کرد، تکنولوژی با چنین وسعتی تمام سطوح زندگی ما را تغییر دهد؟ اگر شما هم از بستن بند ها و کشیدن زیپ های کفش های گوناگون خسته شدید، این مطلب را از دست ندهید.

کفش هوشمند نایکی موسوم به مدل (Nike HyperAdapt 1.0) نحوه بستن بند را وارد عرصه ای جدید می کند. شاید عبارت کفش هوشمند به تنهایی خارج از تصور ما بود. چه کسی فکرش را می کرد، تکنولوژی با چنین وسعتی تمام سطوح زندگی ما را تغییر دهد؟ اگر شما هم از بستن بند ها و کشیدن زیپ های کفش های گوناگون خسته شدید، این مطلب را از دست ندهید.

معرفی کفش هوشمند نایکی

معرفی کفش هوشمند نایکیامروزه برندهای معتبر زیادی (نایکی، آدیداس، پوما، ریباک و…) وجود دارند که در زمینه ی تولید کفش های کتانی فعالیت می کنند. تکنولوژی در حال پیوند خوردن به دنیای محصولات است و به نظر می رسد زمانی بیاید که همه ی لوازم اطراف ما هوشمند باشند. ماه مارس 2015 شرکت نایکی از کفش هایی رونمایی کرد که خوددوز (self-lacing) هستند به این معنا که کافی است کفش ها را پایتان کنید و بند آنها به صورت اتوماتیک بسته می شود.

این کفش هوشمند که هایپراَدَپت (HyperAdapt) نام دارد هنوز در ابتدای مسیر است و بدون شک با ظاهر زیبا و شکیل خود عرصه ی پوشاک و تکنولوژی را هرچه بیشتر به هم نزدیک می کند. شارژ وایرلس مغناطیسی و حافظه‌ی داخلی نیز جزو دیگر قابلیت های هایپرادپت بشمار می رود. البته همان طور که اشاره شد این کفش هوشمند (همان طور که از نام آنها «0٫1» نیز مشخص است) در ابتدای مسیر قرار دارند، و با افزودن قابلیت های گوناگون بدون شک در آینده ای نزدیک شاهد قدرت نمایی نایکی در این عرصه خواهیم بود. شاید بند اتوماتیک به تنهایی نتواند خریداران این کفش را به خرید آن ترغیب کند اما برای قدم اولین این کفش ها جای بسی تحسین دارند. در ادامه ویدیوی معرفی و بررسی تخصصی این کفش ها را با همدیگر به نظاره می نشینیم:

ویدیوی بررسی تخصصی کفش هوشمند نایکی:

 

 

منبع: nike و mkbhd

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان