اولین تیزر شگفت‌انگیزان ۲ را ببینید

یکی دو سالی است که می‌دانیم استودیوی فیلم‌سازی «پیکسار» به صورت جدی ساخت دنباله‌ی «شگفت‌انگیزان» یا همان The Incredibles را آغاز کرده است. دیروز توانستیم برای اولین بار و در قالب یک تیزر کوتاه، نگاهی به «شگفت‌انگیزان ۲» (The Incredibles ۲) داشته باشیم.

اولین تیزر شگفت‌انگیزان 2 را ببینید
The Incredibles 2
اولین تیزر شگفت‌انگیزان 2 را ببینید

یکی دو سالی است که می‌دانیم استودیوی فیلم‌سازی «پیکسار» به صورت جدی ساخت دنباله‌ی «شگفت‌انگیزان» یا همان The Incredibles را آغاز کرده است. دیروز توانستیم برای اولین بار و در قالب یک تیزر کوتاه، نگاهی به «شگفت‌انگیزان 2» (The Incredibles 2) داشته باشیم.

فیلم شگفت‌انگیزان 2 در روز 15 ژوئن سال 2018 اکران می‌شود.

داستان شگفت‌انگیزان 2 مثل قسمت اول روی خانواده‌ی قهرمانی پار تمرکز دارد و دقیقا پس از اتفاقات فیلم اول روی می‌دهد. تیزر کوتاه این فیلم روی بچه‌ی کوچک خانواده‌ی پار تمرکز دارد. می‌توانیم ببینیم که شخصیت «جک-جک» ظاهرا همه جور قدرت دارد. اگر به خاطر داشته باشید، برای اولین بار قدرت‌ّهای جک-جک را در پایان شگفت‌انگیزان و زمانی می‌بینیم که او توسط «سیندروم» دزدیده می‌شود.

کاملا واضح است که بزرگ کردن بچه‌ای که قدرت‌های ابرقهرمانی دارد، اصلا راحت نیست.

شرکت دیزنی در سال 2015 بود که از شفگت‌انگیزان 2 رونمایی کرد. در ابتدا قرار بود این فیلم در سال 2019 اکران شود، ولی دیزنی سال گذشته گفت که زمان عرضه‌ی فیلم را جلو انداخته است. کارگردان قسمت اول یعنی Brad Bird برای ساخت شگفت‌انگیزان 2 بازگشته است.

فیلم شگفت‌انگیزان 2 در روز 15 ژوئن سال 2018 اکران می‌شود.

می‌توانید در ادامه تیزر کوتاه این فیلم را ببینید.

دانلود تیزر با کیفیت Full HD

منبع: The Verge

6+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان