فرمانده حشد الشعبی:

پاکسازی کامل خاک عراق از تروریست های داعش کمتر از سه روز دیگر زمان می برد

الساری: در این عملیات ۱۴ تیپ از نیروهای الحشد الشعبی، یگان هایی از ارتش عراق، پلیس فدرال این کشور و پشتیبانی نیروی هوایی این کشور شرکت دارند.

پاکسازی کامل خاک عراق از تروریست های داعش کمتر از سه روز دیگر زمان می بردبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، 'حسن الساری' فرمانده سرایا الجهاد از نیروهای مجموعه حشد الشعبی عراق گفت: نابودی و پاکسازی کامل خاک عراق از تروریست های داعش کمتر از سه روز دیگر زمان می برد.

وی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری الفرات نیوز عراق گفت که عملیات پاکسازی منطقه بیابانی موسوم به الجزیره واقع در میان استان های صلاح الدین و الانبار و شهر موصل (مرکز استان نینوا) در شمال عراق از باقیمانده عناصر تروریست داعش که صبح پنجشنبه آغاز شد همچنان با قدرت ادامه دارد.


الساری افزود: در این عملیات 14 تیپ از نیروهای الحشد الشعبی، یگان هایی از ارتش عراق، پلیس فدرال این کشور و پشتیبانی نیروی هوایی این کشور شرکت دارند.


وی گفت: این منطقه به دلیل وسعت بسیار زیاد و امتداد آن تا مرز عراق و سوریه مکان مناسبی برای پناه گرفتن تروریست ها پس از هر عملیات بوده است که هم اکنون نیروهای عراقی در حال پاکسازی کامل آن هستند.


الساری اظهار کرد: در جریان این عملیات تاکنون ده ها روستا آزاد گردیده و 6 خودروی بمب گذاری شده آماده انفجار نیز توسط این نیروها خنثی شده است.


وی تصریح کرد: پاکسازی منطقه الجزیره از بقایای داعش ظرف دو تا سه روز آینده در واقع به منزله تکمیل پاکسازی عراق از تروریست‌های داعشی در بعد نظامی تلقی می شود.


وی همچنین از کشته شدن تعدادی از عناصر داعش که از عملیات های پیشین آزادسازی در استان های صلاح الدین، نینوا و الانبار گریخته بودند در عملیات امروز خبر داد.


گفتنی است: حیدرالعبادی نخست وزیر عراق روزگذشته ( چهارشنبه ) پایان نظامی داعش در عراق را اعلام و تاکید کرد پاکسازی کامل خاک عراق از تروریست ها ادامه دارد.


روز سه شنبه نیز سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درنامه ای به رهبر معظم انقلاب پایان نظامی داعش در منطقه را اعلام و پیروزی نیروهای مقاومت بر تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و جهانی آنها را تبریک گفت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان