تحلیل بهترین های سبک بهاره و تابستانه ۲۰۱۷ و نحوه پوشیدن آن

هوا هر روز بهتر و بهتر می شود و آقایانی که چندین ماه است تغییری در سبک پوشش خود نداده اند بهتر است کم کم به فکر بیفتند

هوا هر روز بهتر و بهتر می شود و آقایانی که چندین ماه است تغییری در سبک پوشش خود نداده اند بهتر است کم کم به فکر بیفتند. بهار و تابستان فرصت خوبی برای تغییر پوشش و به دنبال آن تغییر روحیات ماست. با اینکه تنوع پوشش خانم ها به مراتب بیشتر از آقایان است، اما ما هم به نوبه خود می توانیم با یکنواختی ها مقابله کنیم. بروز و مد بودن کار سختی نیست. کافی است از امکانات موجود نهایت استفاده را بکنید. در ادامه نحوه ی پوشیدن بهترین های سبک بهاره و تابستانه امسال را با هم دیگر مرور خواهیم کرد. با بامیلو بلاگ همراه باشید.

پیراهن های گل دار

پیراهن گل دار

طرح های گل دار زمانی در تسخیر خانم ها بسر می بردند. اما زمان همه چیز را متحول نمود و اکنون پیراهن های گل دار  و طرح های ساحلی متفاوتی برای آقایان نیز طراحی می شود که با لطافت و روحیه ی بهار و تابستان کاملاً پیوند دارد. مهم نیست پوشیدن پیراهن های آستین بلند یا آستین کوتاه را دوست دارید. طرح های گل دار برای هر پیراهن با هر نوع دوخت مناسب خواهد بود.

یک راه برای استفاده از این پیراهن ها پوشیدن آنها روی تی شرت با رنگ خنثی (قهوه ای، بژ، شیری، خاکستری، سیاه و سفید) است. البته دکمه های پیراهن را باز بگذارید. شلوار چینو با رنگ ملایم (بژ یا حتی سفید) و یک جفت کفش لوفر یا صندل (بدون جوراب!) نیز سبک شما را تکمیل خواهد کرد. در صورتی که دوست دارید کاملاً بروز باشید شلوار جین با پاچه ی بریده و پاره را همراه این سبک امتحان کنید.

برای مراسم و موقعیت های رسمی تر پیراهنی انتخاب کنید که گل های آن ریز و کوچک باشد.

سبک ارتشی (استتار)

 

این مدل ها مدتی از مد افتاده بودند اما دوباره از میان خاکسترها برخاسته و در میان مردم جای خود را باز کرده اند. از آنجایی که این لباس ها دیگر به یک عضو دائمی کمد آقایان (و البته بعضی خانمها) تبدیل شده اند طراحان مد نیز به چشم یک طرح همیشگی به آن ها نگاه می کنند و هر روز در حال طراحی مدل های جدیدی از آن هستند.

پیراهن ارتشی

نکته ای که در پوشیدن این لباس ها اهمیت دارد این است که سرتاپای خود را با آن نپوشانید. کسی نمی خواهد وسط خیابان به او احترام نظامی گذاشته و سرهنگ فلانی خطابش کنند. برای این سبک بهتر است تنها به یک بخش از لباس خود فکر کنید. به عنوان مثال، کلاه، پیراهن، شلوار یا حتی کفش شما می تواند ظاهر نظامی به خود بگیرد. کت و سویشرت های سبُک و نازک نیز برای این سبک بهاره و تابستانه می توانند هدف خوبی باشند.

مدل های شرقی (آسیایی)

 

در فیلم drive (راندن) رایان گاسلینگ یک ژاکت معروف ابریشمی را بر تن می کند که مورد استقبال فراوانی قرار می گیرد. این ژاکت پوشش ژاپنی را بیش از پیش در میان مردم عرضه می کند. سبک پوشش کشور ما نیز با توجه به هجمه ی لباسهای چینی کم و بیش متأثر از فرهنگ شرقی بوده است. البته تبادل فرهنگ و پوشش پدیده ای نامطلوب نیست به شرطی که اصول فرهنگی کشور مقصد تحت تأثیر قرار نگرفته و تنها به عنوان مد (پوشش گذرا) به آن نگاه شود. از همه مهمتر بانیان فرهنگ کشور در صدد صادرات فرهنگ و پوشش کشور نیز برآیند.

سبک بهاره و تابستانه

کت های با علامت پرندگان و نمونه های قلاب دوزی شده بیشترین رواج را در این  سبک بهاره و تابستانه دارند. مانند مدل های ارتشی، این لباس ها نیز بهتر است تنها بخش کوچکی از سبک پوشش ما را درگیر کنند. بهترین گزینه کت، سویشرت و هودی نازک و سبک وزن هستند. همراه آن نیز می توان تی شرت یقه گرد، شلوارهای جذب پارچه ای یا شلوار جین پوشید. یک جفت کتانی سفید هم شما را کپی برابر اصل رایان گاسلینگ خواهد کرد.

سبک چهار خانه و شطرنجی

لباس 4 خانه

طرح های 4 خانه و شطرنجی تقریباً برای همه ی فصول و موقعیت ها مناسب هستند. در فصل های بهار و تابستان نیز استفاده از آنها به اوج خود می رسد. کمد آقایان در این فصل ها پر از پیراهن، تی شرت، شلوار، کت و حتی شورت و مایوهای 4 خانه می شود. مدل شطرنجی معمولاً دارای خطوط درشت و پر رنگ است و این در حالی است که نمونه های 4 خانه خطوط نازک و کمرنگ تری دارند.

پیراهن 4 خانه

این طرح ها را با روش های متفاوتی می توان پوشید. به عنوان مثال کت و شلوار یک دست 4 خانه، جفت های 4 خانه دورنگ (مثلاً  یک تکه رنگ غلیظ و یک تکه رنگ ملایم تر) یا لباس های 2 تکه (بالاتنه 4 خانه و شلوار با رنگ یک دست مثل آبی، قرمز یا هر رنگ دیگری) شیوه هایی است که می توان از لباسهای 4 خانه استفاده کرد.

هنگامی که کت و شلوار 4 خانه می پوشید دقت کنید خطوط کت شما به چه رنگی است. تی شرت یا پیراهن زیر کت را از همان رنگ انتخاب کنید.

الگوهای خال خالی

لباس خال خالی

کمتر آقایی پیدا می شود که لباس های خال خالی نپوشیده باشد. مهم نیست پیراهن، کت و شلوار، کراوات یا حتی لباس زیر باشد. الگوی خال خالی مانند 4 خانه پرطرفدار بوده و بدون شک در سبک بهاره و تابستانه نیز جایی نخواهد رفت.

پیراهن خال خالی

جدای از آنچه فروشندگان به شما می گویند، سایز نقطه ها اهمیت زیادی دارد. هرچه اندازه ی این نقطه ها کوچک تر باشد بهتر است. البته نقطه های بزرگ نیز زیبایی خاص خود را خواهند داشت (طرح های پولکا دات) اما هرچه این نقطه ها کوچک تر بوده و تعدادشان بیشتر باشد لباس شما برای موقعیت های متفاوت بهتر خواهد بود. نقطه های ریز و بیشتر باعث می شود اندام و ظاهر شما دقیق تر نشان داده شود و فرم بدنتان بهتر جلوه کند. پیراهن یا تی شرت خال خالی خود را زیر هودی یا کت تک امتحان کنید و مقداری از الگوی آن را بیرون بگذارید. همچنین به صورت ساده نیز می توان آن را پوشید و از هوای بی نظیر فصل بهار و تابستان لذت برد.

طرح های راه راه

پیراهن راه راه

یکی دیگر از پرکاربردترین و زیباترین الگوهای لباس آقایان راه راه است. پیراهن های راه راه یک خاصیت ویژه دارند. در صورتی که می خواهید بلندقد جلوه کنید از خطوط عمودی روی لباس خود استفاده کنید. اگر لاغر اندام هستید و می خواهید عرض بدنتان بیشتر باشد راه راه افقی را در پیراهن، تی شرت و کت خود استفاده کنید.

لباس راه راه

در سبک بهاره و تابستانه امسال الگوهای راه راه جایگاه ویژه ای داشتند. یکی از راه های پوشش کامل با الگوی راه راه این است که شلوارتان خطوط عریضی داشته و لباس بالاتنه هم دارای خطوط باریک تری باشد. مهم نیست خانم هستید یا آقا، پیر هستید یا جوان، به مهمانی می روید یا خیابان، لباسهای راه راه برای هرکس و هرجایی مناسب هستند. برای همراه بودن با سبک بهاره و تابستانه 2017 پیراهن راه راه را به همراه شلوار جین و یک کت یا سویشرت سبک بپوشید.

در نهایت فصل بهار به نیمه های خود نزدیک می شود و تابستان لذت بخش در راه است. سبک مورد علاقه ی شما برای این فصول کدام است؟ جزو کسانی هستید که فقط به پوشیدن تی شرت روی خوش نشان می دهید یا سبک های متفاوت را امتحان می کنید؟ نظرات و سلایق خود را با ما و دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

منبع: fashionbeans

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان