مجموعه «منِ کوچک» دولچه اند گابانا پر از ست های کودکانه-مادرانه

لباس های بزرگسالان را که در مقیاس کوچک کودکان تصور می کنیم، جذابیت خنده داری به ذهنمان می رسد. پسر بچه ای که با کت جین و پاپیون، خنده دار ترین مرد دنیا شده یا دختر کوچکی که دامن جین، کفش پلنگی و عینک ری بن زده و دلبری می کند

لباس های بزرگسالان را که در مقیاس کوچک کودکان تصور می کنیم، جذابیت خنده داری به ذهنمان می رسد. پسر بچه ای که با کت جین و پاپیون، خنده دار ترین مرد دنیا شده یا دختر کوچکی که دامن جین، کفش پلنگی و عینک ری بن زده و دلبری می کند. از طرفی هم دیدن مرد جوانی که تیشرت سفیدی با یک بستنی قیفی سه طبقه پوشیده، یادآور حس خوش کودکی است، انرژی خانم متشخصی هم که دامن پفی با خال خالی های رنگی به تن دارد، از چند متری هم به ما منتقل می شود. شاید به همین دلیل بعضی والدین دوست دارند نسخه کوچکی از خود را همراه داشته باشند.

مجموعه من کوچک، بهار-تابستان 2016

اینها را هم بخوانید:

بیوگرافی دولچه اند گابانا : از مجموعه زن حقیقی 1986 تا پوشاک اسلامی 2016

مجموعه پاییزه-زمستانه 2016 دولچه اند گابانا : لباس های اسلامی

دولچه اند گابانا (Dolce & Gabbana) تابستان امسال هم مثل چند سال اخیر، دنیای خوش آب و رنگ کودکان را با مد فانتزی مادر و پدرانشان ترکیب کرده است. «منِ کوچک» (Mini Me) در دو مجموعه زنانه و مردانه، روی صحنه مد به نمایش در نیامده و تمرکزش بر عکس های خصوصی منتشر شده ای است که با المان های بهار و تابستان آراسته شده اند.

طرح های این مجموعه پر از گل های رنگارنگ، حیوانات محبوب، موسیقی و آواز، ساحل و دریا، غذاهای خوشمزه، بستنی و میوه های تابستانی و هر چیزی است که نشانی از رنگ و انژری دارد و در دنیای هر سن و سالی جذاب و خواستنی است.

تصاویر زیر برگزیده ای از این لباس های ست، در مجموعه زنانه بهاره-تابستانه 2017 مجموعه «من کوچک» هستند.

منبع: dolcegabbana

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان