نویسنده همگردی باشید ؛ آموزش بلاگ نویسی در مجله همگردی

نویسنده همگردی باشید ؛ آموزش بلاگ نویسی در مجله همگردی یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - مقالات آموزشی  " مجله همگردی، مجله شماست " و این تنها یک شعار نیست

 " مجله همگردی، مجله شماست " و این تنها یک شعار نیست.  به همین خاطر هم، قسمتی به نام " بلاگ و مجله همگردی " رو اضافه کردیم تا به قلم و اسم خودتون برای ما بنویسید، مطالبتون انتشار پیدا کنه و طرفدار پیدا کنید. گستردگی مطالب از نظر موضوعی هم شامل تمام گروه ها و زیر گروه های مجله همگردی میشه، موضوعاتی مثل گردش و سفر، سفرنامه، عکاسی، هنری، آموزشی و ... حتی می تونید سفرنامه شخصی برای ما بنویسید و یا سری عکس های مستندی که به تازگی ثبت کردید رو با بقیه به اشتراک بگذارید، درواقع همه چیز بسته به خلاقیت شماست. نوشتن برای همگردی کار خیلی سختی نیست، کافیه تا بلاگ بین 300 تا 700 کلمه داشته باشه، هرچند بیشتر شدن مطلب، مانعی نداره. عکس های باکیفیت هم می تونه مخاطب رو جذب کنه و مشتاق به ادامه خوندن. سعی کنید در نگارش و محتوا، حقوق معنوی اثر رو رعایت کنید، مطالب به هیچ عنوان نباید کپی باشن، برای ما خوندن دست نوشته های خودتون اهمیت داره، هرچند که اینترنت می تونه منبع عالی برای پیدا کردن اطلاعات صحیح باشه. اگر نوشته خودتون رو با یه مقدمه جذاب شروع کنید و با یه نتیجه گیری هم تموم ، اونوقته که افراد از خوندن مطلب شما هم لذت میبرن و هم هدف و مقصود مورد نظر شما از نوشتن رو راحت تر درک می کنن. بنابراین همین امروز دست به کار بشین، برای ما بنویسید و بعد از انتشار مطالبتون در مجله، دوستان رو هم به خوندن، لایک کردن و نظر دادن تشویق کنید چون مجله همگردی، مجله شماست. در ادامه هم، مرحله به مرحله آموزش بلاگ نویسی در مجله همگردی رو برای شما قرار دادیم ...
آموزش بلاگ نویسی در مجله همگردی

قبل از شروع، قوانین

1) همون طور که گفته شده مطلب باید حداقل 300 کلمه باشد.

2) به هیچ عنوان کپی نباشد.

3) شامل محتوای تجاری نباشد.

4) عکس های نیز واترمارک نداشته باشند.

5) توجه بفرمایید، هرگونه استفاده تجاری از محتوای منتشر شده در مجله همگردی از طرف نویسندگان، غیرقانونی بوده و توسط مراجع قضایی مربوطه، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

6) حقوق مادی و معنوی محتوای انتشار یافته نیز، تماما متعلق به گروه رسانه ای همگردی می باشد.

مرحله اول : ثبت نام در سایت

برای اینکه به بخش " بلاگ و مجله همگردی " دسترسی داشته باشید، قبل از هر چیز باید در سایت ثبت نام کنید، بعد هم وارد صفحه من بشید.
آموزش بلاگ نویسی در مجله همگردی

مرحله دوم : کافیه تا شروع به نوشتن کنی ...

این مرحله همون جایی هست که آموزش بلاگ نویسی و جادو شروع میشه، می تونی از سفرهات بنویسی، می تونی از جاذبه گردشگری شناخته شده شهرتون بنویسی و یا از بلندترین آبشار دنیا که حتی تا به حال از نزدیک اون رو ندیدی. البته همه چیز محدود به گردشگری نیست، همون طور که گفتیم، موضوعات به اندازه گروه بندی های مجله گستردگی داره، اما خب یه چیزهایی تو همه موضوع ها ثابت هست. پس عنوان رو خوب انتخاب کن و شروع که به نوشتن با طول حداقل 300 کلمه. 
آموزش بلاگ نویسی

مرحله سوم : عکس فراموش نشه

یادت باشه که می تونی بعد از اتمام هر پاراگراف، از عنوانی که سایز " هدینگ 2 " داره استفاده کنی و یک یا چند عکس مرتبط و با کیفیت برای جذاب تر شدن نوشته. برای آپلود عکس هم تو عکس زیر مشخص کردیم که روی کدوم آیکون باید کلیک کنید. بعد از سو کردن اون عکس رو آپلود کنید و در قسمت سایز، درست همونجایی که تو تصویر براتون مشخص کردیم، عدد 600 رو وارد کنید. درنهایت هم اون رو وسط چین کنید.
آموزش بلاگ نویسی

مرحله چهارم : حرفه ای برخورد کنی بهتره

هرچند که بچه های تیم تحریریه همگردی تمام مطالب ارسالی رو از نظر کیفیت نگارشی و سئو بررسی می کنن اما برای کامل شدن آموزش بلاگ نویسی و اطلاعات خودتون این قسمت رو توضیح میدیم، شاید که دلتون بخواد نویسنده ای حرفه ای باشید که به راحتی مطالبتون با یه سرچ ساده تو گوگل بالا میاد. برای مثال اگر موضوعی درباره " شاهگلی" ، جاذبه گردشگری آذربایجان می نویسید، عالی میشه اگر از " جاذبه های گردشگردی آذربایجان شرقی " و " شاهگلی " با تکرار بالا در متن استفاده کنید. در این مرحله باید به واژه هایی که افراد در موتورهای جستجو تایپ می کنن و مرتبط با مطلب شماست فکر کنید، این کلمات رو باید به عنوان برچسب در قسمتی که با کادر قرمز در عکس زیر مشخص کردیم هم بنویسید.
آموزش بلاگ نویسی

مرحله پنجم : خلاصه محتوا

خلاصه محتوا هم که توضیحی مختصر درباره موضوع بلاگ شما هست، باید بیشتر از 70 کاراکتر باشه و کمتر از 160 کاراکتر باشه.
آموزش بلاگ نویسی در مجله همگردی

مرحله ششم : یو آر ال اختصاصی

این قسمت درواقع تبدیل میشه به آدرس اینترنتی مطلب شما، که می تونه همون عنوان صفحتون باشه، البته بدون هیچ کاراکتری به غیر از حروف، مثل علامت تعجب، عدد و ...
آموزش بلاگ نویسی

مرحله هفتم : پیشنهادی برای بهتر شدن سئو مطلب شما

این قسمت با درصد و نکاتی که داره، به شما نشون میده که نوع نگارشتون از نظر موتورهای جستجو چقدر خوب و کاربردی هست، البته درصورتی که با اصول کلی سئو آشنایی ندارید، لازم نیست نگران بشید چون ما در این قسمت و در مرحله بررسی قبل از انتشار به شما کمک می کنیم.
آموزش بلاگ نویسی

مرحله هشتم : انتخاب گروه

تو این قسمت باید موضوعی کهدرباره اون مطلب نوشتید رو سرچ و انتخاب کنید، مثلا ایران گردی، بانوان، آشپزی، فناوری و ...
آموزش بلاگ نویسی در مجله همگردی

 

مرحله نهم : نهایی کردن مطلب

عکس پیش فرض یا شاخص، همون عکسی هست که شما برای معرفی بلاگ انتخاب می کنید، بنابریان بهتره تا حسابی جذاب باشه. در آخر و برای ثبت نهایی هم، تیک " آماده بازبینی " رو فعال کنید، روی " ثبت پست " کلیک کنید و منتظر انتشار پست بر روی مجله باشید.
بلاگ


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان