لاله پارک تبریز ؛ اولین مرکز تجاری برندها در کشور

لاله پارک تبریز ؛ اولین مرکز تجاری برندها در کشور شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ایران گردی,اماکن تفریحی,گردشگری,تفریح و سرگرمی تبریز شهر زیبا و تمیزی هست که به عنوان شهر اولین ها شناخته شده

تبریز شهر زیبا و تمیزی هست که به عنوان شهر اولین ها شناخته شده.شهر بدون گدا، شهر زیرگذرها، امن ترین شهر ایران و شهر شکلاتی.
در این شهر مرکز تجاری، تفریحی و هتل 5 ستاره بین المللی ساخته شده که از جهت ابعاد و کاربری ها و موقعیت جغرافیایی و دسترسی به شبکه بزرگراهی تجاری- تفریحی شهر تبریز متصل هست. مجتمع لاله پارک تبریز که در دهه فجر سال 1391 افتتاح شد، در شش طبقه دارای بورس مختلف کالاها و برندهای مختلف و روز دنیا در زمینه پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهر، لوازم ورزشی، لوازم صوتی و تصویری، رستوران، کافی شاپ، بانک و دیگر خدمات مختلف هست. در ادامه با ما همراه شین تا این مرکز تفریحی تجاری رو که هم جزو اماکن دیدنی تبریز و هم نمونه ای از جاذبه های گردشگری تبریز هست، بیشتر باهم بشناسیم...

لاله پارک

امکانات و مزایای لاله پارک

این مجتمع دارای 126 واحد تجاری، هایپر مارکت، فضای بازی کودکان و سرویس های بهداشتی هست. در تمامی اماکن این مجتمع تجاری دسترسی های خاص برای افراد معلول هم در نظر گرفته شده. امکانات پارکینگ، رستوران ها و فست فود ها که دارای انواع غذاهای ایرانی و خارجی هستند از امکانات دیگر این مجموعه هست.با وجود همه ی این امکانات، وجود کافی شاپ های متعدد با فضاهای آرامش بخش و دلنشین فضای این مجتمع رو لوکس تر و زیباتر کرده.

 پارک تبریز

لاله پارک تبریز

 ویژگی شاخص لاله پارک تبریز

 مرکز تجاری لاله پارک تبریز، علاوه بر برخورداری از امکانات کامل مبلمان جهت خلق فضای مدرن، دارای فرصت های مناسب و ممتازی در کلان شهر تبریز شده. این مرکز دارای نمایندگی  برند های معتبر ترکیه بوده که اجناسشون هم فوق العاده با کیفیت و مرغوب هستن.نمونه برندهای بنام در این مجموعه : کوتون، دری مد، دفاکتو،السی وا یکیکی ،بالیززا ،آدل، تینی ،مانگو ،کیدزی، تینی وینی، آس مد، لگو، پانچو،، ، تالگو، برشکا،کوپا لاین،لسکن،کولینز،کنیتکس،دامات،جیوانی جنتیله، تراست، فندی و .... هستند. هتل کایا این مجموعه هم در سال 1395 افتتاح شد که یکی از شعبه های زنجیره ای کایا در ترکیه میباشد و تمام امکانات مناسب رو برای مسافرین خود فراهم کرده و یکی از بهترین اماکن دیدنی تبریز هم محسوب میشه.
 
لاله پارک
لاله پارک تبریز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان