آموزش کشیدن ابرو به سبک آرایشگران حرفه ای

تکنیک های ساده و کارآمد آرایشی برای استفاده درست از لوازم آرایش، به زیباتر شدن شما کمک می‌کنند. فقط کافی است اصول اولیه و مهم استفاده از لوازم آرایش را بدانید

آموزش کشیدن ابرو به سبک آرایشگران حرفه ای

تکنیک های ساده و کارآمد آرایشی برای استفاده درست از لوازم آرایش، به زیباتر شدن شما کمک می‌کنند. فقط کافی است اصول اولیه و مهم استفاده از لوازم آرایش را بدانید. مهم نیست که تابستان است یا زمستان، با یاد گرفتن این تکنیکهای ساده برای استفاده از لوازم آرایش، جذابتر و زیباتر شوید. در این مطلب بامیلو بلاگ، به آموزش کشیدن ابرو به سبک آرایشگران حرفه ای می پردازیم.

کشیدن ابرو

آنچه که نیاز دارید:

شانه ابرو

سایه دور نگ ابرو

قلم موی زاویه دار(مثلثی)

مداد ابرو همرنگ با سایه ابرو

برای اینکه بدانید مناستربن جای قوس ابرو برای شکل و فرم صورتتان کدام است، قلم مو را بصورت عمودی در کنار بخش خارجی مردمک چشمتان نگه دارید؛ این جا دقیقا همان جایی است که باید انحنای ابرویتان قرار بگیرد.

روش کار:

ابروها را به سمت شقیقه هایتان شانه کنید. قلم موی زاویه دار را به سایه ابرو آغشته کرده و از قسمت پایین گوشه داخلی ابرویتان شروع به سایه زدن ابرو کرده و به سمت قوس طبیعی ابرویتان حرکت کنید.

تمام طول ابرویتان را سایه بزنید. برای اینکه بدانید طول ابرویتان را تا کجا باید بکشید، قلم مو را به صورت عمودی کنار گوشه بیرونی چشمتان نگه دارید. ابرو را تا جایی که به موازات گوشه خارجی چشمتان قرار گیرد، سایه بزنید.

توصیه حرفه ای:

نکته کلیدی، محو کردن سایه هاست. هرگز نباید ابرویتان بیش از حد رنگ داشته باشد یا اینکه خطی مشخص وپررنگ در آن دیده شود.

اگر میخواهید فرم ابرویتان مشخصتر باشد، بعد از اتمام کار سایه زدن، با مداد ابرو، خط ابرویتان را به صورت محو رسم کنید. فراموش نکنید که در صورت استفاده از مداد، خط آن را با یک قلم مو کاملا محو کنید.

 

منبع: She Knows

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان