۹ وسیله که هر بانوی باسلیقه باید در اتاق خواب خود داشته باشد

اتاق خواب یکی از خصوصی ترین مکان های خانه است که خانم ها برای دکوراسیون آن وسواس خاصی به خرج می‌ دهند

اتاق خواب یکی از خصوصی ترین مکان های خانه است که خانم ها برای دکوراسیون آن وسواس خاصی به خرج می‌ دهند. به کار بردن چند وسیله در دکوراسیون اتاق خواب، فضای آن را شیک و مجلل خواهد کرد. یک بانوی شیک پوش، لباس های فاخر و زیبا می‌ پوشد و ظاهری دلربا دارد. خانه او نیز همچون ظاهرش، شیک و آراسته است و اتاق خواب او، جایی است که بیشترین سلیقه را در طراحی و دکوراسیون آن به خرج می‌ دهد. اما راز زیبایی این طراحی چیست؟ با 9 وسیله ای که هر بانوی باسلیقه ای در دکوراسیون اتاق خواب خود از آن استفاده می‌ کند، همراه باشید.

روی تختتان، کوسن و بالش های مختلف بچینید

هرگز روی یک تخت شیک و مرتب، انبوهی از بالش های بزرگ و بیقواره را نخواهید دید. طبق طرح و نقش کالای خواب خود، می توانید علاوه بر بالش های استاندارد که برای خوابیدن استفاده می‌شوند، مجموعه ای از کوسن با سایزهای متفاوت را روی تخت بچینید، تا هم راحت تر باشید و هم تختتان نمای زیباتری داشته باشد.

وسایل موردعلاقه تان را در یک سینی کوچک، روی میز بگذارید


یک سینی تزئینی کوچک در اتاق خواب، نقطه تلاقی زیبایی و کارایی است، به ویژه وقتی عطرها، جواهرات و اشیاء قیمتی، گلدان یا ظروف شیشه ای و کریستال را در آن بگذارید. ترکیب چند شی تزئینی با هم، یکی از بهترین و شیک ترین شیوه هایی است که در دکوراسیون داخلی از آن استفاده می‌شود. در اتاق خواب نیز سینی روی میز آرایش یا پاتختی، بسیار مناسب و زیبا خواهد بود.

گل های طبیعی و تازه را فراموش نکنید


یک اتاق هرگز بدون یک عنصر طبیعی و زنده در آن، کامل نیست. گل های تازه و شاداب، ظرافت و زندگی را برای اتاق شما به ارمغان می‌آورد. زیبایی این گل ها با نور آباژورهای کنار تخت دو چندان می شود.

از وسایل شخصیتان در دکور اتاق استفاده کنید

خانم های باسلیقه می‌ دانند که کیف های نفیس، جواهرات و چیزهایی شبیه به این مختص فضاهای پنهان نیستند. با استفاده از وسایل شخصی زیبا و مورد علاقه تان، به اتاق خوابتان روح ببخشید. مثلاً کیف دوشیتان را روی در یا آینه آویزان کنید، یک جفت از کفش های پاشنه بلند و شیکتان را خارج از کمد بگذارید یا عینک های آفتابی تان را روی میز آرایش بچینید.

یک رانر مجلل روی تختتان بیندازید

هر اتاق خواب شیک نیاز به یک رانر مجلل نرم، لطیف و بزرگ دارد که روی تخت پهن شود. اوج ظرافت و زیبایی، رانری است که به صورت مورب یک گوشه تخت پهن شده است.

کنار اتاق، یک صندلی خاص و زیبا بگذارید

یک یا دو صندلی خاص را در اتاقتان بگذارید. اگر مبل راحتی یا صندلی های مدرن تر را می‌ پسندید، مطمئن شوید که جای مناسبی را برای آن مشخص کرده اید.

از جالباسی های یک شکل استفاده کنید

چوب لباسی های فلزی و بد شکل را دور بریزید. یک بانوی باسلیقه می‌ داند که راز داشتن یک کمد مرتب و منظم که بتوان لباس ها را در آن خوب و سالم نگه داشت، استفاده از چوب لباسی های هم شکل و باریکی است که لباس روی آن لیز نمی‌ خورد.

لباس ها را در سبد حصیری بریزید

یک خانم خانه دار باسلیقه، هرگز لباس های چرک را در یک سبد پلاستیکی نمی‌ ریزد. برای بردن لباس ها به لباسشویی، به سبدهایی فکر کنید که در عین زیبایی و تمیزی، کارآمد هم باشند. مثل سبدهای دردار بامبو یا این سبدهای عمیق حصیری که مرتب چیده شده اند.

کتاب هایتان را در معرض دید بگذارید

کتابخوانی و هوشیاری همیشه ستودنی و مجلل است. البته منظورمان کتاب است و نه کتابخوان های الکترونیکی که دشمن خواب شما هستند. قفسه های دیواری یا کتابخانه های کمجا و مدرن برای اتاق خواب مناسب ترند.

از بین تمام این ایده ها، سبک و سیاق مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از محیطی گرم وصمیمی لذت ببرید.

منبع: Pure wow

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان