سرمربی برزیل فاش کرد؛

چطور باید به بهترین شکل از «نیمار» بازی گرفت؟

سرمربی برزیل توضیح داده که چطور باید از نیمار بهترین بازی را گرفت و اعلام کرده که ساده ترین راه این است که مسئولیت‌های زیادی به او داده نشود.

چطور باید به بهترین شکل از «نیمار» بازی گرفت؟

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از یک سال و نیم تجربه مربیگری در تیم ملی فوتبال برزیل، تیته اعلام کرده که چطور می‎توان از نیمار به بهترین شکل ممکن بازی گرفت و مدعی شده نباید بیش از اندازه به او فشار آورد.

سرمربی سلسائو از زمانی که هدایت این تیم را به عهده گرفته تاثیر بسزایی در آن داشته است و به تازگی هم توانسته این تیم را به راحتی در بازی‌های انتخابی جام جهانی روسیه در امریکای جنوبی به موفقیت برساند. این در حالی است که بسیاری از بازیکنان تیم ملی برزیل هم اعتراف کردند که موفقیت‌های اخیر را مدیون او هستند.

تیته اما در گفتگو با وب سایت رسمی فیفا درباره بهترین روش برای بازی گرفتن از نیمار صحبت کرده است: در برزیل ما در همه زمینه‌ها به نیمار مسئولیت نمی‎دهیم و خودش هم از این بابت راضی است. من با همه بازیکنان صحبت می‌‎کنم و در هر منطقه از زمین به هر یک از آن‌ها مسئولیتی می‎دهم.

تیته در ادامه گفت: وقتی یکی از 3 بازیکن برتر دنیا را در اختیار داری راحت‎ترین کار این است که مسئولیت‎های زیادی به آن‌‎ها بدهی. اما واقعیت این است که هر یک از ما مسئولیت‌ها و وظیفه خودمان را در رابطه با اتفاقی که رقم خواهد خورد، خواهیم داشت.

سرمربی برزیل در توضیحات بیشتر درباره نیمار گفت: از نظر تکنیکی همه می‌دانند که او چه پاس‎های خوبی می‌‎دهد و یکی از توانایی‌هایش این است که در شرایط پیچیده و سخت هم‎تیمی‎هایش را صاحب توپ کند. قبلا من بیشتر روی قدت تمام‎کنندگی او تمرکز داشتم، اما وقتی بیشتر به قدرت پاسش توجه کردم سورپرایز شدم.

تیته درباره شخصیت نیمار هم گفت: او قلب بزرگی دارد و بچه بسیار خوبی است. از تیمش حمایت می‌کند و البته افراد بسیاری این موضوع را نمی‌دانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان