ماهان شبکه ایرانیان

کسب نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری توسط بانک انصار

بانک انصار پس از احراز صلاحیت‌های لازم موفق به کسب نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری شد.

کسب نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری توسط بانک انصار

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، پیرو اجرای ماده ٨ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب 1394/٢/1 مجلس شورای اسلامی در راستای ایجاد و تقویت نشان(برندهای) داخلی، محصولات صنعتی و خوشه‌های صادراتی، با همکاری دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های اجرایی کشور، دومین دوره طرح و کنگره سراسری نشان شایسته ملی با محوریت بررسی میزان رضایتمندی و اعتماد مشتری به برندهای ملی و با همکاری و حمایت سازمان‌های دولتی و تشکل‌های علمی،  صنعتی و اقتصادی در آذرماه سال جاری برگزار و بانک انصار پس از احراز صلاحیت‌های لازم نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری را کسب کرد.

این مراسم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اعضای اتاق بازرگانی ایران و تهران و معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران دومین طرح و کنگره سراسری نشان شایسته ملی در محل سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

این گزارش می‌افزاید، محورهای اصلی برنامه معرفی و الگوسازی تجارب موفق برندهای ملی در تامین رضایت مشتری در هر حوزه تولیدی و خدماتی، تعریف و تبیین جایگاه نشان اعتماد مشتری در بین مصرف کنندگان ایرانی کالا و خدمات از طریق رسانه ها و نیز بررسی فرصت های موجود در محصولات ایرانی برای ورود به بازارهای بین المللی بود.

در پایان جوایز برگزیدگان و برندهای مشتری مدار در مراسم اختتامیه با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشگری، چهره های سرشناس علمی و دانشگاهی، کارآفرینان و نخبگان صنعت و اقتصاد کشور و در جمع اصحاب رسانه طی تشریفاتی رسمی و در قالب جایزه نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری اعطا شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان