گلکسی اس ۸ و نوت ۸ خرید بهتری نسبت به آیفون X

نشریه آمریکایی کانسیومر ریپورتز که از سال ۱۹۳۶ میلادی توسط اتحادیه مصرف کنندگان آمریکا منتشر می شود و وظیفه بررسی و تست بدون تعصب محصولات را برعهده دارد، در تازه ترین گزارش خود به سراغ آیفون X رفته اما نتایج به دست آمده، شاید برای طرفداران کمپانی اپل اندکی ناامیدکننده باشد.

نشریه Consumer Reports: گلکسی اس 8 و نوت 8 خرید بهتری نسبت به آیفون X هستند

نشریه آمریکایی کانسیومر ریپورتز که از سال 1936 میلادی توسط اتحادیه مصرف کنندگان آمریکا منتشر می شود و وظیفه بررسی و تست بدون تعصب محصولات را برعهده دارد، در تازه ترین گزارش خود به سراغ آیفون X رفته اما نتایج به دست آمده، شاید برای طرفداران کمپانی اپل اندکی ناامیدکننده باشد.

متخصصان Consumer Reports در گزارش خود به تمجید از دوربین و نمایشگر آیفون X پرداخته اند، اما ظاهراً برخی مشکلات کوچک و بزرگ سبب شده تا این اسمارت فون نتواند به حایگاه نخست بهترین اسمارت فون مصرف کنندگان از دید این نشریه برسد.

از میان مشکلاتی که ممکن است خریداران آیفون X را تحت تاثیر قرار دهد، کانسیومر ریپورتز به صورت خاص به مقاومت دستگاه و عمر باتری اشاره می کند. اگرچه بسیاری از خریداران ممکن است کیس محافظی روی موبایل گران قیمت و 999 دلاری خود قرار دهند، کانسیومر ریپورتز بعد از شبیه سازی سقوط های مداوم و پشت سر هم، به این نتیجه رسید که آیفون X می تواند مقاومت بسیار کمی در برابر چنین حوادثی داشته باشد.

البته در گزارش های قبلی، اوضاع گلکسی اس 8 هم در این تست چندان مساعد نبود و تقریباً هر موبایلی که به صورت تمام شیشه ساخته شده باشد ممکن است بسیار آسیب پذیر ظاهر شود. با این حال، سامسونگ توانست عمر باتری بسیار بهتری برای پرچمدار اس 8 فراهم آورد که اصلی ترین دلیل برتری آن به آیفون X در رده بندی کانسیومر ریپورتز به حساب می آید.

جالب است بدانید که آیفون X نه تنها در جایگاهی پایین تر از گلکسی اس 8 قرار گرفته، بلکه حتی عملکردی ضعیف تر نسبت به آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دارد. در حال حاضر، سه جایگاه نخست لیست 10 موبایل برتر این نشریه، به ترتیب توسط گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و اس 7 اشغال شده و سپس نوبت به آیفون 8 پلاس و آیفون 8 می رسد. بعد از همه این ها، بالاخره نوت 8 سامسونگ و آیفون X اپل، در جایگاه ششم و هفتم به چشم می خورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان