انواع تخت خواب، فکر میکنی کدومش به سلیقه من میخوره؟

بعد از اینکه یک روز طولانی و پر کار را گذرانده اید، به دنبال مکانی گرم و نرم برای استراحت می‌گردید، جایی مانند تخت خواب مان

بعد از اینکه یک روز طولانی و پر کار را گذرانده اید، به دنبال مکانی گرم و نرم برای استراحت می‌گردید، جایی مانند تخت خواب مان. شما بطور متوسط 8 ساعت از شبانه‌ روز را بر روی تخت خواب می‌گذرانید بنابراین سرویس خواب شما باید در کنار راحت بودن، به‌ اندازه کافی کاربری نیز باشد. معمولا در دکوراسیون داخلی اتاق خواب، تخت‌ خواب به عنوان نقطه مرکزی اتاق‌ توجه زیادی را به خود جلب می‌ کند و دقیقا به همین علت است که سرویس خواب باید طراحی بسیار زیبا باشد و تعیین‌ کننده سبک دکوراسیون اتاق خواب باشد. فرقی نمی‌ کند شما به دنبال سرویس خواب ساده و کلاسیک می‌ گردید، تخت خواب شما باید در فضای اتاق منحصر به‌ فرد باشد پس در هنگام انتخاب انواع سرویس خواب نکات زیر را از قلم نیندازید:

چه ابعاد تخت خواب برای اتاق‌ من مناسب است؟

هنگام خرید تخت خواب توجه به اینکه چه کسی قرار است از تخت استفاده کند و تناسب اندازه اتاق با تخت دو نکته ضروری است. درباره اولین نکته بهتر است پیش از هر چیز به تک‌ نفره و یا دو نفره بودن تخت خواب فکر کنید. فراموش نکنید که در نظر گرفتن عادات شما در خواب بسیار مهم است. برای مثال آیا شما فردی هستید که بیش‌ از اندازه در تخت غلط می‌ زند؟

مطلب مرتبط: تخت خواب و آنچه باید بدانید!

سرویس خواب مرانتی

سرویس خواب مرانتی

نامشخص
سرویس خواب مرانتی

سرویس خواب مرانتی

نامشخص
تخت خواب طرح آناهیتا وود آرت

تخت خواب دو نفره طرح آناهیتا وود آرت

نامشخص

ارتفاع تخت خواب نیز نکته مهم دوم است. تخت‌ های معمولی حدود 12 تا 13 سانتیمتر با تخت‌های مدل شاهانه تفاوت دارند. حتی اگر شما تخت‌ های شاهانه را ترجیح می‌ دهید با دقت اتاق خواب خود را اندازه بگیرید تا از ابعاد آن مطمئن شوید. مهم است که شما امکان حرکت و دسترسی ساده به لوازم خود را داشته باشید.

سرویس خواب

سرویس خواب

3300000تومان
سرویس خواب سفید

سرویس خواب سفید

1500000تومان
سرویس خواب - تخت و پاتختی

سرویس خواب چوبی

1400000تومان

سرویس خواب چوبی

سرویس خواب چوبی

نامشخص
سرویس خواب مدل آکا

سرویس خواب مدل آکا

6800000تومان
تخت خواب

تخت خواب

نامشخص

سرویس خواب چوبی و مدرن برای دکوراسیون مینیمال شما انتخاب مناسبی است. این نوع از تخت خواب به دلیل فرم ساده خود به راحتی با بقیه اجزای اتاق خواب هماهنگ می شود و برای انتخاب سایر دکوراسیون شما را اذیت نمی کند. 

مطلب مرتبط: 10 مدل تخت خواب از منزل ایرانی های خوش سلیقه!

تخت خواب 2 نفره سنتی آل یاسین

تخت خواب دو نفره سنتی آل یاسین

نامشخص

تخت ساده را ترجیح می‌ دهید یا سقف دار؟

سبک دکوراسیون مورد علاقه‌ تان را انتخاب کنید. سبک مدرن را دوست دارید یا سنتی؟ نظرتان راجع به سبک‌ های تلفیقی و یا مغاصر چیست؟ این موضوع به شما کمک می‌کند تا تصمیم نهایی خود را بگیرید. اگر انتخاب شما سبک سنتی است، استفاده از تخت‌ های سقف دار ایده فوق‌ العاده‌ ای است.

تخت دو نفره مینیمال / حمزه دفاعی

تخت دو نفره مینیمال

نامشخص

اگر شما مدرنیسم را ترجیح می‌ دهید بنابراین تخت‌ های ساده انتخاب هوشمندانه‌ تری به نظر می‌ رسد. جنس تخت‌ ها به‌ تنهایی می‌ توانند تغییرات بزرگی ایجاد می‌ کنند. برای مثال تختی با چوب ام دی اف برای اتاق‌خواب با سبک معاصر مناسب است درحالی‌ که فرفورژه‌ های طلایی فقط در دکوراسیون کلاسیک می‌ توانند خودنمایی کنند.

تاج و باکس تخت دریم

تاج و باکس تخت دریم

نامشخص
تاج تخت و باکس

تاج تخت و باکس

نامشخص
تخت خواب دو نفره

تخت خواب دو نفره

نامشخص

تصویر سرویس خواب الیزابت تن آسای

سرویس خواب الیزابت تن آسای

نامشخص
تصویر سرویس خواب Zen Karyola یاتاش

سرویس خواب Zen Karyola

نامشخص
تخت اسپورت چرمی مدرن تخت

تخت اسپورت چرمی مدرن تخت

نامشخص

در بسیاری از سرویس خواب های جدید از تاج تخت مبله استفاده می کنند. در این حالت تکیه دادن به تاج تخت برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. تنوع بسیاری که از این نوع تخت خواب وجود دارد، با هر سلیقه ای سازگار خواهد بود. 

تخت یکنفره کمجا

تخت یکنفره کمجا

نامشخص

بسیاری از افراد دوست دارند زیر تخت را از خرت و پرت هایی که استفاده کمی هم دارند، پر کنند. تولید کنندگان مبلمان برای این نیاز هم چاره ای پیدا کرده اند. باکس تخت خواب که در زیر تخت قرار می گیرد به این منظور طراحی شده و به راحتی می توانید با دستگیره مخصوص تخته را بالا داده و از فضای خالی زیر تخت خواب استفاده کنید. 

مطلب مرتبط: چگونه از فضای زیر تخت خواب بهتر استفاده کنیم؟

سرویس خواب کلاسیک ایتالیایی مدل aida

سرویس خواب کلاسیک ایتالیایی مدل aida

نامشخص
سرویس خواب

سرویس خواب

نامشخص
تصویر سرویس خواب الیزابت

سرویس خواب الیزابت

نامشخص

برای سبک کلاسیک هم انواع تخت خواب کلاسیک وجود دارد. باید بدانید کدام طرح و رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب شما مناسب است. البته این نوع از سرویس خواب به دلیل طرح و نقش و چوب های کار شده، ابعاد بزرگتری دارند و برای اتاق خواب بزرگ مناسب هستند. زیبایی سرویس خواب کلاسیک در فضای کوچک کمتر به چشم می آید. 

مطلب مرتبط: تخت خواب کلاسیک برای درخشش دکوراسیون اتاق خواب شما

تخت خواب شو دو نفره بلج کد K1

تخت خواب شو دو نفره بلج کد K1

2000000تومان
تخت خواب شو دو نفره بلج کد K4

کمد تخت خواب شو دو نفره بلج کد K4

2750000تومان
کمد تخت خواب شو دو نفره بلج کد K3

کمد تخت خواب شو دو نفره بلج کد K3

2350000تومان

اما برای اتاق خواب کوچک راهکار دیگری داریم! سرویس خواب تاشو از انواع یکنفره و دو نفره بهترین انتخاب برای اینگونه فضاهاست.

مطلب مرتبط: تخت خواب تاشو، دیگر اتاق خواب تان کوچک نیست!

برای خرید هر یک از محصولات معرفی شده روی آن کلیک کرده و به کمک کادر سبز رنگ با تولید کننده یا فروشنده آن ارتباط برقرار کنید. 

​​​​​نویسنده: صدف حقیقت ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان