بهترین مارک شیرآلات، حتما یکی از این مدل ها به دردتون میخوره!

تاسیسات: اگر شما به دنبال راهی سریع و ساده برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه خود هستید راحت‌ ترین راه تعویض شیرآلات، دوش و روشویی است

تاسیسات: اگر شما به دنبال راهی سریع و ساده برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه خود هستید راحت‌ ترین راه تعویض شیرآلات، دوش و روشویی است. فرقی نمی‌ کند به دنبال چه سبکی هستید شما می‌ توانید با تعویض شیرآلات قدیمی با تجهیزات جدید به‌ راحتی ظاهری آراسته و نو به سرویس‌ های بهداشتی خانه بدهید. بنابراین اگر در آینده تصمیم به تعویض شیرآلات خود گرفتید برای حفظ تناسب و هماهنگی در فضا از سبک، نحو آبپاشی و عملیات تکمیلی مناسب بر روی آنها مطمئن شوید. گروه اینترنتی ماپاها نکات مفیدی را در مورد انتخاب شیر آلات خانه بیان می کنند: 

چه سبک شیرآلاتی برای خانه شما مناسب است؟

اگر در حال بازسازی خانه‌ قدیمی و تعویض شیرآلات قدیمی آن هستید بدون شک گزینه‌ های شما برای انتخاب سبک محدودتر خواهد بود زیرا نیاز به انتخاب شیرآلاتی متناسب با اندازه شیرآلات ظرف‌ شویی قدیمی خود دارید؛ اما اگر در حال ساخت خانه‌ ای نو و یا بازسازی پایه‌ ای هستید، می‌توانید ظرف‌ شویی و شیرآلات جدید خود را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید.

شیرآلات مدرن

در دسته شیرآلات مدرن می توانید انواعی از شیرآلات را ببینید که ظاهری جدیدتر دارند و با آنچه در قدیم مورد استفاده قرار می گرفتند، بسیار متفاوت بوده و از نسل دیگری هستند. 

اگر سری به بازار زده باشید، نام شیرآلات فلت را از فروشندگان شنیده اید. در واقع این توع از شیرآلات هماهنطور که از مفهومشان بر می آید، ظاهری صاف داشته و در دسته شیرآلات مدرن نیز قرار می گیرند. به گفته گروه اینترنتی ماپاها شیر فلت دارای زاویه بوده و اغلب به شکل مکعب و با ظاهری صاف و بدون حالت انحنا تولید می شود.

انواع شیرآلات آشپزخانه

شیر ظرف شویی شیلنگ دار

شیر ظرف شویی شیلنگ دار

330000تومان

یکی از معضلاتی که اکثر خانم ها با آن سرو کار دارند شستن سینک ظرفشویی است. شستشوی کامل سینک در صورتی که شیر ظرفشویی کوتاه باشد، کار راحتی نیست. به همین دلیل حال که قصد تعویض شیرآلات خود را دارید، به سراغ نوعی از شیرآلات آشپزخانه بروید که شلنگ داشته باشد تا بتوانید به راحتی آن را از درون لوله خود بیرون آورده و از آن استفاده بهتری داشته باشید. شیر ظرفشویی شلنگ دار برای شستشوی بهتر کمک رسان شما خواهد بود.

شیر سینک ظرفشویی قهرمان طرح الماس

شیر سینک ظرفشویی قهرمان طرح الماس

462000تومان
شیر ظرف شویی آشپزخانه مدل زو

شیر ظرفشویی آشپزخانه مدل زو

740000تومان
شیر ظرف شویی آشپزخانه مدل ریتا پول آپ

شیر ظرفشویی آشپزخانه مدل ریتا پول آپ

460000تومان

شیر ظرفشویی آشپزخانه

شیر ظرفشویی آشپزخانه مدل نارنج

201000تومان
شیر ظرف شویی آشپزخانه

شیر ظرف شویی آشپزخانه مدل کاکتوس

220000تومان
شیرآلات بهداشتی طرح آبتین

شیرآلات آشپزخانه طرح آبتین

207000تومان

برای خرید شیرآلات آشپزخانه به کیفیت شیر و جنس آن خوب دقت کنید. 

شیر ظرفشویی

شیرآلات بهداشتی طرح نارین

شیرآلات آشپزخانه طرح نارین

98000تومان

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار در شیر ظرفشویی، شیر آلات سفید آشپزخانه است. این نوع از شیرآلات در دکوراسیون آشپزخانه جلوه بسیاری دارند و در کار رنگ کابینت، بین کابینتی و دیگر اجزای فضا خودنمایی می کنند. در دکوراسیون مدرن بدون لحظه ای درنگ از این نوع شیرآلات استفاده کنید. 

شیرآلات بهداشتی طرح پارامونت طلایی

شیرآلات بهداشتی طرح پارامونت طلایی

420000تومان

برای دکوراسیون کلاسیک در آشپرخانه هم می توانید از شیر ظرفشویی طلایی استفاده کنید. رنگ طلایی به دلیل درخشش و زیبایی که دارد، وقار بیشتری را وارد دکوراسیون آشپزخانه شما می کند. برای این رنگ ار شیرآلات بهتر است از به فکر سینک های دیگری به جز استیل معمولی باشید. 

شیرآلات سرویس بهداشتی

شیر روشویی بامبو ایران نوید

شیر روشویی بامبو ایران نوید

212000تومان
شیر روشویی طرح لیلیوم

شیر روشویی طرح لیلیوم

220000تومان
شیر روشویی مدل آلمانی

شیر روشویی مدل آلمانی

161000تومان

شیر روشویی مدل آبشار

شیر روشویی مدل آبشار

126000تومان
شیر روشویی مدل آرکو

شیر روشویی مدل آرکو

213000تومان
شیر روشویی مدل فلت صدف

شیر روشویی مدل فلت صدف

196000تومان

شیر روشویی برای سرویس بهداشتی یکی از مهمترین شیرآلاتی است که باید در مورد انتخاب و خرید بهترین برند و بهترین جنس دقت بیشتری کنیم. چکه کردن شیر روشویی و هدر رفت آب علاوه بر بالا رفتن مصرف آب، نشان دهنده نامرغوب بودن شیرآلات سرویس بهداشتی است. بنابراین با توجه به مدل مورد نظر، نوعی از شیر روشویی را انتخاب کنید که جنسیت مرغوبی داشته باشد. 

شیر توالت مدل کاکتوس

شیر آفتابه سرویس بهداشتی

248000تومان
شیر توالت مدل نارنج

شیر آفتابه سرویس بهداشتی

166000تومان
شیر توالت مدل لیلیوم

شیر توالت مدل لیلیوم

255000تومان

قسمتی از شیر آلات سرویس بهداشتی که شلنگ هم به آن متصل می شود را شیر آفتابه می نامند. برای انتخاب شیر آفتابه آن را هماهنگ با شیر روشویی انتخاب کنید تا دکوراسیون سرویس بهداشتی زیباتری داشته باشید. گروه اینترنتی ماپاها می گوید اگر تمام ست شیرآلات خانه را با هم تهیه کنید، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

شیرآلات حمام

علم دوش طرح ساحل

علم دوش طرح ساحل

280000تومان
علم دوش آسانا

علم دوش آسانا

367000تومان
علم دوش ایران نوید

علم دوش ایران نوید

130000تومان

علم دوش اصلی ترین رکن در دکوراسیون حمام است و آن است که ماهیت اصلی فضای حمام را تحقق می بخشد. همانطور که با گذشت زمان همه وسایل و محصولات دچار تغییر در ظاهر و کارکرد خود می شوند، علم دوش نیز از یک لوله فلزی ساده قدیمی و یک سردوشی خارج شده است. این روزها اکثر دوش های حمام دارای یک سردوشی ثابت و یک دوش متحرک هستند. معمول ترین نوع آن هم علم دوش سیلور است. 

علم دوش طلایی

علم دوش طلایی

947000تومان

رنگ طلایی در علم دوش نیز وجود دارد. با توجه به ترکیب رنگی و نیز سبک دکوراسیون حمام خود علم دوش طلایی را انتخاب کنید. 

شیر حمام مدل پامچال

شیر حمام مدل پامچال

223000تومان
شیر حمام مدل اسپانیایی

شیر حمام مدل اسپانیایی

143000تومان
شیر حمام مدل آبشار

شیر حمام مدل آبشار

نامشخص

شیر حمام مدل آرمال

شیر حمام مدل آرمال

198000تومان
شیرحمام مدل آبشار

شیرحمام مدل آبشار

164000تومان
شیر اهرمی حمام

شیر حمام مدل فلت صدفی

348000تومان

بعد از خرید علم دوش مناسب، حال وقت آن رسیده که شیر حمام را هم متناسب با علم دوش انتخاب کنید. با توجه به رنگ، مدل و ابعاد دوش حمام، می توانید بهتری ترکیب را داشته باشید.

برای ارتباط با این گروه به پروفایل اهالی فن فروشگاه اینترنتی ماپاها در وبسایت چیدانه بروید و از طریق راه های تماس، برای خرید محصولات معرفی شده هر چه سریعتر اقدام کنید.

نویسنده: صدف حقیقت ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان