تاریخ انتشار بازی‌های ویدیویی در آبان ۱۳۹۶

ماه مهر هم به پایان خود نزدیک می‌شود و صرف نظر از بازی‌هایی که چند روز آینده شاهد انتشار آن‌ها خواهیم بود، می‌خواهیم نگاهی به تاریخ انتشار بازی‌های ویدیویی در ماه در آبان ۱۳۹۶ بیاندازیم.

تاریخ انتشار بازی‌های ویدیویی در آبان 1396

ماه مهر هم به پایان خود نزدیک می‌شود و صرف نظر از بازی‌هایی که چند روز آینده شاهد انتشار آن‌ها خواهیم بود، می‌خواهیم نگاهی به تاریخ انتشار بازی‌های ویدیویی در ماه در آبان 1396 بیاندازیم.

 

آبان یکی از پربارترین ماه‌های سال برای طرفداران بازی‌های ویدیویی یا به عبارتی گیمرها در سراسر جهان محسوب می‌شود. امسال نیز شاهد عرضه شن بسیاری از عناوین بزرگی هستیم که طی ماه‌های گذشته اخبار و اطلاعات منتشر شده از آن‌ها حسابی سروصدا به پا کرده‌اند. اگر بخواهیم به ترتیب نگاهی به این عناوین بیاندازیم و بزرگ‌ترین آنان را بررسی کنیم، می‌توان به انتشار Destiny 2 برای کامپیوترهای شخصی اشاره کرد که مدتی پیش برروی کنسول‌ها عرضه شده بود. کمپانی بتسدا این ماه با دست پر وارد شده است و The Evil Within 2 و Wolfenstein II را راهی بازار می‌کند تا سهم زیادی از فروش بازی‌های این ماه را از آن خود کند. نینتندو نیز قسمت دیگری از سری بازی‌های ماریو با نام Super Mario Odyssey را منتشر می‌کند که قطعا در کنار Skyrim یکی از بزرگ‌ترین عناوین عرضه شده در چند وقت اخیر برای کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود. کمپانی یوبی‌سافت هم این ماه با دو بازی وارد بازار می‌شود، Assassin’s Creed Origins و Need For Speed: Payback که هیچ یک نیاز به معرفی ندارند و گیمرها سال‌هاست که قسمت‌های مختلف این دو عنوان را تجربه کرده‌اند. در ادامه می‌توانید لیست کامل تاریخ انتشار بازی‌های ویدیویی در آبان ماه را مشاهده کنید:

 

نام بازیپلتفورمتاریخ عرضه
Destiny 2PC2 آبان
Just Dance 2018PS4, Xbox One, PC2 آبان
Assassin’s Creed OriginsPS4, Xbox One, PC5 آبان
Super Mario OdysseySwitch5 آبان
Wolfenstein II: The New ColossusPS4, Xbox One, PC5 آبان
Bubsy: The Woolies Strike BackPS4, PC9 آبان
Call of Duty: WWIIPS4, Xbox One, PC12 آبان
Super Lucky’s TaleXbox One16 آبان
Need for Speed: PaybackPS4, Xbox One, PC19 آبان
Lego Marvel Super Heroes 2PS4, Xbox One, PC22 آبان
The Elder Scrolls V: SkyrimSwitch26 آبان
Pokemon Ultra Sun/Ultra Moon3DS26 آبان
Star Wars Battlefront IIPS4, Xbox One, PC26 آبان
VampyrPS4, Xbox One, PCنامشخص در آبان

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان