به گزارش خبرآنلاین، غول تجارت الکترونیک جهان
نه تنها قلههای فروشگاه آنلاین را درنوردیده، بلکه قصد دارد اولین فروشگاه و
نمایشگاه ماشین را به صورت فیزیکی و متفاوت از سایر فروشگاهها در چین افتتاح کند.
ساختار این نمایشگاه از روی پارکینگ طبقاتی سیار
اقتباس شده و به زودی خودروی الکتریکی فورد و ... را به کاربران میفروشد.
کاربران از طریق اپلیکیشن موسوم به Taobao
تصاویر و مشخصات خودروی مورد نظر را دیده و با گرفتن عکس سلفی از خود و پر کردن
مشخصات فردی، مبلغ پیش پرداخت را به صورت آنلاین حواله میکنند.
پس از تایید، به محل فروش در مکان مورد نظر
رفته و با فناوری چهرهشناس، خریدار تایید شده و خودروی مورد نظر از روی ریل پارکینگ
سیار طبقاتی به پایین آمده و تحویل مشتری میشود.
خودرو به مدت 3 روز در اختیار مشتری قرارداده
شده و اگر رضایت کامل داشت، معامله نهایی شده و کاربر میتواند مالک خودرو شود.
البته تست درایو شامل هر کاربری نمیشود و
آنهایی که در سیستم اعتباری موسوم به Zhima هفتصد امتیاز به بالا دارند، میتوانند
از خدمات تست درایو بهره ببرند.
برای جلوگیری از سوء استفاده، کاربر فقط میتواند خودروی تیک زده روی اپلیکیشن را درخواست کند.
در فاز اول دو فروشگاه در شانگهای و نانجیگ
افتتاح میشود و سپس فروشگاههای جدید به دنبال موفقیت این دو فروشگاه در شهرهای
مختلف افتتاح خواهند شد.
![](/Upload/Public/Content/Images/1396/09/24/1638590387.jpeg)
![](/Upload/Public/Content/Images/1396/09/24/1638590496.jpeg)
5656