افزایش قیمت ناگهانی کیا سراتو سایپا در شرایط جدید

گروه خودروسازی سایپا که فروش کیا سراتوی تولید داخل را چند روزی بود متوقف کرده بود دوباره فروش این خودرو را آغاز کرد

گروه خودروسازی سایپا که فروش کیا سراتوی تولید داخل را چند روزی بود متوقف کرده بود دوباره فروش این خودرو را آغاز کرد. اما نکته ای که باعث تعجب خریداران این خودرو شده است این است که قیمت این خودرو به طور ناگهانی و بدون ذکر دلیل 14 میلیون تومان افزایش یافته است.
قیمت سراتو این اواخر سیر صعودی داشته است اما اینبار افزایش 14 میلیون تومانی قیمت این خودرو به نظر غیر منطقی می رسد. این خودرو چندی پیش با قیمت 99 میلیون تومان عرضه می شد، سایپا سپس با 5 میلیون افزایش قیمت، سراتو را به 104 میلیون تومان رساند و حالا نیز با 14 میلیون افزایش قیمت، این خودرو را به قیمت 118 میلیون تومان به فروش می رساند.
این در حالی است که سایپا نسل قدیمی این خودرو را که در بازار جهانی از رده خارج شده است را در داخل کشور عرضه می کند و همین مورد با توجه موجود بودن مدل های جدید سراتو در بازار داخلی سبب شده تا از این خودرو استقبال چندانی نشود و سایپا سعی کرده است تا با شرایط فروش اقساطی این خودرو را به فروش برساند.
احتمالا این افزایش قیمت نیز با بسته بودن سامانه ی ثبت سفارش بی ارتباط نیست و خودروسازان داخلی با توجه به بسته بودن دست رقبای وارد کننده و البته ناکامی از تولید خودروهای با کیفیت و بروز سعی دارند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند و خودروهای قدیمی را با قیمت بالا به مردم بفروشند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان