گزارش مهر از سه تیم مدعی کسب جام؛

شمسایی به یک قدمی شمس رسید/ معادلات قهرمانی لیگ فوتسال پیچیده شد

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که باتوجه به توقف مس و گیتی پسند و پیروزی تاسیسات، رقابت برای کسب عنوان قهرمانی حساس‌تر دنبال می‌شود.

شمسایی به یک قدمی شمس رسید/ معادلات قهرمانی لیگ فوتسال پیچیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال روز گذشته برگزار شد  که در یکی از بازی های مهم، تیم صدرنشین مس برابر حفاری در دقایق پایانی با نتیجه تساوی 2 به 2 متوقف شد. مس می توانست با برد در این بازی اختلاف امتیازش را با تیم های تاسیسات و گیتی پسند بیشتر و راهش را برای قهرمانی هموارتر کند اما در کسب پیروزی بازماند.

این در حالی است که گیتی پسند، نزدیکترین تعقیب کننده مس هم روز گذشته در دیدار برابر آتلیه قم با نتیجه تساوی متوقف شد و قدر موقعیتی که مس برایش درست کرده بود را ندانست.

وحید شمسایی و تیم تاسیسات را باید برنده بزرگ این هفته دانست. تاسیسات باوجود اخراج دو بازیکن کلیدی اش برابر شهرداری ساوه در نهایت با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد تا به یک قدمی گیتی پسند برسد و امیدهایش برای قهرمانی پررنگتر شود.

در حال حاضر تیم های مس (53 امتیاز)، گیتی پسند (48 امتیاز) و تاسیسات (47 امتیاز) در رده های اول تا سوم قرار دارند و مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

بدون شک باتوجه به شرایط جدول، چهار هفته باقیمانده لیگ با حساسیت بیشتری دنبال می شود بخصوص اینکه تیم های گیتی پسند و مس یک هفته مانده به پایان مسابقات باید در اصفهان با همدیگر بازی کنند. رقم خوردن قهرمانی مس تا بازی با گیتی پسند تنها در صورتی میسر می شود که در دو هفته آینده پیروز از میدان خارج شود و گیتی پسند هم مقابل حریفانش شکست بخورد.

برنامه بازی های سه تیم مدعی قهرمانی در چهار هفته پایانی به این ترتیب است:

هفته بیست و سوم
هیات فوتبال قم - مس سونگون
گیتی پسند - پارسیان شهر قدس
تاسیسات دریایی - مقاومت قرچک

هفته بیست و چهارم
مس سونگون - مقاومت البرز
فرش آرا - گیتی پسند
آتلیه - تاسیسات دریایی

هفته بیست و پنجم
گیتی پسند - مس سونگون
تاسیسات دریایی - پارسیان

هفته بیست و ششم
مس سونگون - شهروند ساری
حفاری اهواز - گیتی پسند
فرش آرا - تاسیسات دریایی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان