تصور کنید در یک روز کاملا زمستانی که رنگ تمام درختان و برگ های آن به سمت طیف وسیعی از قهوه ای متمایل شده، در خیابان فردی را با کت و لباس قهوه ای روشن ببینید. چه حسی به شما دست می دهد؟ قطعا در دلتان او را به خاطر این حسن سلیقه و تطابق با محیط تحسین می کنید؛ دقیقا همان چیزی که خود این فرد به دنبال آن است.

معمولا کسانی که رنگ پوشش خود را به رنگ طبیعت اطرافشان نزدیک می کنند، به دنبال نوعی جلب توجه و تحسین دیگران هستند. زیبایی طلبی چنین افرادی زیاد است و به نظر مردم درباره‌ی خودشان، اهمیت زیادی می دهند. آنها به دنبال افزایش اعتماد به نفس خودشان هم هستند و تطابق با محیط را یکی از راه های آن می دانند. پوشیدن لباس هایی در طیف قهوه ای، آن هم در فصل زمستان، نوعی امنیت روانی برای افراد در پی خواهد داشت.

کت قرار ملاقات

پس شاید در قرار‌های ملاقاتتان در فصل‌های پاییز و زمستان بهتر است از رنگ‎های قهوه‌ای روشن،مشکی و توسی استفاده کنید تا در اولین قرارها هم تاثیرگذار باشید.

میان‌برهای مد

بد نیست به همان اتدازه‌ای که به لباس خود اهمیت می‌دهید به کیف، کفش و اکسسوری‌هایی مثل ساعت، دستبند و گردنبند نیز توجه کنید.همیشه یادتان باشد کفش و ساعت شخصیت شما را در ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل ثبت می‌کند.

کیف و کفش

مشکی و قهوه‌ای رنگ‌‌هایی هستند که در کنار قهوه‌ای روشن شما را با وقار و شیک نشان می‌دهد. پیشنهاد ما برای قرار ملاقات کیف و کفشی یک رنگ و یک جنس است که چرم می‌تواند بهترین انتخاب باشد. همچنین انتخاب یک کفش پاشنه بلند ساده و شیک شما را بلند قامت نشان خواهد داد.برای داشتن یک کیف و کفش لوکس می‌توانید روی برند چرم درسا حساب کنید.

پیشنهاد چرم درسایی ما 

درسا

اکسسوری

گردنبند و دستبند استایل شما را خاص و کامل میکند، استفاده از گردنبند‌هایی با زنجیر بلند و دستبند‌های سنگی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد تا خیره کننده شوید.

پیشنهاد ما به شما اکسسوری‎های الی گالری‌ست که علاوه بر زیبایی قیمت مناسبی نیز دارند

 

الی گالری

عطر

بوی خوش شما را برای همیشه در ذهن طرف مقابل‌تان ثبت می‌کند، پیشنهاد ما در فصل‌های سرد سال انتخاب عطری در یکی از گروه‌های تلخ، شیرین، گرم و گلی‌ست.

معرفی عطرهای زنانه پرفروش نیمه دوم امسال را اینجا ببینید.

عطر زنانه گرم

ساعت

و اما شاید مهم‌ترین قسمت استایل شما ساعت‌تان است، وسیله‌ای که زمان قرار را به شما یادآوری می‌کند و حین صحبت کردن‌تان همواره به چشم می‌آید. پیشنهاد ما به شما ساعت‌های مینیمال رزفیلد است که به تازگی وارد ایران شده است.

رزفیلد

این ساعت‌ها علاوه بر ظاهر زیبا، ساده و صفحه‌های دایره ای شکل‌شان حس آرامش و تداوم را در شما و طرف مقابل‌تان ایجاد میکند.

رزفیلد