فهرست مورد انتظارترین فیلم‌های کمدی و درام سال ۲۰۱۸

«گاردین» به تازگی فهرستی از موردانتظارترین فیلم‌های درام و کمدی سال ۲۰۱۸ منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

فهرست مورد انتظارترین فیلم‌های کمدی و درام سال 2018

«گاردین» به تازگی فهرستی از موردانتظارترین فیلم‌های درام و کمدی سال 2018 منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

اکشن پوینت (Action Point)

داستان این فیلم از پارک تفریحی اکشن (Action Park) که به خاطر امن نبودن وسایلش مشهور بود الهام گرفته است. در ضمن بد نیست بدانید که جانی ناکسویل برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب شده که با توجه داستان آن، امری کاملا منطقی به نظر می‌رسد!

تولد یک ستاره (A Star is Born)

بردلی کوپر قصد دارد فیلم «تولد یک ستاره» (اکران در سال 1951) را دوباره بازسازی کند. بازیگران اصلی فیلم نیز خودش و لیدی گاگا خواهند بود. در ضمن گفته می‌شود که فیلمنامه‌ی این اثر با الهام از یادداشت خودکشی مشهور کرت کوبین نوشته است! در واقع این کارگردانی بردلی کوپر، بازیگری لیدی گاگا و اشاره به کرت کوبین است که باعث شده تا ما بی‌صبرانه منتظر این فیلم باشیم!

صندلی عقب (Backseat)

این فیلم تازه‌ترین اثر آدام مک‌کی محسوب می‌شود و قرار است داستان زندگی دیک چینی (معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در دوران زمامداری جورج دبلیو بوش) را به تصویر بکشد. کریستین بیل برای بازی در این نقش مقداری زیادی به وزن خود اضافه کرده، سرش را تراشیده و کاملا ظاهرش را تغییر داده است. اینگونه وابستگی به نقش همان چیزی است که در جشنواره‌ها برای بازیگران برد به ارمغان می‌آرود و بی‌شک در سال آینده نیز به بیل توجه فروانی خواهد شد.

مرد اولیه (Early Man)

این انیمیشن استاپ-موشن 50 میلیون دلاری قرار است به زمان اولین انسان‌ها باز گردد و داستانی دیدنی برایمان به تصویر بکشد. «مرد اولیه» توسط نیک پارک که تاکنون چهار بار به خاطر آثارش اسکار دریافت نموده کارگردانی شده است و خیلی‌ها هم به خوب بودن آن امیدوار هستند.

هملز و واتسون (Holmes and Watson)

داستان‌های شرلوک هملز تاکنون بارها به فیلم و سریال تبدیل شده‌اند و دیگر تکراری به نظر می‌رسند. اما اقتباس کمدی ویل فرل و جان سی رایلی از این داستان می‌تواند چیزی تازه و جالب توجه باشد.

جزیره‌ی سگ‌ها (Isle of Dogs)

تازه‌ترین پروژه‌ی وس اندرسون که خیلی‌ها بی‌صبرانه منتظر آن هستند در ماه مارچ اکران خواهد شد. «جزیره‌ی سگ‌ها» همانند انیمیشن قبلی این کارگردان (آقای روباه شگفت انگیز-The Fantastic Mr. Fox) با تکنیک استاپ-موشن ساخته شده است. برای دیدن تریلر و اطلاع از جزئیات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

غریبه‌ی کوچک (The Little Stranger)

لنی آبراهامسون بعد از فیلم «اتاق» (Room) به سراغ رمان سارا واترز رفته و قصد دارد آن را به یک اثر هیجانی با المان‌های فرابشری تبدیل کند. اگر فیلم به کتاب وفادرا باشد، پایان آن بحث‌های زیادی میان تماشاگران و منتقدان ایجاد خواهد کرد.

هشت یار اوشن (Oceans 8)

هفت یار اوشن این بار هشت نفر و همگی زن هستند! در این اثر (که توصیف ژانر آن قدری دشوار است!) بازیگرانی چون کیت بلانشت، ساندرا بولاک، میندی کالینگ، سارا پالسون، هلنا بونهام کارتر، ریحانا و یک رَپر به نام آکئوفینا به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

برنادِت، کجا رفتی؟ (Where’d You Go Bernadette)

رمان ماریا اِستمپل از سال 2012 به یک فیلم با نقش آفرینی کریستن ویگ و کیت بلانشت تبدیل خواهد شد. دیدن اقتباس سینمایی ریچارد لینکلیتر (کارگردان پسرانگی-Boyhood) از این رمان کمدی مطمئنا جذاب خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان