معرفی بازی ایرانی آمیرزا ؛ بازی با کلمات!

جدول کلمات و بازی‌هایی که براساس پازل‌های لغتی ساخته می‌شوند این روزها تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلفن‌های هوشمند شده‌اند که اخیرا نیز بازیسازان ایرانی با استفاده از خصوصیات منحصر بفرد زبان فارسی و بکارگیری این خصوصیات در طراحی و ساخت پازل‌های سرگرم کننده توانسته‌اند به خوبی این سبک را درمیان کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های هوشی جا بیند ...

معرفی بازی ایرانی آمیرزا ؛ بازی با کلمات!

جدول کلمات و بازی‌هایی که براساس پازل‌های لغتی ساخته می‌شوند این روزها تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلفن‌های هوشمند شده‌اند که اخیرا نیز بازیسازان ایرانی با استفاده از خصوصیات منحصر بفرد زبان فارسی و بکارگیری این خصوصیات در طراحی و ساخت پازل‌های سرگرم کننده توانسته‌اند به خوبی این سبک را درمیان کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های هوشی جا بیندازند.

نردبان اندیشه فردا را با عنوان باقلوا میشناسیم، بازیی که توانست به رقم چشمگیر یک میلیون دانلود در فروشگاه کافه بازار دست پیدا و کند و کاربران زیادی را مدت‌ها سرگرم خود کند. این استودیو که بنظر می‌رسد راه حلب مخاطبین خود را پیدا کرده است در گام بعدی اقدام به عرضه آمیرزا کرده است. آمیرزا را می‌توان نسخه جدیدتر باقلوا دانست که به خوبی از تحربیات سازندگان استفاده کرده و توانسته آمیرزا را با خصوصیات بهتری وارد بازار کند. در ادامه به معرفی و بررسی آمیرزا میپردازیم، اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های پازل یا بازی کلمات هستید توصیه میکنم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بازی داستان خاصی ندارد و از آن نیز چنین چیزی انتظار نمی‌رود. اتفاقات بازی در یک روستای سنتی ایرانی رخ می‌دهد و شخصیت بازی به مکان‌های مختلفی مانند حجره بازاریان یا گرمابه می‌رود و با میرزادلاک مشتمالیان یا میرزا پنبه‌زن خوشنواز شروع به بازی می‌کند. برای پیشروی در بازی و رسیدن به مراحل یا به عبارتی لوکیشن‌های بعدی بازی می‌بایست مراحل را طی کنید و بتوانید میرزاهای پیش رو را شکست دهید.

روند بازی بسیار ساده است. در یک سینی مقابل شما تعداد حروف الفبا قرار می‌گیرد و سپس از شما خواسته می‌شود تا با استفاده از این حروف به تعداد و طول مشخصی اقدام به ساخت کلمات کنید. شاید در نگاه اول روند پیشروی در بازی ساده باشد، اما با رسیدن به مراحل بالاتر متوجه می‌شوید که این فرضیه چندان صدق نمی‌کند و برخی مواقع تشکیل ترکیب کلمات مشخص برای رسیدن به جواب نهایی بسیار سخت است و نیازمند هوش بالا، دایره لغاتی گسترده و ذهن باز می‌باشد. باز دارای 500 مرحله مختلف است، این بدین معناست که با نصب و شروع آن تا مدت بسیار زیادی سرگرم حل پازل‌های کلمات آن خواهید بود تا جایی که به مشکل بخورید و نتوانید کلمات مورد نظر را حدس بزنید. در اینجاست که می‌توانید از راهنمایی‌های بازی کمک بگیرید که هزینه‌ای معادل 45 سکه برای شما خواهد داشت. این هزینه درکنار درآمد 6 سکه‌ای شما بابت کامل کردن هر مرحله بسیار غیرمنصفانه است و درنهایت شما را مجبور می‌کند تا از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید که با توجه به رایگان بودن بازی، در راستای حمایت از تیم سازنده آن نیز خواهد بود.

طراحی بصری بازی نیز سنتی بوده و رنگ‌بندی شاد محیط درکنار موسیقی متن زیبا و مناسب آن می‌تواند شما را مدت‌ها پای بازی نگه دارد. درنهایت می‌توان آمیرزا را یکی از برترین عناوین در سبک پازل ایرانی دانست که هم‌اکنون بصورت رایگان از فروشگاه کافه بازار قابل دریافت است و شما می‌توانید برای حمایت از تیم سازنده آن از امکان پرداخت درون برنامه‌ای نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

جواب های بازی آمیرزا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان