ام جی ۳۶۰ با قیمت ۶۵ میلیون تومان به بازار ایران رسید + عکس و فیلم

صنعت خودروی آذربایجان شرکت خودروسازی است که قرار است به زودی محصولات جدید ام جی را روانه‌ بازار کند. اولین محصولی که این شرکت قرار است وارد بازار ایران کند خودروی سدان ام جی ۳۶۰ است که در حال حاضر فروش آن آغاز شده است

صنعت خودروی آذربایجان شرکت خودروسازی است که قرار است به زودی محصولات جدید ام جی را روانه‌ بازار کند. اولین محصولی که این شرکت قرار است وارد بازار ایران کند خودروی سدان ام جی 360 است که در حال حاضر فروش آن آغاز شده است.
ام جی 360 یک سدان جدی است که دارای طول 4579 میلی متر، عرض 1840 میلی متر و ارتفاع 1490 میلی متر است. این خودروی 1280 کیلوگرمی به یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری مجهز است که می تواند 110 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. انتقال نیرو در این خودرو با استفاده از یک گیربکس 4 دنده اتوماتیک صورت می گیرد که نیروی موتور را به چرخ های عقبی انتقال می دهد. با چنین مشخصاتی ام جی 360 می تواند در عرض 12.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز 180 کیلومتر بر ساعت است.
از نظر مصرف سوخت باید به استاندارد یورو 5 این خودرو اشاره کرد. ضمن اینکه در هر 100 کیلومتر تنها 6.8 لیتر بنزین مصرف می کند.

ام جی 360

ام جی 360

در بخش امکانات ایمنی این خودرو باید به ترمز دیسکی در هر چهارچرخ مجهز به سیستم ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کمکی ترمز، سیستم کنترل ترمزها در پیچ، سیستم کنترل پایداری، سیستم هشدار فشار باد لاستیک، ایربگ سرنشینان جلو، سیستم هشدار بسته نبودن کمربند ایمنی راننده، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، صندلی عقب ایزوفیکس، سیستم ضد سرقت و قفل مرکزی اشاره کرد.

ام جی 360

ام جی 360

از امکانات رفاهی این خودرو نیز باید به مانیتور لمسی 8 اینچی قابلیت اتصال تلفن همراه، بلوتوث، رادیو، دو عدد بلندگو و توییتر، سیستم کنترل صوتی از روی فرمان، شیشه بالابر راننده مجهز به سیستم تشخیص مانع، سردنده کروم و چرم، چراغ بدرقه، شیشه های برقی جلو و عقب، چراغ های جلو هالوژن، با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ های روشنایی در روز، آینه های جانبی مجهز به راهنما و گرم کن، تیغه برف پاک کن ژله ای، روکش چرم صندلی ها، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، تنظیم دستی گودی کمر صندلی راننده، تنظیم دستی صندلی جلو در 4 جهت، محفظه ی زیر صندلی جلو، زیر آرنجی صندلی های عقب، صندلی های عقب تاشو، چراغ مطالعه ی عقب، جا عینکی، تنظیم ارتفاع کمربند ایمنی، سانروف برقی، سیستم تهویه مطبوع با فیلتر و قابلیت باز و بسته کردن شیشه ها بعد از قفل کردن درها اشاره کرد.

ام جی 360

ام جی 360

در حال حاضر امکان خرید ام جی 360 دنده دستی و اتوماتیک وجود دارد که مدل دنده دستی با پیش پرداخت 27 میلیون تومان و مدل دنده اتوماتیک با پیش پرداخت 35 میلیون تومان به فروش می رسند. قیمت قطعی این خودرو 65 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. زمان تحویل خودروها نیز 100 روزه بوده و با سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 12 درصد عرضه می شوند. می‌توانید شرایط فروش این خودرو را نیز در جدول زیر مشاهده کنید.

شرایط فروش ام جی 360

شرایط فروش ام جی 360

در ادامه می توانید ویدیو و تصاویر تهیه شده توسط گروه خودروبانک از ام جی 360 را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان