۹ زن زیبای زندگی «لئوناردو دی کاپریو»

لئوناردو دی کاپریو در سال های فعالیت خود در هالیوود روابط عاطفی متعددی با زنان سرشناس و زیبای دنیای هالیوود و خارج از آن داشته اما به گفته خودش هنوز آن زنی که می خواسته را پیدا نکرده است.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: لئوناردو دی کاپریو بدون شک یکی از بااستعداترین، خوش چهره ترین و مشهورترین بازیگران مرد هالیوود و جهان است که نشان داده نقش هایش را با دقت خاصی انتخاب کرده و همیشه بهترین بازی ها را ارائه می دهد. در این میان مشخص شده که وی در انتخاب شریک زندگی نیز به همان اندازه خوش سلیقه است. وی در سال های فعالیت خود در هالیوود روابط عاطفی متعددی با زنان سرشناس و زیبای دنیای هالیوود و خارج از آن داشته اما به گفته خودش هنوز آن زنی که می خواسته را پیدا نکرده است. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با 9 زنی آشنا کنیم که لئوناردو دی کاپریو با آن ها رابطه داشته و یا شایعاتی در مورد رابطه آن ها وجود داشته است.
 
 
9- ژولیت لوییس
 
 

لئوناردو دی کاپریو و ژولیت لوییس در سال 1993 و هنگام بازی در فیلم «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد؟» (What is Eating Gilbert Grape?) با هم آشنا شدند. از سخنان ژولیت لوییس چنین برمی آید که آن ها تنها دوست بوده اند. وی در این باره گفته است:" فقط هر چند وقت یکبار لئو را می دیدم، بامزه است که تجربیاتی مشترک با افرادی این چنین داشته باشی- به این شبیه بود که با هم به یک سفر تفریحی رفته باشیم یا با هم در دبیرستان بوده باشیم، مثل این که با هم بزرگ شده باشیم".
 


8- ارین هیثرتون
 
 9 زن زیبای زندگی لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو از سال 2011 تا 2012 برای حدود یک سال با ارین هیثرتون، یکی از مدل های مشهور ویکتوریا سیکرت وارد رابطه شد. به گفته برخی رسانه ها این دو به دلیل برنامه های کاری شلوغ خود و وقت کمی که برای با هم گذراندن داشتند از هم جدا شدند. بعد از این که این دو به طور رسمی جداییشان را اعلام کردند، دی کاپریو برای مدت های کوتاهی با برخی دیگر از مدل های مشهور قرار ملاقات می گذاشت.
 


7- بلیک لایولی
 
 9 زن زیبای زندگی لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو در سال 2011 به مدت 5 ماه با بلیک لایولی رابطه داشت. این دو بارها در کن فرانسه در حال خوشگذرانی بر روی قایق تقریحی، در پورتوفینو ایتالیا در حال قدم زدن و در نیویورک سیتی در حال دوچرخه سواری دیده شدند. برخی از منابع ادعا کرده اند که رابطه این دو برخلاف میل لایولی، توسط دی کاپریو به پایان رسیده و برخی دیگر نیز می گویند که او برای پیوستن به رایان رینولدز رابطه اش با دی کاپریو را بهم زده است.
 


6- ژیزل بوندشن
 
 

لئوناردو دی کاپریو و ژیزل بوندشن بین سال های 2000 تا 2005 با هم رابطه نزدیکی داشتند. به گفته برخی رسانه ها رابطه این دو بعد از این که لئوناردو در یک مهمانی بیش از حد با سیِنا میلر گرم گرفته بود به پایان رسید. برخی دیگر نیز ادعا کرده اند که بعد از یک جدایی موقت، بوندشن حاضر شد که رابطه اش با دی کاپریو را از سر بگیرد اما دی کاپریو همچنان به خیره سری های خود ادامه می داد.
 


5- بیجو فیلیپس
 
 9 زن زیبای زندگی لئوناردو دی کاپریو

شایعاتی مبنی بر رابطه لئوناردو دی کاپریو و بیجو فیلیپس در سال 1998 به گوش می رسید. بیجو تایید کرده بود که دی کاپریو در بدست آوردن اولین نقش سینمایی خود در فیلم «سفید و سیاه» (Black and White) کمک زیادی کرده است. بر اساس گزارش های رسانه ها در آن زمان دی کاپریو با کارگردان فیلم تماس گرفته و از وی خواسته بود که در یک کافه که بیجو در آن مشغول بکار بود حاضر شود تا وی را دیده و در صورت تمایل او را برای فیلم خود استخدام نماید.
 


4- بار رافائلی

لئوناردو دی کاپریو و بار رافائلی در نوامبر 2005 در یک مهمانی در لاس وگاس با هم آشنا شده و تا سال 2011 با هم در ارتباط بودند. رابطه این دو فراز و فرودهای زیادی داشته و چند بار قهرهایی بین این دو پیش آمد که به گفته رسانه ها در همین مدت های کوتاه نیز دی کاپریو با زنان دیگر وارد رابطه می شد. بر اساس شایعات رسانه ها با فاصله گرفتن حرفه های این دو از هم و شلوغ شدن برنامه های کاری، دی کاپریو و رافائلی از هم جدا شدند. برخی دیگر از رسانه ها نیز ادعا می کنند که از طرف دوستان و خانواده دی کاپریو فشار زیادی وی وارد می شد تا بیشتر به رافائلی بها داده و به او وفادار بماند.
 
 
 


3- کلر دینز
 
 9 زن زیبای زندگی لئوناردو دی کاپریو

اگر چه هیچ کدام از دو طرف هیچگاه رابطه خود را تایید نکردند اما شایعاتی در مورد رابطه این دو بین سال های 1995 تا 1996 وجود داشت بعد از این که این دو در فیلم «رومئو و ژولیت» (Romeo + Juliet) همبازی شده بودند.
 


2- بریجت هال
 
 

برخی از رسانه ها در سال 1994 ادعا کردند که دی کاپریو با بریجت هال، مدل معروف آن دوران رابطه ی عاشقانه ای را آغاز کرده است. گفته شد که این اولین رابطه عاشقانه بریجت هال بوده و از میزان علاقه و عشق ورزی دی کاپریو نسبت به خود شگفت زده شده بود. البته دینز شدیداً رابطه خود با دی کاپریو را رد کرده بود، هرچند خبرهایی مبنی بر دیده شدن این دو با هم در مناطق مختلفی در نیویورک مخابره شد که نشان می داد رابطه آن ها برخلاف گفته های دینز تا حدود زیادی جدی و واقعی بوده است.
 


1-کیت ماس
 
 9 زن زیبای زندگی لئوناردو دی کاپریو

در اسل 1994 شایعه شد که لئوناردو دی کاپریو مدت کوتاهی با کیت ماس وارد رابطه شده است. رابطه این دو مدت کوتاهی پس از این که دی کاپریو و بریجت هال از هم جدا شدند آغاز شده بود. اگر چه مدارکی غیرقابل انکار در مورد رابطه این دو وجود داشت اما هیچ کدام از طرفین چنین رابطه ای را تایید نکردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان