معرفی سریال‌های کره‌ای عاشقانه

این روزها نام کره جنوبی بیش از گذشته برای دنیا و به‌خصوص ایرانی‌ها آشنا به نظر می‌رسد. به دلیل پخش سریال‌ها و فیلم‎‌‌های کره جنوبی از صدا‌و‌سیما، محبوبیت چشم‌بادامی‌ها رفته‌رفته برای ما بیشتر شده است

معرفی سریال‌های کره‌ای عاشقانه

این روزها نام کره جنوبی بیش از گذشته برای دنیا و به‌خصوص ایرانی‌ها آشنا به نظر می‌رسد. به دلیل پخش سریال‌ها و فیلم‎‌‌های کره جنوبی از صدا‌و‌سیما، محبوبیت چشم‌بادامی‌ها رفته‌رفته برای ما بیشتر شده است. در این میان سریال‌های کره‌ای عاشقانه طرفداران بیشتری در کشور ما دارند. به همین دلیل روزچین در این مقاله به معرفی اجمالی چند سریال‌ کره‌ای عاشقانه خواهد پرداخت.

سریال‌های کره‌ای عاشقانه

تصمیم گرفتیم برای عشاق «کی دراما» (مخفف Korean Drama) از بین سریال‌های کره‌ای عاشقانه تعدادی را انتخاب و به شما معرفی کنیم. سریال‌هایی که در ادامه دربارۀ آن‌ها صحبت می‌کنیم، امتحان خود را پس داده‌اند (نویسندۀ این مقاله همۀ آن‌ها را دیده است و معتقد است این سریال‌ها جزو بهترین سریال‌های کره‌ای عاشقانه هستند😉).

سریال دنیاهای موازی

سریال کره‌ای عاشقانه
سریال کره‌ای دنیاهای موازی

سریال دنیاهای موازی با نام کره‌ای (다시 만난 세계) یکی از سریال‌های کره‌ای عاشقانه و محصول شبکه SBS کره جنوبی در سال 2017 است. ژانر این سریال فانتزی، عاشقانه و کمدی است. فانتزی‌بودن این سریال، فضای متفاوتی را برای بیننده رقم می‌زند که برای طرفداران کی دراما تجربۀ جدیدی خواهد بود.

خلاصۀ داستان

این سریال فانتزی در‌مورد دختر و پسری هم‌سن‌و‌سال است که از کودکی با هم بوده‌اند و در حال گذراندن سال‌ آخر دبیرستان هستند که سونگ هه سونگ در یک تصادف می‌میرد. او بعد از گذشت 12 سال، در‌حالی‌که جونگ جونگ وون سی‌ساله شده است، بدون هیچ تغییری در ظاهر و شخصیتش برمی‌گردد. ادامۀ این سریال را حتماً ببینید و لذت ببرید.

بازیگران اصلی سریال دنیاهای موازی

یئو جین گو در نقش سونگ هه سونگ، لی یئون هی در نقش جونگ جونگ ون، آن جائه هیون در نقش چا مین جون، لی شی یون در نقش شین هو بنگ، کیم جین وو در نقش چا ته هون

سریال من یک عاشق دارم

سریال کره‌ای عاشقانه
سریال کره‌ای من یک عاشق دارم

یکی از ‌کم‌نظیرترین سریال‌های کره‌ای عاشقانه، سریال من یک عاشق دارم با عنوان کره‌ای (애인있어요) محصول کره جنوبی است. پخش این سریال 51 قسمتی از زمستان 2015 در شبکه‌ی SBS شروع شد. ژانر این سریال عاشقانه و ملودرام است.

خلاصۀ داستان

وکیلی موفق و بلندپرواز به نام دو هه‌ کانگ در رابطه‌ با همسرش چویی جین یون با مشکل مواجه می‌شود. این دو دختر کوچک‌شان را به دلیل تصادف از دست داده‌اند. در اوضاع به‌هم‌ریختۀ این دو، کانگ سول لی که همکار چویی جین یون است، به او علاقه‌مند می‌شود و دو هه ‌کانگ در اثر یک تصادف، حافظه‌اش را از دست می‌دهد. توصیه می‌کنیم این سریال زیبا را از دست ندهید.

بازیگران اصلی سریال من یک عاشق دارم

کیم هیون جو در نقش دو هه کانگ، جی جین هی در نقش چویی جین یون، پارک هان بیول در نقش کانگ سول ری، لی کیو هان در نقش بک سوک، دوک گو یونگ جه در نقش چویی من هو، نه یونگ هی در نقش هونگ سه هی

سریال تو از ستاره‌ها اومدی

سریال کره‌ای عاشقانه
سریال کره‌ای تو از ستاره‌ها اومدی

سریال تو از ستاره‌ها اومدی یکی دیگر از سریال‌های کره‌ای عاشقانه است که فضایی تخیلی هم دارد. سریال کره‌ای تو از ستاره‌ها اومدی (별에서 온 그대) ساختۀ شبکۀ SBS کره جنوبی است. پخش این سریال 21 قسمتی در سال 2013 آغاز و تا سال 2014 به طول انجامید. ژانر این سریال زیبا، عاشقانه و کمدی است.

خلاصه داستان

دو مین جونگ یک موجود فضایی است که 400 سال پیش و در دورۀ  به زمین آمده است. دو مین جونگ ظاهری شبیه به یک انسان دارد و توانایی‌های بدنی‌اش چون قدرت بینایی، شنوایی و سرعت حرکت خیلی زیاد است. او متوجه می‌شود که تا سه ماه دیگر  باید زمین را ترک کند و این درست در زمانی اتفاق می‌افتد که با چئون سونگ یی بزرگ‌ترین بازیگر کره‌ای آشنا می‌شود.

بازیگران اصلی سریال تو از ستاره‌ها اومدی

جون جی هیون در نقش چئون سونگ یی، کیم سو هیون در نقش دو مین جونگ، پارک هه جین در نقش لی ووی کیونگ، یو این نا در نقش یو سه می، آن جائه هیون در نقش چئون یون جه، نه یونگ هی در نقش یانگ می یون

سریال خارق‌العاده

سریال کره‌ای عاشقانه
سریال کره‌ای خارق‌العاده

سریال خارق‌العاده با نام کره‌ای (반타스틱) یکی دیگر از سریال‌های کره‌ای عاشقانه است که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم. این سریال در سال 2016 و در 16 قسمت برای شبکه JTBC تولید و پخش شد. ژانر این سریال عاشقانه، کمدی و ملودرام است.

خلاصۀ داستان

لی سو هه که نویسندۀ سریال‌های محبوب تلویزیون است، ناگهان متوجه می‌شود که فقط شش ماه دیگر فرصت زندگی دارد. لی سو هه بعد از سال‌ها دوباره ریو هه سونگ را ملاقات می‎‌کند. ریو هه سونگ بازیگری محبوب است که استعداد زیادی در بازیگری ندارد. بقیۀ ماجرا را حتماً ببینید.

بازیگران اصلی سریال خارق‌العاده

کیم هیون جو در نقش لی سو هه، جو سانگ ووک در نقش ریو هه سونگ، پارک شی یون در نقش بک سول، جی سو در نقش کیم سانگ ووک، کیم ته هون در نقش هونگ جونکی

✍🏻 تعداد سریال‌های کره‌ای عاشقانه بسیار زیاد است و ما در هر مقاله تعدادی از بهترین‌های آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در روزهای آینده باز هم منتظر مقالات بعدی ما در مورد سریال‌های کره‌ای باشید. همچنان منتظر نظرات ارزنده شما در این مورد هستیم. 😍

برای دیدن مطالب ما درمورد سریال‌های کره‌ای کافی‌ست اینجا کلیک کنید.

برای دیدن متن پرطرفدار قبلی‌مان درمورد «بهترین سریال‌های کره‌ای» هم اینجا کلیک کنید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان