به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وبسایت ازکی (azki.com) همانند اسنپ، دیجی کالا و ... که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمدهای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.
یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکی با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، میتواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی شود؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.
بیمه یکی از مهمترین و ضروریترین خدمات هر جامعه است و تقریبا همه شهروندان با توجه به فعالیت اجتماعی خود با یک یا چند نوع بیمه سروکار خواهند داشت. کافیاست نگاهی به خیابانهای شهر خود بیندازید تا تعداد زیاد نمایندگیها و کارگزاریهای بیمه، اهمیت و گستردگی نیاز مردم به این دفاتر را به شما ثابت کند. دفترهای بیمه از کوچکترین و کم جمعیتترین شهرها تا شلوغترین محلههای شهرهای پر جمعیت حضور دارند و هر یک بنا به نیاز مراجعه کننده شرایط نمایندگی خود را به او معرفی میکنند.
تا اینجا قضیه چرخه خدمت، کامل و بی نقص به نظر میآید اما مشکل اصلی وقتی نمایان میشود که یک شهروند عادی و ناآشنا با انواع بیمهها به خرید بیمهنامه احتیاج پیدا میکند و تفاوت قیمت و کیفیت نمایندگی شرکتهای بیمهگر او را سردرگم میکند.
در چنین شرایطی این فرد از کجا میتواند مناسب ترین قیمت بین انواع شرکتهای بیمه را پیدا کند؟ وقتی هر نمایندگی خودش را بهترین شرکت بیمه معرفی میکند، خریدار باید به خدمت رسانی کدام شرکت اعتماد کند؟ و خلاصه این که چه کسی بهترین پاسخ را به مهمترین سوال یک شهروند عادی نیازمند به بیمه خواهد داد: «ازکی بیمه بخریم؟!»
به تازگی شرکتهای استارت آپ در صدد حل این مشکل برآمدهاند. آنهم با روشی که شباهت زیادی به اسنپ و کسب و کارهای مشابه آن دارد. اسنپ تمام تاکسیها و آژانسها و مسافرکشهای تمام وقت و پاره وقت شهر را در قالب یک سیستم یکپارچه سامان داد و با ایجاد فضای رقابتی بین خدمات دهندههای اصلی و کوتاه کردن دست واسطهها، هم سرعت ارائه خدمات را بالا برد و هم هزینهها را کم کرد.
جای خالی همچین ایدهای به شدت در بازار شرکت های بیمه احساس میشد. نیاز به سیستم یکپارچهای که با کمرنگ کردن واسطه ها و کنار هم قراردادن شرکتهای بیمه هم امکان مقایسه آنلاین و بدون زحمت قیمتها و کیفیت خدمات را برای یک خریدار بیمه فراهم کند و هم با ایجاد فضای رقابتی، شرکتهای بیمه را به کاهش قیمتها و رقابت با یکدیگر ترغیب کند.
این نیاز حالا برطرف شده و نتیجه چنین کاری از پیش مشخص خواهد بود؛ همانطور که استارت آپی مثل اسنپ بیش از همه به نفع مصرف کننده اصلی یا همان مسافرها بود، به اصطلاح «اسنپ بیمهای» هم بیش از همه به خریدار اصلی و نهایی بیمه کمک خواهد کرد.
کافیاست وارد مرورگر گوشی یا کامپیوتر شخصی خودتان شوید و زحمت تایپ چهار حرف AZKI را به انگشتانتان بدهید. در وبسایت ازکی بیمه مورد نظر خود را انتخاب میکنید و بعد از وارد کردن مشخصات مورد نظر، هر چه برای انتخاب نیاز داشته باشید پیش روی شما خواهد بود؛ بدون این که از صندلی خود جابجا شوید تفاوت قیمتها، کیفیت خدمات، سرعت پاسخگویی و سایر معیارهای دلخواه خود را بین شرکتهای بیمه مقایسه میکنید و از نظرات و تجربیات خریداران قبلی هر شرکت هم با خبر میشوید و به راحتی و با اطمینان خاطر بهترین و مناسبترین بیمه را انتخاب میکنید.
«ازکی» بهترین بیمه را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت به شما معرفی میکند و در تمام مراحل، پشتیبانی آنلاین کارشناسان خود را برای شما فراهم خواهد کرد. از لحظه سفارش بیمه، تا لحظه تحویل بیمه نامه درب منزل یا محل کار شما.
منبع: سایت ازکی azki.com