پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس استان زنجان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان، از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در ساخت مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس استان زنجان خبر داد.

پیشرفت 40 درصدی ساخت مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس استان زنجان

قاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: پروژه بزرگ ساخت باغ موزه در استان زنجان با عنوان مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس از سال 92 شروع شد و مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس واقع در گاوازنگ جنب استادیوم ورزشی قرار دارد و از 40 درصد پیشرفت در ساخت برخوردار بوده است. ساخت پروژه باغ موزه استان زنجان از جمله پروژه‌های بزرگ محسوب می‌شود که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار، اتمام و تکمیل این پروژه زمان‌بر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس استان زنجان در مساحتی بالغ بر 5400 متر مربع زیربنا است که از این مقدار 10 هکتار به محوطه اختصاص یافته است و مجموع ساختمان‌های اداری و غیر اداری در آن ساخته شده و ادوات نظامی، آثار شهدا و رزمندگان در این مرکز به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

محمدی گفت: در دهه‌فجر امسال در 10 استان کشور شاهد افتتاح باغ موزه خواهیم بود ولی مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس استان زنجان به دلیل تکمیل نبودن جزو 10 استان نخواهد بود که امیدواریم با تزریق به موقع بودجه شاهد بهره‌برداری هرچه سریع‌تر باغ موزه در استان زنجان باشیم.

وی گفت: فرهنگ دفاع‌مقدس یکی از فرهنگ‌های مهم و متعالی در حوزه ایثار و شهادت محسوب می‌شود که لازم است مسئولان و ارگان‌های ذی‌ربط در این عرصه حمایت و مشارکت لازم را در جهت حفظ و تبیین آن داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان