امیرآبادی فراهانی:

دستاوردهای انقلاب به نسل جوان معرفی شود/ کمک دولت به قم

قم - عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه برخی با بی‌انصافی قضاوت‌های نادرستی در مورد دستاوردهای انقلاب دارند، گفت: دستاوردهای انقلاب باید به نسل جوان معرفی شود.

دستاوردهای انقلاب به نسل جوان معرفی شود/ کمک دولت به قم

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی غروب چهارشنبه در آیین افتتاحیه 5 پروژه صنعتی قم که به مناسبت دهه فجر و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار قم و دیگر مدیران استانی برگزار شد، گفت: اکنون مدیریت توسعه صنایع کشور در دست جوانان و نخبگان است.

وی با بیان اینکه هر زمان به جوانان اعتماد کردیم ثمراتی خوبی نصیب انقلاب شد، گفت: اینکه فعالان و راه‌اندازان صنایع مختلف جوانان هستند از برکات انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی رویکردها در قبال انقلاب، گفت: برخی در عرصه رسانه و فضای مجازی تصویر ناجوانمردانه‌ای از انقلاب ارائه می‌کنند و حتی خاندان پهلوی را به رخ مردم می‌کشند.

وی با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب به نسل جوان معرفی شود، گفت: بی‌انصافی در قبال ارزش‌های نظام سبب می‌شود که دشمنان به خود اجازه اظهار نظر و دخالت‌های بی‌مورد بدهند.

اختصاص 2500 میلیارد تومان برای 1100 شهرداری کشور

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه دولت در سال گذشته نگاه مثبتی به شهر قم داشت، افزود: دولت در سال گذشته 2500 میلیارد تومان برای 1100 شهرداری کشور در نظر گرفت که سهم قم به تنهایی 700 میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه باید به تولیدکننده احترام گذاشت، گفت: در حال حاضر ایجاد شغل عبادت و مجاهدت در راه خدا محسوب می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید فضای همکاری و همدلی در جامعه را تقویت کرد، گفت: لازم است نقشه‌های دشمن را برای دخالت و توطئه علیه ملت ایران را با همدلی و همراهی میان مردم و مسئولان ناکام گذاشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان