لباس‌ عید؛ مدل مانتو بهاره با رنگ سال

مدل‌های مانتو بهاره با رنگ سال، مورد توجه خانم‌هایی است که دوست دارند طبق مُد پیش رفته و تیپ بنفش بزنند! در مقالۀ دیگری از روزچین مدل‌های جدید مانتو بهاره را به شما معرفی کردیم؛ اما در این مقاله به‌صورت اختصاصی مانتوهایی با تِم رنگ بنفش را برایتان آورده‌ایم

لباس‌ عید؛ مدل مانتو بهاره با رنگ سال

مدل‌های مانتو بهاره با رنگ سال، مورد توجه خانم‌هایی است که دوست دارند طبق مُد پیش رفته و تیپ بنفش بزنند! در مقالۀ دیگری از مدل‌های جدید مانتو بهاره را به شما معرفی کردیم؛ اما در این مقاله به‌صورت اختصاصی مانتوهایی با تِم رنگ بنفش را برایتان آورده‌ایم. اکثر این مدل‌ها ژورنالی بوده و در مغازه و فروشگاه‌ها یافت نمی‌شود و بهتر است برای تهیه آن‌ها از ابتدا سراغ خیاط رفته و مدل موردنظرتان را بدوزید. البته باید دست بجنبانید، فرصت زیادی تا پایان سال و رسیدن سال نو ندارید!

مانتو بهاره با رنگ سال، از یاسی تا بنفش

رنگ بنفش دارای طیف گسترده‌ای از انواع و اقسام آن است. شما می‎توانید از هر کدام از این رنگ‌ها استفاده کنید یا سراغ پارچه‌های گُل‌دار رفته و حال‌وهوای بهاری را به تن کنید. جنس پارچه را طوری انتخاب کنید که بتوانید بعد از روزهای سرد ابتدای سال نیز مانتو را تن کنید. همان‌طور‌که می‌دانید امروزه مُدل مانتوی بلند پرطرفدار بوده و کمتر کسی است که سراغ مانتوی کوتاه برود؛ البته مدل‌های مانتوی کُتی داستان جدایی دارند و همیشه بازار خاص خودش را دارد.

مدل مانتو بهاره با رنگ سال

طراح خوش‌سلیقه در دو مدل بالا از هنر گلدوزی روی مانتو بهره برده و برای روی کار، از رنگ بنفش یاسی استفاده کرده است. دو مدل بالا برای مانتوی مجلسی و مهمانی‌های عید نوروز بسیار مناسب بوده و قطعاً مورد‌پسند هر نوع سلیقه‌ای است.

مانتو بهاره با رنگ سال97

بعضی‌ها همیشه به‌دنبال خاص‌ترین‌ها هستند، مانتویی که کمتر تن کسی خواهید دید، شاید دوست داشته باشید پوشیدن این مدل‌ها را امتحان کنید.

مانتو بهاره با رنگ سال جدید

برای رنگ کفشتان هم از مدل کلاسیک بنفش پر‌رنگ بهره ببرید، این کار استایلتان را جذاب‌تر خواهد کرد.

مانتو بهاره با رنگ سال 97

برای کسانی که دوست دارند پوشش بیرونی‌شان چیزی متفاوت از مانتو باشد، و در‌عین‌حال پوشیده و شیک باشد، مدل بلوز دامن بالا را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

مانتو بهاره با رنگ سال نو

این هم مدل‌های مانتو بهاره با رنگ سال برای سرمایی‌ها! این سبک‌ها دارای دوخت آستری بوده و گرمای بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد و برای فصل بهار مناسب است.

مانتو بهاره با رنگ سال

معمولاً جوان‌تر‌ها بیشتر به‌دنبال مد و رنگ سال هستند؛ اما رنگ سال 97 مناسب برای هر سنی است. پیشنهاد می‌کنیم شما خانم میانسال هم پوشیدن رنگ بنفش را برای استایل بهارۀ خود استفاده کنید. این رنگ جذابیت خاصی به پوشش شما خواهد داد.

در ادامه به مانتوهای دیگری مناسب عید سال 97 را پیشنهاد خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان