یکی از متقاضیان پرواز صبح روز گذشته هواپیمای ATR72 شرکت آسمان که با بیش از 60 سرنشین فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد و 50 دقیقه پس از پرواز از صفحه رادار محو شد، افزایش غیرقانونی قیمت بلیت این پرواز را علت تاخیر در خرید بلیت و در نهایت از دست دادن این پرواز ناتمام اعلام کرد.
به گزارش به نقل از ایسنا،غلامرضا نقیپور درمورد فرآیند خرید بلیت این پرواز به ایسنا گفت: سهشنبه هفته گذشته قصد داشتم به یاسوج بروم اما کارت پرواز صادر شده را به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی باطل کردند که با توجه به مسافت کوتاه شیراز تا یاسوج بسیاری از مسافران و همینطور من، تصمیم گرفتیم به شیراز برویم. ابتدا قیمت بلیت تهران - شیراز حدود 250 هزار تومان بود اما به محض اینکه تعداد مسافران افزایش یافت، قیمت این پرواز را به بیش از 300 هزار تومان افزایش دادند؛ با اینکه پرواز چارتر نبود و سیستمی بود.
![](/Upload/Public/Content/Images/1396/12/01/0845460285.jpeg)
وی افزود: لذا از این سفر خودداری کردم و شنبه مجددا برای خرید بلیت به مقصد یاسوج اقدام کردم اما سایت بسته بود. تماس گرفتم و گفتند "ساعت 24 به بعد برای اخذ شماره به فرودگاه مراجه کن که صبح پرواز انجام میشود". ساعت 45 دقیقه بامداد به فرودگاه مهرآباد رفتم و شماره گرفتم. اعلام کردند که " ساعت 7:30 صبح برای گرفتن بلیت مراجعه کنید". تعداد مسافرها برای لیست انتظار دو یا سه نفر بود. کارت ملی و شماره را از من گرفتند و بدون سوال و جواب بلیت را صادر کردند. هنگامی که فیش را به من دادند مشاهده کردم که قیمت بلیت 293 هزار تومان است.
![](/Upload/Public/Content/Images/1396/12/01/0845460285.jpeg)
این مسافر جامانده از پرواز ناتمام تهران - یاسج ادامه داد: در واقع شرکت هواپیمایی در این پرواز هم مانند پرواز شیراز با اینکه پرواز چارتری نبود، قیمت بلیت را افزایش داد، چراکه قیمت این بلیت 170 هزار تومان است نه 293 تومان لذا از خرید بلیت انصراف دادم و از گیت فروش بلیت آسمان بیرون آمدم و طی تماس تلفنی با آنها مجددا قیمت بلیت را جویا شدم که 251 هزار تومان اعلام شد که گفتم من همین الان برای خرید بلیت مراجعه کردم و قیمت را 293 هزار تومان اعلام کردید!
نقیپور اظهار کرد: نهایتا مجبور شدم بلیت را بخرم وقتی مجددا به گیت مربوطه مراجعه کردم گفتند "بلیت تمام شده است" و من هم بدون هیچ سوال و جوابی بیرون آمدم!