همه‌چیز درباره‌ی اینترنت TD-LTE مبین‌ نت [رپورتاژ آگهی]

هم‌زمان با ارائه‌ی اینترنت بر اساس استانداردهای نسل چهارم موبایل روی سیم‌کارت، شکل جدیدی از اینترنت ثابت پر سرعت نیز توسط اپراتورهایی مانند مبین‌نت و ایرانسل معرفی شد که دسترسی به اینترنت پر سرعت را به‌صورت بی‌سیم و ثابت در اختیار کاربران قرار می‌داد

همه‌چیز درباره‌ی اینترنت TD-LTE مبین‌ نت [رپورتاژ آگهی]

هم‌زمان با ارائه‌ی اینترنت بر اساس استانداردهای نسل چهارم موبایل روی سیم‌کارت، شکل جدیدی از اینترنت ثابت پر سرعت نیز توسط اپراتورهایی مانند مبین‌نت و ایرانسل معرفی شد که دسترسی به اینترنت پر سرعت را به‌صورت بی‌سیم و ثابت در اختیار کاربران قرار می‌داد. این فناوری برخلاف اینترنت ADSL بی‌نیاز از زیرساخت‌های سیمی، خط تلفن و پورت‌‌های اغلب اشغال مخابراتی است و می‌تواند از طریق سیگنال‌های رادیویی به‌وسیله‌ی یک مودم اینترنت پرسرعت را دریافت نماید.

اینترنت TD-LTE جدیدترین فناوری روز دنیا در ارائه‌ی اینترنت پرسرعت بی‌سیم است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته نیز درحال حاضر ارائه می‌شود.

اینترنت TD-LTE مبین نت

TD-LTE جدیدترین فناوری ارائه‌ی اینترنت پرسرعت بیسیم است که در کشورهای پیشرفته در حال استفاده یا توسعه است

مبین‌نت اخیراً در شعارهای تبلیغاتی خود، اینترنت TD-LTE را اینترنتی معرفی می‌کند که می‌تواند سرعت دانلود 10 برابری را نسبت به اینترنت ADSL مهیا کند. این برتری با محاسبه‌ی ظرفیت فعلی 40 مگی TD-LTE در مقایسه با متوسط سرعت 4 مگی اینترنت ADSL  به‌خوبی می‌تواند وجه تمایز آشکاری بین این دو فناوری اینترنت ثابت باشد. در این محاسبه وقتی میزان آپلود اینترنت TD-LTE و اینترنت ADSL مقایسه شود تفاوت بین این دو به 20 برابر هم افزایش پیدا خواهد کرد.

اینترنت پرسرعت TD-LTE مبین‌نت به‌غیر از سرعت، پایداری قابل اتکایی نیز دارد. این ویژگی خصوصاً با توسعه‌ی بازی‌های آنلاین، تماس‌های تصویری و تماشای آنلاین ویدیو ارزشی فراتر از دانلود سریع را برای کاربر فراهم می‌کند. چراکه در این استفاده‌های کاربران به‌غیر از سرعت اینترنت، به پایداری سرویس (پینگ پایین) هم احتیاج دارند.

این ویژگی باعث می‌شود که TD-LTE مبین‌نت نسبت به اینترنت 4G (اینترنت سیم‌کارت موبایل) در انجام فعالیت‌هایی از این قبیل قابل اعتمادتر باشد.

بدون شک یکی از نقاط برتری اینترنت پرسرعت TD-LTE مبین‌نت، قابلیت پرداخت وجه پس از نصب کارشناسی در محل استفاده‌ی مشترکین است. در مدل‌های دیگر خرید کاربران مجبورند صرفاً به‌دلیل قرار داشتن در منطقه‌ی رنگی، وجه مودم را پرداخت کرده و پس از تست در محل سکونت خود، چنانچه کیفیت مناسبی در اینترنت پرسرعت دریافت نکردند مودم خود را عودت دهند تا وجه آن به ایشان پرداخت شود اما مبین‌نت نصب مودم را توسط کارشناسان انجام می‌دهد و اگر اینترنت دریافتی مشتری، دارای کیفیت لازم نباشد، مودم را تحویل نمی‌دهد.

این سیاست مشتری‌مدارانه، ضمن رعایت حقوق مصرف‌کننده، از افت کیفیت بقیه‌ی کاربران به‌دلیل اتصال یک کاربر با سیگنال‌دهی ضعیف جلوگیری می‌کند.

اینترنت TD-LTE مبین نت

پرداخت وجه پس از تست رایگان سرویس در محل متقاضی

شاید بتوان برترین نقطه‌ی قوت اینترنت TD-LTE مبین‌ نت را ضمانت 5 ساله در بازگشت وجه مودم دانست. این سیاست که به فروش امانی معروف است، نشان‌دهنده‌ی اطمینان کامل این شرکت به کیفیت محصول ارائه‌شده است. چراکه مبین‌نت از این طریق امکان بازگشت بدون قید و شرط وجه مودم را فراهم می‌کند.

اینترنت TD-LTE مبین نت

اطمینان از کیفیت اینترنت با 5 سال ضمانت بی قید و شرط بازگشت وجه مودم

در نهایت حجم بسته‌های اینترنتی و تعرفه‌ی خرید هر بسته نشان می‌دهد کاربران هرچقدر پرمصرف‌تر باشند قیمت تمام‌شده‌ی کمتری به‌ازای هر گیگ خواهند پرداخت.

این سیاست نشان می‌دهد مبین‌نت بازار مشتریان با مصرف متوسط و  پرمصرف را به‌عنوان نقطه‌ی تمرکز فعالیت‌ها انتخاب کرده است. سیاستی که با توجه به روند افزایش مصرف هر کاربر – از طریق شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و ... و همچنین ماهیت اینترنت خانگی و اداری بودن TD-LTE (استفاده‌ی گروهی) جامعه‌ی روبه‌رشدی را هدف‌گذاری کرده است و برای این دسته از کاربران ارزانترین اینترنت پرسرعت محسوب می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان