زمان اعلام نام داور دربی ۸۶ مشخص شد

زمان اعلام نام داور هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت میان استقلال و پرسپولیس تهران مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۶ پایتخت در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی دارد و پرسپولیس به قهرمانی و استقلال به کسب سهمیه آسیا نزدیک است.

شهرآورد ۸۶ مهمان ویژه‌ای دارد و قرار است جیانی اینفانتیو، رئیس فیفا این دیدار را از نزدیک تماشا کند و بر همین اساس، کمیته داوران در صدد است تا داور بین المللی را انتخاب کند تا بتواند توانایی هایش را به رخ مسئول فدراسیون جهانی فوتبال بکشد و خود را آماده قضاوت‌های بزرگ‌تر کند.

با توجه به اثبات علیرضا فغانی در جهان داوری، کمیته داوران و اصفهانیان تلاش می‌کنند تا از داوران الیت فیفا (بین المللی) استفاده کنند و بر همین اساس، شانس موعود ینیادی فر بیشتر از گزینه‌های دیگر است.


در فوتبال ایران رسم بوده که داوران شهرآورد پایتخت یک هفته به دربی قضاوت نمی‌کنند و با استناد به این موضوع، موعود بنیادی فر به همراه سید مهدی سید علی، محمد حسین زاهدی فر و حمید حاج ملک ۴ داوری هستند که در هفته بیست و چهارم قضاوت به آن‌ها نرسیده و شانس دارند تا بزرگترین شهرآورد قاره کهن را سوت بزنند.

البته بنیادی فر که کاندیدای قضاوت در دربی ۸۵ بود و از سال ۲۰۱۳ در لیست الیت فیفا است و از سال ۱۳۹۰ قضاوت در لیگ برتر را آغاز کرده است و از شانس خوبی برای داوری دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس برخوردار است.

بنیادی فر ۳۲ ساله در لیست الیت داوری ایران، نفر دوم محسوب می‌شود و به همین خاطر احتمالا برای داوری در مسابقه حساس استقلال و پرسپولیس انتخاب خواهد شد.

همچنین کمیته داوران فدراسیون فوتبال در صدد است تا داور دربی ۸۶ را روز سه شنبه هفته آینده مشخص کند تا بدون جنجال و حاشیه، شهرآورد پایتخت مشخص شود.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۶ پایتخت از ساعت ۱۷:۲۰ پنج شنبه هفته آینده (۱۰ اسفند) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان