ترکیب پرسپولیس برای دربی ۸۶

باز هم نوبت به رویارویی دو تیم پرطرفدار پایتخت در شهرآورد تهران رسید. همچنان گمانه زنی ها برای ترکیب تیم پرسپولیس ادامه دارد.

پس از شکست پرسپولیس برابر السد قطر، برانکو ایوانکوویچ در شرایط سختی قرار گرفت و توانست با برد مقابل استقلال خوزستان در آزادی، تقریبا تیم خود خود را با روحیه ای مناسب راهی دربی 86 کند.

مهمترین سوال در ذهن هواداران پرسپولیس این است که برانکو در روز پنجشنبه با چه سیستم و  ترکیبی به مصادف رقیب سنتی خود یعنی استقلال خواهد رفت؟ با ما همراه باشید تا در تمامی خطوط ترکیب نفرات پرسپولیس را بررسی کنیم.

دروازه بان:

احتمال حضور بیرانوند بسیار زیاد و تا حدی قطعی خواهد بود.

خط دفاعی:

خط دفاعی پرسپولیس که در برابر السد نمایش خوبی نداشت، به احتمال بسیاز زیاد دستخوش تغییرات چندانی نخواهد شد و با همان ترکیب همیشگی سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده و حسین ماهینی به میدان خواهد رفت.

خط میانی:

بزرگترین چالش برانکو در ترکیب خط میانی خواهد بود. جایی که باید از بین نفراتی مانند کمال کامیابی نیا، فرهاد ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، وحید امیری، محسن مسلمان و صادق محرمی؛ فقط 4 نفر را به میدان بفرستد.

بزرگترین سوال مبهم برای خط میانی، به میدان رفتن یا نرفتن محسن مسلمان است که با تشخیص برانکو چند بازی نیمکت نشین شده است. می توان گفت که تقریبا می توان حضور احمدزاده، امیری و فرهاد ربیع خواه را قطعی دانست که در این صورت، کمال کامیابی نیا نیز مکمل این 3 نفر خواهد شد.

 

خط حمله:

برانکو در خط حمله کار سختی نخواهد داشت. علی علیپور که این روزها آماده به نظر می رسد و روند رو به رشد خود را به همگان اثبات کرده است. اما زوج علیپور محل سوال است که می تواند گادوین منشا یا سیامک نعمتی باشد. با توجه به عملکرد خوب سیامک نعمتی در باز های اخیر، شانس حضور او در کنار علیپور بالا رفته است. حال باید دید پروفسور در نهایت چه تصمیمی را اتخاد می کند.

 

جمع بندی:

با توجه به بررسی های صورت گرفته به احتمال بسیار زیاد و در صورت عدم اتفاق خاص تا روز بازی، ترکیب پرسپولیس برای دربی به صورت زیر خواهد بود:

بیرانوند، حسینی، انصاری، خلیل زاده، ماهینی، ربیع خواه، کامیابی نیا، احمدزاده، امیری، علیپور، نعمتی.

 

بیشتر بخوانید:

ترکیب استقلال برای دربی 86

مقایسه سرعت دریبل زدن مسی و نیمار

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان