جزئیات دقیق پیش‌فروش محصولات گروه رنو شرکت سایپا ویژه نوروز ۹۷

به گزارش چرخان، این هفته شروع طرح‌های مختلف شرکتهای خودروسازی برای فروش نوروزی محصولاتشان بود که در این بین آغاز فروش و پیش‌فروش ویژه گروه خودروسازی سایپا به مناسبت نوروز ۹۷ یکی از طرح‌های قابل توجه بود که سایپا با اطلاعیه جدید خود، شرایط جدید پیش‌فروش محصولات گروه رنوی خود را نیز اعلام کرد که در ادامه جزئیات این پیش‌فروش نوروزی را تقدیم شما عزیزا ...

به گزارش چرخان، این هفته شروع طرح‌های مختلف شرکتهای خودروسازی برای فروش نوروزی محصولاتشان بود که در این بین آغاز فروش و پیش‌فروش ویژه گروه خودروسازی سایپا به مناسبت نوروز 97 یکی از طرح‌های قابل توجه بود که سایپا با اطلاعیه جدید خود، شرایط جدید پیش‌فروش محصولات گروه رنوی خود را نیز اعلام کرد که در ادامه جزئیات این پیش‌فروش نوروزی را تقدیم شما عزیزان می‌کنیم.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط سایپا محصولات گروه رنو که در این طرح پیش‌فروشی به مشتریان عرضه می‌شود خودروهای تندر90، پارس تندر، ساندرو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای هستند که با شرایط ویژه به مشتریان عرضه می‌شود. این طرح پیش‌فروش آغاز شده و تا پایان ظرفیت تعیین شده ادامه خواهد داشت و به محض اتمام ظرفیت، کانال‌های ثبت نام بسته خواهد شد.

اولین خودرو در این طرح پیش‌فروش نوروزی، تندر90 است که با پیش‌پرداخت 20 میلیون تومان ثبت نام می‌شود. تاریخ تحویل این خودرو شهریور سال آینده عنوان شده است.

دومین خودرو در طرح پیش‌فروش نوروزی، خودروی پارس تندر است که با پیش‌پرداخت 20 میلیون تومان ثبت نام می‌شود. تاریخ تحویل این خودرو اردیبهشت سال آینده عنوان شده است.

سومین خودرو ساندرو با گیربکس معمولی است که با پیش‌پرداخت 20 میلیون تومان ثبت نام می‌شود. تاریخ تحویل این خودرو مهر و آبان سال آینده عنوان شده است.

چهارمین خودرو در طرح پیش‌فروش نوروزی، خودروی ساندرو با گیربکس اتوماتیک است که با پیش‌پرداخت 25 میلیون تومان ثبت نام می‌شود. تاریخ تحویل این خودرو مهر و آبان سال آینده عنوان شده است.

سود مشارکت برای کلیه خودروها 15 درصد بوده و سود انصراف تعیین شده نیز 12 درصد است. قیمت قطعی خودروها پس از صدور دعوتنامه مشخص می‌شود که طبق قیمت روز شرکت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: شرایط جدید فروش و پیش‌فروش نقد و اقساط سایپا برای نوروز 97 اعلام شد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان