لباس عید؛ ست پسرانه بهاره با رنگ سال

روزچین در این مقاله مدل‌های ست پسرانه بهاره را برایتان گردآوری کرده است. رنگ بنفش سلطنتی در سال ۹۷ تنوع جذابی به بازار پوشاک داده و رنگی که مناسب همه افراد در سنین مختلف بوده و مختص به قشر خاصی نیست

لباس عید؛ ست پسرانه بهاره با رنگ سال

روزچین در این مقاله مدل‌های ست پسرانه بهاره را برایتان گردآوری کرده است. رنگ بنفش سلطنتی در سال 97 تنوع جذابی به بازار پوشاک داده و رنگی که مناسب همه افراد در سنین مختلف بوده و مختص به قشر خاصی نیست. معمولاً برای ست کردن لباس پسرانه بهاره می‌توان از طیف گسترده رنگ بنفش بهره برد. برای پوشاک، کفش یا اکسسوری ترکیب رنگ بنفش با رنگ‌های کامل‌کننده آن استایل شیکی را تشکیل می‎‌دهد. حتماً لازم نیست رنگ بنفش یک‌دست را برای لباس پسر نازنینتان استفاده کنید. در ادامه این مقاله نحوه ست کردن انواع پوشاک با این رنگ شیک را خواهید دید.

نحوۀ ست کردن لباس پسرانه بهاره با رنگ بنفش

انتخاب رنگ بنفش بادمجانی را برای کت، کاپشن، کفش و بافت پسرانه بسیار مناسب و خاص خواهد بود. برای گل‌پسرتان پیراهن چهارخانه‌ای را استفاده کنید که ترکیبی از رنگ بنفش دارد. بلوز نخی برای فصل بهار پوشش مناسبی است، جنسی که عموماً برای کودکان استفاده می‌شود و پوستشان را از حساسیت حفظ خواهد کرد.

ست پسرانه بهاره با رنگ سال

پوشاندن کت‌وشلوار به بچه‌ها آن‌ها را بسیار جذاب خواهد کرد. پارچۀ چهارخانۀ بنفش‌رنگ برای پسر‌بچه‌ها طرح مناسبی است، از همان پارچه برایش جلیقه هم بدوزید. پیراهن سفید‌رنگ ساده و کفش کلاسیک عسلی‌رنگ استایل‌شان را کامل خواهد کرد.

ست پسرانه بهاره

روزهای عید حواستان به پوشش بچه‌ها باشد. برای اینکه خیالتان راحت باشد می‌توانید از سویشرتی که داخل آن کُرکی است یا کاپشن چرم استفاده کنید. می‌توانید از انواع رنگ بنفش برای این لباسشان بهره ببرید.

ست پسرانه بهاره

مدل‌هایی هم هستند که هر کس با دیدنشان فقط به داشتنشان فکر می‌کند! مانند مدل‌های پوستر بالا، این ست پسرانه بهاره به‌قدری شیک هستند و به دل می‌نشینند که حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

ست پسرانه بهاره

و در این تصویر والدین خوش‌سلیقه از پیراهنی با چهارخانه ریز بنفش‌رنگ استفاده کرده و با شلوار جین لوله‌تفنگی ست کرده است، مدل کفش هم بسیار ماسب انتخاب شده و یک تیپ جذاب را تشکیل داده است.

ست پسرانه بهاره

ست پسرانه بهاره نوزادی

و این هم دو پوستر ست پسرانه بهاره نوزادی، در نهایت زیبایی…

ست پسرانه بهاره با رنگ بنفش

در آخر فراموش نکنید وقتی ست پسرانه بهاره با رنگ سال97 را تن پسر گُل‌تان کردید، حتماً از او عکس یادگاری بگیرید و در جوانی‌‌اش نشانش دهید که چقدر به تیپ و استایل او اهمیت داده‌اید؛ بهترین یادگاری از روزهای کودکی عکسی است که ماندگار می‌ماند. روزهای زیبای زندگی‌تان بی‌پایان…

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان