فصل جدید خودروبانک پلاس از جمعه منتشر می‌شود + تیزر

همانطورکه می‌دانید امسال روند پخش فیلم‌های تست و بررسی خودروبانک کمی تغییر کرد و در قالب یک فصل به نام خودروبانک پلاس منتشر شد

همانطورکه می‌دانید امسال روند پخش فیلم‌های تست و بررسی خودروبانک کمی تغییر کرد و در قالب یک فصل به نام خودروبانک پلاس منتشر شد. فصل اول خودروبانک پلاس به لطف حمایت شما بازدید فوق‌العاده‌ای داشت و کار خود را با بیش از 600 هزار بازدید در 8 قسمت تمام کرد. حال بعد از مدتی از اتمام این فصل، سری جدید از روز جمعه آغاز می‌شود. در این قسمت با توجه به پیشنهادات و نظرات شما در فصل اول، تغییراتی داشتیم و در هر قسمت تنها به انتشار بررسی یک خودرو خواهیم پرداخت. همچنین در این فصل به جای هر هفته، هر دو هفته یک قسمت منتشر می‌شود اما به جای اینکه تنها حدود 2 ماه پذیرای شما باشیم، تا حدود تابستان این فصل ادامه خواهد داشت یعنی از 14 روز به بررسی یکی از خودروهای جدید بازار در قالب فیلم خواهیم پرداخت.
در خودروبانک پلاس 2 سعی شده جدیدترین خودروهای بازار مورد تست و بررسی قرار بگیرند و همچنین چند خودروی کنونی پرمخاطب نیز تست شده‌اند. امیدواریم در این چند ماه آتی همانند فصل 1 با ما همراه باشید و نظرات خود را برای ما جهت بهبود برنامه‌ها ارسال کنید.
در زیر می‌توانید تیزر تبلیغاتی فصل دوم خودروبانک پلاس را مشاهده کنید که بعضی از خودروهای تست شده در این فصل را نشان می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان