قاب جدید موفی شارژ وایرلس را به آیفون ۱۰ می آورد

جدیداً قاب‌های زیادی برای آیفون ۱۰ عرضه می‌شوند که باتری‌هایی در آنها تعبیه شده و قادرند این گجت پرطرفدار را شارژ کنند و به آنها اصلاحاً battery pack cases (به معنی قاب‌هایی به همراه باتری) یا قاب باتری می‌گویند. اکنون به نظر می‌رسد شرکت موفی در حال طراحی قابی برای پرچمدار اپل است که از قابلیت شارژ وایرلس بهره می‌برد.

قاب جدید موفی شارژ وایرلس را به آیفون 10 می آورد

جدیداً قاب‌های زیادی برای آیفون 10 عرضه می‌شوند که باتری‌هایی در آنها تعبیه شده و قادرند این گجت پرطرفدار را شارژ کنند و به آنها اصلاحاً battery pack cases (به معنی قاب‌هایی به همراه باتری) یا قاب باتری می‌گویند. اکنون به نظر می‌رسد شرکت موفی در حال طراحی قابی برای پرچمدار اپل است که از قابلیت شارژ وایرلس بهره می‌برد.

به گزارش اپل اینسایدر، اخیراً لیست محصول جدیدی در کنسرسیوم Wireless Power رویت شده که از تصمیم شرکت موفی برای تولید یک قاب باتری برای گرانترین آیفون خبر می‌دهد. این محصول در واقع قسمتی از خط تولید Juice Pack Air line بوده و به نظر می‌رسد ظاهر و مشخصات این قاب بسیار شبیه به محصول قبلی این شرکت برای آیفون 7 پلاس شباهت داشته باشد. تنها تفاوت این دو مدل را می‌توان در شکل متفاوت بریدگی محل دوربینشان یافت.

سمت راست: قاب موفی برای آیفون 7 سمت چپ: قاب موفی برای آیفون 10

باید توجه داشت که این قاب به عنوان یک دریافت کننده طبقه‌بندی شده و فرستنده نیست چرا که قبلاً مدل‌های دیگری از قاب-‌شارژر‌ با این عنوان به بازار عرضه شده بودند که قادر نبودند آیفون 10 را به شکل مطلوبی شارژ کنند و استفاده‌ی مفیدی نداشتند.

در این قاب یک باتری با ظرفیت 1720 میلی آمپر ساعت تعبیه شده که می‌تواند 9 ساعت شارژ اضافی را برای مکالمه با گرانترین آیفون به ارمغان آورد. طبق لیست رویت شده، قاب موفی از نسخه‌ی 1.1.2 تکنولوژی شارژ وایرلس Qi و مشخصه‌ی قدرت پایه‌ی 5 وات پشتیبانی خواهد کرد. از این رو قاب یاد شده مشخصاً قابلیت شارژ سریع را نخواهد داشت.

باید در نظر داشت که در حال حاضر قاب‌های دیگری برای آیفون 10 در بازار موجودند که از قابلیت شارژ وایرلس بهره‌ می‌برند و موفی جزو معدود شرکت‌هایی است که کمی دیر به سراغ این محصولات رفته است. پیش از این، برند آلفاترونیکس چنین قابی برای پرچمدار اپل با قیمتی معادل 59.95 دلار و یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه کرده اما با این حال به نظر می‌رسد قاب باتری برند موفی نرخی بالاتر از محصول یاد شده داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان