تصاویر هوایی زیبا از آلمان؛ هفتمین کشور پربازدید جهان

کشور آلمان دست کم ۶۰۰ هزار سال است که جمعیت انسانی را در خاک خود جای داده است. رمی‌ها اولین گروه از انسان‌های متمدن بودند که در آلمان ساکن شدند.

تصاویر هوایی زیبا از آلمان؛ هفتمین کشور پربازدید جهان

کشور آلمان دست کم 600 هزار سال است که جمعیت انسانی را در خاک خود جای داده است. رمی‌ها اولین گروه از انسان‌های متمدن بودند که در آلمان ساکن شدند.

این کشور با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان حدود 82 میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن شهر برلین است. آلمان با نظام دموکرات پارلمانی 16 ایالت مختلف دارد که گاهی مستقل از هم عمل می‌کنند.

آلمان در دو جنگ جهانی اول و دوم نقش گسترده‌ای داشت و در پی این دو جنگ خسارت‌های زیادی را متحمل شد. پس از پایان جنگ، با وام‌هایی که از کشورهای متفق گرفت، توانست کشور را بازسازی کند.

آلمان هفتمین کشور پربازدید جهان و برلین سومین شهر پرجمعیت اروپا است. جالب است بدانید بیش از 30 درصد از آلمانی‌ها تعطیلات خود را در کشور خودشان می‌گذرانند. گردشگری در آلمان برای این کشور عامل نخست پیشرفت اقتصادی نیست اما در رونق اقتصاد بومی و داخلی این کشور نقش بزرگی دارد. همچنین، کشور آلمان به خاطر مسیرهای گوناگون گردشگری آن، مانند مسیر جاده رمانتیک، مسیر شراب و جاده دژها شهرت جهانی دارد.

آلمانی‌های مدرن و امروزی درست مثل اجداد و پشینیان خود خاک این کشور را بر طبق نیازهای خود شکل داده‌اند. بیشترین و مشهودترین تأثیر را می‌توان با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای و هوایی از قلعه‌ها، کاخ‌ها تا کارخانه‌ها، شهرهای بزرگ، معادن عظیم، مزارع و خیلی امکان دیگر مشاهده کرد.

در طی هفته‌های اخیر، آلن تیلور یک تور مجازی در Google Earth داشته و تصایر جالبی را از چشم‌اندازها و مناظر طبیعی کشور آلمان با ما به اشتراک گذاشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان