عقد و عروسی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور

تصاویر مراسم عقد و عروسی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور را به همراه حاضران مشاهده می کنید

 سام درخشانی بعد از تمام حاشیه هایی که در ارتباط با ازدواجش پیش آمد ، بالاخره در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۴ ازدواج کرد.

 مادر سام درخشانی چندی پیش در گفتگو با مجله ایی گفت: درحال حاضر دوست دارم سام هرچه زودتر ازدواج کند. اما متاسفانه به خاطر مشکلاتی که وجود دارد جوان‌ها از تشکیل خانواده گریزانند. به‌خصوص که تحمل شرایط هنرمندان کار آسانی نیست. به هرحال بازیگری شغلی است که وقت و بی‌وقت باید به فیلمبرداری بروی و این کمبود وقت برای خانواده شاید ایجاد دردسر کند. من مثل هرمادری آرزوی دیدن ازدواج پسرم را دارم اما اینکه این اتفاق پیش بیاید یا نه به تصمیم خود سام بستگی دارد،

سام من ۳۹ساله شده و کم کم باید آستین بالا بزند. سام پسر بزرگ من است، دخترم پانته‌آ ۵ سال از او کوچک‌تر است، شهریار هم پسر کوچک‌تر خانواده است. از بین ۳ بچه‌ام فقط پانته‌آ ازدواج کرده اما هنوز صاحب نوه نشده‌ام.

مراسم عقد و ازدواج سام درخشانی و همسرش

مراسم عقد سام درخشانی

  سام درخشانی و همسرش

 

مراسم عقد سام درخشانی

مستانه مهاجر و همسرش پژمان بازغی در مراسم عقد سام درخشانی و همسرش عسل

 

مراسم عروسی سام درخشانی

 سام درخشانی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت :

مراسم عروسی سام درخشانی

به خاطر همسر جان?? که خیلی دلش میخواست لباس عروس بپوشه ،یه عروسیه خیلی کوچیک خانوادگی گرفتیم،بدون ماشین عروس و ….ساقدوشمون نفس زیبا بود که فداش بشم..تو این مدت تحقیق کردم دیدم در صد بالایی از کسانی که روشنفکری میکنن و عروسی نمیگیرن زندگیشون تو سالای اول از هم میپاشه(حداقل اونایی که من میشناختم)گرفتن عروسی انگار یه جورایی زندگی عروس و دامادُ گارانتی میکنه،حداقل برای چند وقت،،پس عروسی بگیرین فقط ساده بگیرین ویه کاری کنین به همه خوش بگذره..همین…دیشب به ما خیلی خوش گذشت با اینکه من از عروسی خوشم نمی یومد و فقط بخاطر عسل که دوست داشت گرفتم ولی خداییش خیلی خوش گذشت…جاتون خالی بود(از برادر ماه ام مهدی عباسی تشکر میکنم که نذاشت اب تو دل ما تکون بخوره و یه پذیرایی فوق العاده کرد در یک محیط رویایی.??❤️❤️??..از ایمان دوست خوبم تشکر میکنم بابت زیبا کردن ما که هرکی دید گفت کارش حرف نداره❤️ و همچنین از ورقای عزیزم که خیلی زحمت کشید برای عکس و فیلم،البته با کمک گروه نازنینش…❤️)

مراسم عروسی سام درخشانی

علی اوجی ، رضا یزدانی ، امیر آقایی و … در شب عروسی سام درخشانی

 

مراسم عروسی سام درخشانی

کامبیز دیرباز، پژمان بازغی و پوریا پورسرخ در شب دامادی سام درخشانی

 

بیشتر بخوانید:

رستوران سام درخشانی کجاست؟

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان