کاربران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس از نقص عملکرد نمایشگر موبایل خود می‌گویند

طی هفته گذشته چند گزارش در مورد نقص عملکرد نمایشگر لمسی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در اینترنت منتشر شد. ابعاد شیوع این مشکل هنوز نامشخص است اما برخی صاحبان آخرین پرچمداران سامسونگ در مورد نقاط «مرده» در قسمت‌های بالایی و پایینی نمایشگر صحبت می‌کنند. این نقاط مرده قسمت‌هایی هستند که نمایشگر هیچ لمسی را احساس نمی‌کند.

کاربران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از نقص عملکرد نمایشگر موبایل خود می‌گویند

طی هفته گذشته چند گزارش در مورد نقص عملکرد نمایشگر لمسی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در اینترنت منتشر شد. ابعاد شیوع این مشکل هنوز نامشخص است اما برخی صاحبان آخرین پرچمداران سامسونگ در مورد نقاط «مرده» در قسمت‌های بالایی و پایینی نمایشگر صحبت می‌کنند. این نقاط مرده قسمت‌هایی هستند که نمایشگر هیچ لمسی را احساس نمی‌کند.

عمده کاربرانی که این نقص نمایشگر را گزارش کرده‌اند از گلکسی اس 9 پلاس استفاده می‌کردند در حالی که تعداد کمتری از شکایت‌ها از سوی دارندگان گلکسی اس 9 بوده.

هیچ الگوی مشخصی در مورد این نقاط مطرح نیست و ممکن است در همه بخش‌های نمایشگر شاهد این موضوع باشیم اما در قسمت‌هایی نظیر کناره‌ها و مرکز نمایشگر بیشتر گزارش شده.

پس از انتشار این گزارش‌ها، سامسونگ نیز در بیانیه‌ای به وبسایت انگجت گفت که گزارش‌های محدودی که در این زمینه ارائه شده را بررسی می‌کند و با مشتریانی که چنین مشکلی را داشته‌اند صحبت خواهد کرد. موبایل‌های سالم و جدیدی برای کاربران ارسال خواهد شد و در همین حین بررسی‌ها برای مشخص شدن منشا مشکل آغاز شده.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان