دو برنامه جهانگیری در کرمان؛ رونمایی از خودروی هیوندای اکسنت کرمان‌موتور و بازدید از ارگ بم

اسحاق جهانگیری امروز با حضور در ارگ تاریخی بم از روند بازسازی آن بازدید کرد و سپس به کارخانه کرمان‌موتور رفت و از هیوندای اکسنت رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور امروز شنبه 4 فروردین به همراه علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری از بخش‌های‌ مختلف ارگ تاریخی بم بازدید کردند و در جریان مرمت‌های صورت گرفته در این بنای تاریخی قرار گرفتند.

مونسان در این بازدید گفت: خوشحالیم که بخش عمده مرمت ارگ تاریخی بم بعد از زلزله مرمت شده و در حال حاضر 70درصد کار انجام شده است. مرمت‌های صورت‌گرفته با بهترین روش و فنی‌ترین متدها انجام شده است و در آن کشورهای مختلفی مانند آلمان، ایتالیا و ژاپن همکاری داشتند.

بازدید جهانگیری و مونسان از مراحل مرمت ارگ بم/ مرمت ارگ تا 70 درصد پیش رفته

 

جهانگیری و مونسان از روند بازسازی ارگ تاریخی بم بازدید کردند

رونمایی از خودروی هیوندای اکسنت جدید شرکت کرمان موتور

همچنین اسحاق جهانگیری از خط تولید النترا، اکسنت و ... سایر خودروهای کرمان موتور بازدید و از خودروی هیوندای اکسنت رونمایی کرد. در این مراسم فرماندار بم با اشاره اینکه ارگ بم نماد کامل تعامل انسان و طبیعت در دل کویر است اظهار کرد: مجموعه ارگ جدید در بحث حمایت از کالای داخلی فعالیت می کند و ٢٥ درصد این خودرو تولید داخلی است.
معاون اول رییس جمهور هم در سخنانی گفت: محصول ایرانی باید موفق و معتبر باشد. باید راهکارهای مناسب آن را نیز اجرا کنیم و نمی‌توانیم این راه را صرفا با جلسات پیش ببریم، این جهت گیری حمایت از کالای ایرانی یک هدف گیری بسیار عالمانه و دلسوزانه‌ای است.

اسحاق جهانگیری با ابراز امیدواری نسبت به اینکه سال جاری سالی پر از موفقیت و نشاط باشد، گفت: امیدواریم در سال جاری چالش‌ها و محرومیت‌هایی که پیش روی ملت و کشور است، بتوانیم برطرف کنیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» بیان کرد: واقعیت این است که هیچ کشوری نمی‌تواند به توسعه دست پیدا کند مگر آنکه به تولیدات داخلی و سرمایه گذاران خود اهمیت ویژه‌ای قایل شده باشد. باید به محصولی که حاصل دست رنج کارگر، سرمایه گذار است احترام گذاشت و از آن حفاظت کرد، مگر می‌شود سرمایه‌گذار یا مدیری یا کارشناس یا کارگر که این محصول را تولید کرده‌اند محترم نباشند؟ ما باید به صورت جدی به این موضوع بپردازیم.

27214

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان