معرفی برترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ (قسمت اول) ؛ فروردین ۹۷

بسیاری از کاربران و طرفداران برند نینتندو معتقدند که کنسول نینتندو سوییچ دارای برترین آرشیو بازی‌های ویدیویی در میان کنسول‌هایی است که طی چند سال گذشته توسط این کمپانی بزرگ و پرسابقه منتشر شده‌اند، حتی با وجود اینکه مدت زمان زیادی از عرضه سوییچ نمی‌گذرد.

معرفی برترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ (قسمت اول) ؛ فروردین 97

بسیاری از کاربران و طرفداران برند نینتندو معتقدند که کنسول نینتندو سوییچ دارای برترین آرشیو بازی‌های ویدیویی در میان کنسول‌هایی است که طی چند سال گذشته توسط این کمپانی بزرگ و پرسابقه منتشر شده‌اند، حتی با وجود اینکه مدت زمان زیادی از عرضه سوییچ نمی‌گذرد.

یکی از ناموفق‌ترین کنسول‌های اخیر نینتندو را می‌توان Wii U نامید که به رغم داشتن ایده جذاب و منحصر بفرد، نتوانست با با کنسول‌های قدرتمند PS3 و Xbox 360 رقابت کند و با وجود داشتن برخی عناوین انحصاری بزرگ و تاریخی، نتوانست جایگاه خود را در بازار حفظ کند. معرفی سوییچ یک ریسک بسیار بزرگ به همراه علامت‌های سوال فراوان درخصوص نحوه کارآیی و پشتیبانی آن بود، اما پس از مدت زمان کوتاهی نینتندو ثابت کرد که از شکست پیشین خود درس گرفته است و این بار به دنبال کسب موفقیت و رضایت کاربران خود است و نه تنها با این روش در جلب رضایت طرفداران پروپاقرص خود موفق بود، بلکه کاربران جدید زیادی را به سوی خود جذب کرد.

در ادامه با قسمت اول از معرفی برترین بازی‌های عرضه یا معرفی شده برای کنسول نینتندو سوییچ می‌پردازیم، در ادامه همراه ما باشید تا با این عناوین بیشتر آشنا شوید.

Bayonetta و Bayonetta 2

  • سازنده: PlatinumGames
  • ناشر: Nintendo
  • سبک: اکشن
  • تاریخ عرضه: 17 فوریه 2018

این قسمت را اختصاص می‌دهیم به معرفی دو بازی که شاید چندان منصفانه نباشد، اما درهرصورت Bayonetta و Bayonetta 2 در یک پکیج با یکدیگر یا بصورت جداگانه خریداری کنید که ما به شما باندل دو بازی را پیشنهاد می‌کنیم چرا که از لحاظ ارزشی بسیار بهتر است.

با خرید این پکیج، شما بدون هیچ توضیح اضافیی دست برروی دو قسمت از بینظیرترین بازی‌های اکشن تاریخ گذاشته‌اید که شاید مدت زمان زیادی از عرضه آنان گذشته باشد اما بصورت بهینه شده و بازسازی شده برروی سوییچ منتشر شده‌اند و از لحاظ پرفورمنس هیچ مشکلی نخواهید داشت. Bayonetta و Bayonetta 2 را می‌توان به عنوان یکی از موفق‌ترین عناوین اکشن در طراحی محیط و مراحل دانست و این مسئله با توجه به پتانسیل‌های بسیار بالای کنسول‌های نینتندو بسیار لذت بخش و جذاب است.

شخصیت پردازی سری بازی‌های Bayonetta آنقدر قوی بوده است که به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی شده است. تجربه Bayonetta و Bayonetta 2 با توجه به عرضه Bayonetta 3 می‌تواند راه‌گشای تجربه یکی دیگر از مورد انتظارترین بازی‌های این صنعت باشد.

DOOM

  • سازنده: id Software
  • ناشر: Bethesda Softworks
  • سبک: شوتر اول شخص
  • تاریخ عرضه: 10 نوامبر 2017

باور این مسئله که عنوان سنگین و بزرگی مانند DOOM را می‌توان برروی نینتندو سوییچ تجربه کرد بسیار عجیب و غیرممکن است! اما نکته قابل توجه این است که DOOM کاملا مشابه نسخه پلتفورم‌های اصلی برروی سوییچ قابل بازیست و مهم نیست سوییچتان را به داک متصل کرده‌اید و برروی تلویزیون مشغول تجربه آن هستید یا آن را بصورت جدا و تبلت مانند دردست دارید، پرفورمنس DOOM آنقدر نرم و روان است که انگیزه لازم جهت پیشروی در مسیر مورد نظر و قتل عام کردن شیاطین میان راهتان را با انواع و اقسام سلاح‌های متنوع در شما بوجود آورد.

البته لازم به ذکر است که جهت بهینه سازی بازی برای سوییچ کمی از جزئیات گرافی بازی کاسته شده است و دربرخی موارد به ندرت افت فریم مشاهده شده است که درمجموع هیچ تاثیر منفیی بر تجربه شما نخواهد گذاشت. DOOM شما را مجاب می‌کند تا بجای عقب ایستادن و به قتل رساندن دشمنانتان به آن‌ها نزدیک شوید و از انیمیشن‌های جذاب کشتن آنان به وسیله سلاح‌های دستی یا دستان خالی بسیار جذاب است و از جانب آن نیز امتیازات و آیتم‌های مختلفی دریافت خواهید کرد.

تجربه DOOM را به افرادی توصیه می‌کنیم که علاقه شدیدی به سبک اکشن و شوتر اول شخص دارند! و به خصوص تجربه آن برروی نینتندو سوییچ متفاوت و بسیار جذاب است.

Dragon Quest Builders

  • سازنده: Square Enix Business Division 5
  • ناشر: Square Enix
  • سبک: اکشن – نقش آفرینی
  • تاریخ عرضه: 9 نوامبر 2018

ماینکرفت را همه می‌شناسند، می‌توان گفت کمی خصوصیات عناوین نقش آفرینی در آن وجود دارد که برای تمام دوستداران این بازی جذاب مشهود است، اما می‌توانید تصور کنید در دنیای ماینکرفتی مشغول بازی شوید که خصوصیات نقش آفرینی آن پررنگ‌تر باشد؟ Dragon Quest Builders دقیقا دارای این محتواست، یک بازی شاد و مفرح که خصوصیات عناوین نقش آفرینی ژاپنی را در محیط ماینکرفت برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. تجربه Dragon Quest Builders را به آن دسته از کاربران توصیه می‌کنیم که به دنبال محیطی هستند تا بدون محدودیت تمام افکار و ایده‌های خود را در دنیایی فانتزی پیاده کنند و درکنار آن نیز از یک بخش داستانی ساده و جذاب نیز بهره‌مند شوند. گرچه Dragon Quest Builders به دلیل وجود برخی مشکلات اجرایی و پرفورمنسی برترین عنوان این سری محسوب نمی‌شود اما برای تجربه برروی سوییچ بسیار مناسب و سرگرم کننده محسوب می‌شود.

The Elder Scrolls V: Skyrim for Switch

  • سازنده: Bethesda Game Studios
  • ناشر: Bethesda Softworks
  • سبک: اکشن – نقش آفرینی
  • تاریخ عرضه: 17 نوامبر 2017

اسکایریم سال 2011 بود که وارد بازار شد و توانست تحولی تاریخی در سبک نقش آفرینی ایجاد کند، حال با گذشت 6 سال از زمان عرضه این بازی برای پلتفورم‌های معمول سال 2011 شاهد آن هستیم که اسکایریم برروی نینتندو سوییچ نیز عرضه شده است. شاید دنیای فوق العاده بزرگ بازی به همراه تمام جزئیات و محتوای آن بنظر بسیار سنگین باشد و کنسولی مانند سوییچ قدرت پردازش آن را نداشته باشد، اما لازم است بدانید اسکایریم برروی سوییچ فوق العاده است! تجربه اسکایریم برروی سوییچ چه بوسیله داک و چه به صورت دستی بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود و در دنیای بزرگ و پر از ماجرای این بازی برروی کنسول قابل حمل سوییچ می‌توانید مشغول ماجراجویی شوید و از تجربه یکی از بزرگ‌ترین و برترین عناوین نقش آفرینی تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی لذت ببرید.

Fast RMX

  • سازنده: Shin’en Multimedia
  • ناشر: Shin’en Multimedia
  • سبک: ریسینگ – مسابقه‌ای
  • تاریخ عرضه: 3 مارچ 2017

سال‌های زیادی است که نینتندو سری بازی‌های مسابقه‌ای خود با نام F-Zero را فراموش کرده و دیگر شاهد عرضه آنان نیستیم. اما اگر کنسول نینتندو سوییچ را خریداری کرده‌اید و به دنبال تجربه یک بازی مسابقه‌ای / ریسینگ جذاب و سرگرم کننده هستید، Fast RMX با محیط تخیلی و فرازمینی خود می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر در گذشته کنسول Wii U را در اختیار داشتید شاید با عنوان FAST Racing NEO آشنایی داشته باشید. درواقع RMX یک نسخه ریمستر شده از همان بازی برروی سوییچ است که بصورت بهینه شده و ارتقاء یافته عرضه شده است.

Fast RMX هیچ شباهتی به عناوین تقریبا شبیه‌ساز F-Zero GX ندارد و بیشتر فضایی آرکید مانند دارد، اما این مسئله موجب نمی‌شود تا تجربه آن برای کاربران جذاب نباشد. بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ بسیار نرم و روان اجرا می‌شود و در بسیاری از مواقع می‌توانید بصورت 60 فریم ثابت از آن لذت ببرید، همچنین طراحی بصری آن نیز بسیار زیبا و چشم نواز است.

برای بازی کردن بصورت دسته جمعی نیز بخش Split Screen بصورت آنلاین در بازی درنظر گرفته شده است و شما می‌توانید به همراه دوستانتان نیز آن را تجربه کنید.

Fire Emblem Warriors

  • سازنده: Omega Force
  • ناشر: Nintendo
  • سبک: هک اند اسلش – نقش آفرینی
  • تاریخ عرضه: 20 اکتبر 2017

پس از موفقیت‌های عنوان Hyrule Warriors برروی کنسول Wii U، باز هم نینتندو دو استودیو خلاق ژاپنی Tecmo Koei و Omega Force را کنار هم آورده است تا شاهد یک بازی موفق دیگر باشیم که بیش از پیش بتواند پتانسیل‌های بالای سری بازی‌های Fire Emblem را به رخ طرفدارانش بکشاند. Omega Force به سراغ مسیر ساده‌ای نرفته است و تلاش کرده است تا بتواند خصوصیات عناوین مشهور هک اند اسلش خود را در بطن سری بازی‌های Fire Emblem بگنجاند و با دیگر خصوصیاتی مانند عمق بخشیدن به شخصیت پردازی کارکترها بخش داستانی آن را جذاب‌تر کند. Fire Emblem Warriors یک عنوان مناسب و سرگرم کننده برای آن دسته از کاربرانی است که علاقه‌مند به سبک هک اند اسلش هستند و می‌خواهند تا در محیطی شلوغ شروع به کشتار دسته جمعی دشمنان کنند!

Golf Story

  • سازنده: Sidebar Games
  • ناشر: Sidebar Games
  • سبک: ورزشی – نقش آفرینی
  • تاریخ عرضه: 28 سپتامبر 2017

Golf Story یک میکس خلاقانه از عناوین ورزشی و سبک نقش آفرینی قدیمی است که تبدیل به یکی از برترین عناوین ورزشی مستقل کنسول نینتندو سوییچ شده است. در این بازی بجای وارد مبارزه شدن به شیوه بازی‌های نقش آفرینی قدیمی، وارد یک مسابقع گلف می‌شوید و تلاش می‌کنید تا دشمنانتان را شکست دهید. این بازی با توجه به خصوصیات و مکانیزم‌های جذاب خود به گونه‌ای ساخته شده است که تجربه آن برروی سوییچ فوق العاده جذاب و متفاوت است. طراحی بصری زیبا، استفاده از خصوصیات یک بازی 2D مناسب و خلاقیت کافی در پردازش محتوای جدید و متنوع کاری کرده است که Golf Story را در کنار تمام دیگر عناوینی که شاید بسیار بزرگ‌تر از این بازی باشند به عنوان یکی از برترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ معرفی کنیم.

Graceful Explosion Machine

  • سازنده: Vertex Pop
  • ناشر: Vertex Pop
  • سبک: آرکید
  • تاریخ عرضه: 8 آگوست 2017

علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن آرکید کم نیستند و اگر شما نیز یکی از آنان محسوب می‌شوید، Graceful Explosion Machine یکی از برترین عناوینی است که می‌توانید برروی کنسول نینتندو سوییچ آن را تجربه کنید. Graceful Explosion Machine دارای محیطی شاد و جذاب، طراحی بصری مناسب و مکانیزم‌های فوق العاده و حساب شده‌ای است که لذت تجربه یک بازی آرکید را دو چندان می‌کنند. لازم به ذکر است این بازی دارای بخش تک نفره یا داستانی است.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

  • سازنده: Nintendo EPD
  • ناشر: Nintendo
  • سبک: اکشن – ماجراجویی
  • تاریخ عرضه: 3 مارچ 2017

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک شاهکار در زمینه طراحی بازی‌های جهان‌باز است و می‌توان گفت که بازی یک مجموعه 30 ساله را مجددا از نو خلق و احیا کرده است. بازی جهان بزرگی را پیش‌رویتان قرار می‌دهد که از شما طلب می‌کند که وارد آن شده و به ماجراجویی بپردازید و ویژگی‌ها و راز‌های ریز و درشت‌اش را کشف کنید. به جرئت می‌توان The Legend of Zelda: Breath of the Wild را بزرگ‌ترین و برترین بازی منتشر شده برای کنسول نینتندو سوییچ نامید که توانست از طرف بسیاری از سایت‌ها و نشریات به عنوان برترین بازی سال 2017 معرفی شود.

Mario Kart 8 Deluxe

  • سازنده: Nintendo EAD
  • ناشر: Nintendo
  • سبک: مسابقه‌ای / ریسینگ
  • تاریخ عرضه: 8 آگوست 2017

درست است که Mario Kart 8 Deluxe در اصل یک بازی کاملا جدید نبوده و بازنشر یک بازی سه ساله است، ولی نینتندو با اضافه کردن محتویات جدید به این بازی و رفع مشکلات اصلی نسخه Wii U آن، باعث شده تا Mario Kart 8 Deluxe بهترین تجربه ممکن از سری بازی‌های Mario Kart باشد. حالت Battle Mode بازی بهبود بسیار زیادی داشته و همان چیزی است که از آن انتظار دارید.

همچنین بازی ویژگی‌ها و محتویات لذت‌بخش بسیار زیاد دیگری نیز دارد که وقتی این‌ها کنار هم قرار می‌گیرند، باعث می‌شوند تا بتوانیم Mario Kart 8 Deluxe را یکی دیگر از بازی‌های عالی نینتندو سوییچ بنامیم. یکی از مهم‌ترین و برترین خصوصیات Mario Kart 8 Deluxe پرفورمنس آن برروی کنسول نینتندو سوییچ است. درحالیکه شاهد پردازش آن برروی کنسول Wii U بصورت 720p بودیم، حال Mario Kart 8 Deluxe بصورت 1080p و 60 فریم برروی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود که فوق العاده است!

42 کارکتر به همراه 48 مسیر مسابقه متنوع محتوای لازم و کافی برای چندین ساعت سرگرم شدن را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

Mario + Rabbids: Kingdom Battle

  • سازنده: Ubisoft Paris
  • ناشر: Ubisoft
  • سبک: نقش آفرینی نوبتی
  • تاریخ عرضه: 29 آگوست 2017

پس از دیدن جهان شاد و رنگارنگ بازی، انیمیشن‌های زیبا و حضور شخصیت‌های سری ماریو و خرگوش‌ها، شاید تصور کنید که با یک بازی تاکتیکی و نوبتی ساده طرف هستید. ولی واقعیت این است که بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle حتی برای طرفداران حرفه‌ای و قدیمی سری بازی‌های XCOM هم می‌تواند تجربه‌ای سخت و چالش‌برانگیز باشد. سختی بازی گاهی به حدی است که برای رد کردن برخی مراحل آن، نیاز به آزمون و خطا دارید که این یکی از مشکلات بازی است. با این حال در مجموع شاهد بازی‌ای هستیم که دشمنان، ماموریت‌ها و شخصیت‌های متنوعی دارد و از این نظر تجربه‌ی خوبی به حساب می‌آید. Mario + Rabbids: Kingdom Battle یک بازی شاد و مناسب برای هر رده سنی است که می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان